https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

3 Şubat 2023 Cuma

Priority Male

 

Filmimiz Jake isimli bir şahsın bir şeyler yazarken Steve başka bir şahsın ne yapıyorsun demesiyle başlar. Jake önemli bir şey değil yalnızca kız kardeşime mektup yazıyorum diye karşılık verir. Daha sonra Steve Jake’e ben Rusty ’ye arka bahçesinde yardım etmeye gideceğim der. Bunun üzerine Jake Steve’e hani bu hafta sonu beraber geçirecektik deyince Steve Rusty limon fidesi almış onu ekmek için söz vermiştim diye karşılık verir. Daha sonra çalan telefona bakan Steve telefondaki kişiye masada duruyor deyip kapatır. Jake kimdi o diye sorunca Steve Paul tatilden dönmüş mektubu varmış diye cevaplar. Jake Steve’e bende Paul’e dışarıda olacağız demiştim diye karşılık verir. Steve Jake’e benle değil tek başına gidebilirsin diyerek Jake ‘in yanından ayrılır.  Daha sonra Jake ’in birisine cinsel içerikli bir mektup yazdığını öğreniriz.


Kendisine gelen mektubu okuyan Mike seni görünce azıyorum der. Eduardo Mike’a af buyur deyince Mike postadan geldi diye karşılık verir. Konuşmasına devam eden Mike Edurdo’ya kimi azdırıyorsun diye sorar. Mektubu okuyan Eduardo Mike’a sana gelmiş olmalı acaba kim gönderdi sorar. Mike sanırım Mike veya Steve olmalı ama sana hayranım Eduardo acaba aklından ne geçiyor acaba deyince Eduardo aklımdan ne geçtiğini bildiğime eminsin diyerek Mike ile yiyişerek günaha bulanır. Ertesi gün Mark isimli bir adama kapı açan Johnny Mark’a içeri girsene der.  İçeri giren Mark burası epey büyükmüş dört kişi yaşıyoruz Paul uyuyor Jake ve Steve’de dışardalar zaten giriş çıkış saati farklıdır o yüzden mahremiyetine kimse karışmaz der.  Mark iyi dedikten sonra Johnny Mark’a sana yukarıyı gösteriyim der.


Odayı gösteren Mark oda burası ben geceleri işte olduğum için mahremiyetin bozulmayacak der. Mark iyi zaten iş dönüşü kıvrılıp yatacağım bir yere ihtiyacım vardı benimde der. Johnny Mark’a manzarası da güzeldir diyerek yan bahçede cinsel içerikli mecmua okuyarak kendisini tatmin eden adamı gösterir. Mark Johny’ye izlediğinin farkında mı diye sorunca Johnny evet zaten izlendiğinin farkında olduğu için yapıyor bunu diye cevaplar.  Mark ve Johnny kendini tatmin eden adamı izledikten sonra dürtülerine gem vuramayıp günaha bulanırlar. Mark ne zaman taşınabilirim dedikten sonra Johnny Mark’a başka adaylarda var diye karşılık verir. Mark bunca şey yaptıktan sonra deyince Johnny dediğim başka adaylarda var diye karşılık verir. Mark Johny’ye sen bir pisliksin diyerek bir hışımla evden çıkar. Daha sonra eve dönen Steve mektupları sehpaya koyarken Jake ‘in mektubunu görür ve hesap sorar. Bunun üzerine Jake beni fark etmen için yazmıştım dedikten sonra iki adama günaha girer ve film biter.


 

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Birth of a Titan

  Filmimiz iki genç adamın nükleer tesisi girme çalışmasıyla başlar.   Gorman Hollister’...