https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

17 Ocak 2022 Pazartesi

The Pharaoh's Curse

Filmimiz bir kölenin zorla firavunun karşısına çıkarılması ile başlar. Anlatıcı firavunun özel kıyafeti ile kaçırdığı kişileri cinsel yoldan kölesi yapıp onlarla zorla ilişkiye giriyordu der. Firavunun huzuruna çıkarılan köle önce firavunun hizmetkârı ile sevişmesini izledikten sonra hem firavun hem de hizmetkâr ile beraber olur. Sevişme bittikten sonra firavun hizmetkârına git der. Hizmetkâr gittikten sonra firavun kölenin yanına uzanır. Firavun yanımda kal yeni hizmetkârım olarak her arzumu yerine getir ve beni mutlu et der. Köle tabi efendim ama ilgilenmem gereken bir ailem var deyince firavun köleye sana buyurdu sende firavuna biat edeceksin diye karşılık verir. Daha sonra gizemli bir kişi firavunun özel kıyafetini çalar. Ertesi gün öfkeden kuduran firavun askerlerine her yere baksanız bulurdunuz o köleyi gün doğumuna kadar kıyafetim bulunmazsa kelleriniz kopar der.

Firavun köleye karşı olan öç arzularını düşlerken firavunun yanına gelen hizmetkâr kölenin ölüsünün bulunduğunu ama özel kıyafetin kayıp olduğunu söyler. Köleyi lanetleyen firavun yeniden doğduğunda kölenin soyundan gelenler cinsel deliliğe yakalanıp kıyafeti giyenler tarafından istismar edileceğini öğreniriz. Günümüz Los Angeles’in da Jeremy işleri ile uğraşırken Robert Jeremy’ye dükkân sahibi gene beni arayıp tehdit etti der. Bunun üzerine Jeremy Robert’e ne yapacağız bizi kesin kez atacak belki bu dükkân için kredi çekebiliriz deyince Robert Jeremy’ye sen işinle ilgilen bende bu işi halledeyim diye karşılık verir. Robert bu arada sana yabancı bir ülkeden paket geldi bayağı ağırdı bende odana koydum der. Jeremy baktın mı diye sorunca Robert bir süre lafı evirip çevirdikten sonra baktım biraz der.  Jeremy belki babamın miras bıraktıkları olabilir deyince Robert belki pahalı şeylerdir satabiliriz diye karşılık verir. Bunun üzerine Jeremy biraz sakin ol deyince Robert yıllarca seni yetiştirip büyüttüm diyerek gider.


Kutuyu açan Jeremy bunların hepsi çerçöp bunlar dedikten sonra sihirli kıyafeti ve madalyonu bulur. Madalyonu bulan Jeremy kendisini antik Roma döneminde bulur. İmparatorun yanına gelen muhafız aslanlara atacağımız köle size söyleyeceği bazı şeyler varmış ayrıca içinde cinsel hazı artıran Mısır kıyafeti varmış der.  İmparator o Mısır kıyafetini ve aptal laneti duymuştum ama biz Romalıların lanetlerimiz yoktur lanetlere inanmayız der. Köle bir lanet var sizin için deği imparatorum dedikten sonra kölenin boynundaki madalyona bakan imparator köleye bunun nereden çaldın diye sorar. Köle imparatora çalmadım efendim bu ailemin asırlarca bekçiliğini yaptığı eşyalardır size memnuiyetle hayatımı bağışlamanız için verebilirim efendim diye karşılık verir. İmparator küstahça bir tavırla hayatını bağışlamak mı ben hırsızlarla anlaşma yapmam dedikten sonra köleyi aslanlara atın şu hırsızı diye buyurur. Daha sonra lanetli kıyafeti giyen imparator muhafızına benimle ol der. İmparator muhafızla beraber olurken Jeremy firavunun suratını görür. Firavun zaman geliyor dedikten sonra Jeremy korku içinde madalyonu çıkartır.

Jeremy durumu üvey babası Robert’a anlatır. Robert Jeremy’ye eğer uyuşturucu kullanıyorsan seni atarım eğer dediğin gibi ise satalım kurtulalım der. Jeremy bunlar asırlardır benim aileme ait belki de seçilmiş kişi benim diye karşılık verir. Bunun üzerine Robert Jeremy’ye zaten derdim başımdan aşkın birde bu çıktı ben dükkân sahibi Bay Blanchard ile konuşacağım diyerek gider.  Daha sonra duşa giren Jeremy yıkanırken yirminci yüzyılın başlarında arkeolog olan Jason ve yardımcısı Duncan’in piramitlerde araştırma yaparken firavunun lanetli kıyafetini bulması ile ilgili imgeler görür. Rehber piramittin içinde gizli bir oda bulduğunu söyleyince Jason ve Duncan gizli odaya girer. Odada bir sandık bulan Jason sandığın içinde bulduğu kıyafeti sanırım bu bir çeşit ayin kıyafeti der. Rehber Jason’a bu firavunun kıyafeti lanetli o der.  Bunun üzerine Jason rehbere lanet diye bir şey yok arkadaşım diye karşılık verir. Lanetten tırsan Duncan bırakalım deyince Jason bu paha biçilmez tarihi eser araştırılması gerek der. Daha sonra Jason dinlenelim bayağı geç oldu der. Jason uyurken Duncan’in şehvetli dokunuşları ile uyanır. Jason Duncan’a delirdin mi ne yapıyorsun diye karşı koymaya çalışır. Duncan davranışlarında daha ısrarcı olunca Jason karşı koyamaz. Jason ve Duncan’i gören rehberde aralarına katılır. Üç adamın günaha girme etkinliği bitince firavun belirir ve zaman yaklaşıyor kölem der ve Jeremy transtan çıkar.


Robert Bay Blanchard’a biraz daha müddet verin bana der. Bunun üzerine Bay Blanchard Robert’e yeterince müddet verdim kiramı ver ya da pılını pırtını toplayıp dükkânımdan defol der. Bunun üzerine Robert Bay Blanchard’a istersen elime antik Mısır’dan gelme bir kıyafet geldi der. Bay Blanchard Robert’a benimle kafa bulma neden senin eski paçavranı alayım diye karşılık verince Robert kıyafetin özel bir takım güçleri var deyince Bay Blanchard ikna olur ve kıyafeti alır. Duştan çıkan Jeremy odasına gider ve kıyafetini bulamayınca lanet olsun sana Robert diye söylenir. Evine giden kıyafeti giyen Bay Blanchard birdenbire kendisini yoksunluk krizine girmiş gibi dışarı atar. Serserilerin yanına giden Bay Blanchard serserileri tahrik etmeye çalışır.  Serserilerden biri deli misin veya müptezel misin bilmiyorum ama erkeklerle yatmayız diyerek Bay Blanchard ‘in yakasına yapışır. Daha kıyafetin laneti serserileri etkiler Bay Blanchard ile günaha girerler. Günah dolu anlar sonlanınca Bay Blachard firavunun formuna dönüşür ve serseriler korkuyla kaçar. Firavun kahkaha attıktan geri döndüm der. Daha sonra Jeremy’in yanına giden firavun şehvetimi dindir köle diyerek Jeremy’yi günaha sokar ve ardından hizmetkârın gerçek hırsız olduğunu anlar ve yok olur. Uyanan Jeremy ne biçim bir rüyaydı dedikten firavunun kıyafetini görünce olayın hakikat olduğunu anlar ve film biter




 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...