https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

9 Şubat 2022 Çarşamba

I Know Who You Blew Last Summer

Filmimiz Koç Scott’un yanına gelen Blake niye diğerleri ile birlikte duşta değilsin diye sorar. Blake diğerlerinden hoşlanmıyorum erkekliğimin küçük olduğunu söylüyorlar bir bakar mısınız diyerek erkeklik organını teşhir eder. Blake’in erkeklik organına bakan koç Scott erkekliğin düzgün dert etme der. Bunun üzerine Blake kendi erkekliğinin de sorun olup olmadığını anlamak için Koç Scott’tan erkekliğini teşhir etmesini ister. Koç Scott ilk başta Blake’in isteğini uygulamak istemez ama daha sonra teşhir eder. Daha sonra Blake ve Koç Scott birbirinden etkilenir ve tam ilişkiye girişecekken kapı tıklatır. Blake gitmeden önce Koç Scott Blake’e bunlar hiç yaşanmadı der. 

Blake Havuzda yüzerken gizemli bir şahıs saklanarak Blake’in fotoğrafını çeker. Bu arada Marco ve Lucas isimli iki genç gizlice Blake’e fark ettirmeden binaya girer. Blake’in yanına gelen Koç Scott Blake’e burada ne yapıyorsun diye sorunca Blake erkenden gelip etraf sessizken çalışmak istedim diye cevaplar. Bunun üzerine Koç Scott Blake ben yokken soyunma kabinlerine, havuza ve eve girilmeyecek deyip gider. Bu arada Lucas ve Marco boş mekânda birbirlerinin bedenlerini tanımak için hamlede bulunurlar. Blake duş alırken daha önceden çekilmiş fotoğraflarını bulur. Fotoğraflarda geçen yaz kiminle yattığını biliyorum yazısını görünce panikler. Blake’in yanına gelen Koç Scott odama mı girdin diye sorar. Blake evinize hiç girmedim diye cevap verince Koç Scott eşyalarımın yeri değişmiş der. Blake Koç Scott’a yemin ederim sizin evinize hiç girmedim dedikten sonra çantasından baş havlusunu alan Blake Koç Scott’un kolyesini düşürür. Koç Scott bu benim kolyem der. Blake Koç Scott’a yemin ederim bu nasıl çantama girdi haberim yok der. Koç Scott ve Blake’in yanına gelen Jacob umarım bölmüyorumdur deyince Koç Scott bende gidiyordum diye karşılık verir. Koç Scott gitmeden önce Blake’e seninle sonra konuşacağız der.

Jakuzide oturan Lucas ve Marco Koç Scott ve Blake hakkında dedikodu yaparlar. Lucas bence Blake yeni yardımcı koç pozisyonuna gelmek için hamleler yapıyor zaten Jacob’ta bu sene mezun olacak der. Marco ve Lucas’in yanına gelen Marco ne haber koç deyince Jacob aman ne komik diyerek iki delikanlını yanından ayrılır.  Derek isimli bir öğrenciye fotoğrafları gösteren Jacob Derek’e bunları sana söylediğim yere götür ve beni bekle der. Derek Jacob’tan anahtarı alır ve gider. Bu arada Blake bütün konuşmayı gizlice dinler. Odaya giren Jacob’a Derek ne istiyorsun diye sorunca Jacob biraz rahatlamak istiyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine Derek Jacob’a bunu yaparsam fotoğrafları vereceksin değil mi diye sorunca Jacob evet diye cevaplar. Jacob ve Derek’in oynaşması bittince Blake içeri girer ve Jacob sen pisliğin tekisin bu fotoğraflarda neyin nesi diye sorar.  Jacob Blake’e koçun yeni gözdesinin bende işimi korumak için bu fotoğrafları çektim der. Blake şaşkınlık içinde bütün bunları iş için mi yaptın deyince Jacob küstah bir tavırla iş için daha fazlasını da yaparım der. Blake Jacob’a sen acınası birisinin diyerek gider. Blake gittikten sonra Jacob son gülen ben olacağım der. Blake Jacob’un tezgâhını Koç Scott’a anlattıktan sonra Koç Scott ve Blake günah dolu anlara yelken açar ve film biter




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...