https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

11 Aralık 2022 Pazar

Studfinder

 

Filmimiz Scott isimli bir adamın Marco isimli bir adama yanına gelip ne yapıyorsun diye sormasıyla başalar.  Marco şu kutudaki ıvır zıvırı garaj satışında satacaktım der. Bunun üzerine Scott Marco’ya bu zamazingo da ne diye sorarak bir çeşit alet gösterir. Marco ona aygır bulucu deniliyor der. Scott çalışıyor mu diye sorunca Marco hınzır sırıtışla deneyelim o zaman der ve aygıtı Scott’in bedeninde gezdirir ve aygıt öter. Bunun üzerine Marco bir şey bulduk dedikten Scott ile yakınlaşır. Scott bu aygır bulucu müthişmiş belkide saklasak iyi olur der. Bunun üzerine Marco evde başka bir aygıra ihtiyaç yok deyince Scott pekâlâ diyerek aygır bulucuyu satılacak diğer eşyaların bulunduğu kutuya koyar.


 Mario isimli bir adam evine gelir ve kanepeye oturur Mario’un yanına gelen Brandon neredeydin diye sorar. Mario garaj satışına gidip şu aygır bulucuyu aldım der. Brandon Mario’ya ne kadar da eziksin deyince Mario ne demek istiyorsun diye sorar. Brandon Mario’ya yakışıklı adamsın istediğinle yatacağına garaj satışlarında sürtüp duruyorsun diye karşılık verir. Bunun üzerine Mario Brandon’a ben senin gibi değilim her zaman birisini bulamıyorum der. Brandon Mario’ya sırıtarak şu anda yatakta beni bekleyen biri var sende kendine çeki düzen var diyerek gider. Daha sonra Brandon yatağında yatan kişi ile günah dolu anlar yaşar. Mario keşke kendime yatacak hoş birilerini bulsam diyerek aygır bulucuyu çalıştırır. Çıplak bir adam odanın belirince Mario şaşkınlıkla adama sen nereden geldin diye sorar. Çıplak adam Mario’ya ben senin aygırınım diye cevap verir. Mario nasıl deyince aygır nasıl olduğu önemli değil ne olduğu önemli şimdi işe koyulalım mı diye sorar. Mario pekâlâ deyip aygırla günaha girer. Mario giyinip bu harikaydı derken aygır kaybolur.


David rafları temizlerken aygır bulucuyu bulur ve bu zamazingo nasıl çalışıyor diye aleti kurcalarken çalıştırır. Birdenbire çıplak bir adam David’in yanında belirir. David çıplak sende kimsin diye sorunca ben senin aygırınım sen ben beni çağırdın diye cevaplar. David şaşkınlıkla bu aletin içinden mi çıktın deyince ikinci aygır o aletten geliyorum şimdi günaha bulanacak mıyız deyince David ağzı kulaklarında evet tabi diyerek aygırla günaha bulanır. Aygırın David ile işi bitince geldiği gibi gider. Bir hafta sonra temizliğe gelen David aygır bulucuyu çalıştır ve farklı bir aygır çıkar. David aygıra sen öncekinden farklısın deyince aygır yoksa hoşuna gitmedin mi diye karşılık verir. Bunun üzerine David sorun değil işimize bakalım der ve aygırla yiyişir. David işini bitirdikten sonra her zaman yanımda olsan deyince aygır David’e alet kır bende geri dönemem der. David alet benim değil işimi kaybederim ama muamele için değer der ve film biter.


 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...