https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

15 Ağustos 2021 Pazar

The Slutty Professor

Filmimiz öğrencilerine erkeklik organı hakkında bilgiler vermesiyle başlar. Adının Profesör Ratcliff olduğunu öğrendiğimiz adam önce erkeklik organın ölçüsünü alacağız daha sonra organı kalkmış halde tutacağız bu işimizin zor kısmı der. Konuşmasına devam eden Profesör Ratcliff bu deney için dildo da kullanabilirdim ama gerçek derinin yerini asla tutmaz der. Daha sonra Profesör Ratcliff denek olarak kullandığı konu mankeni öğrenciye oral seks yapar. Deneyi bitiren Profesör Ratcliff bir sonraki deney için öğrencinin iştirak etmesini ister. İki öğrenci ile deney bittikten sonra öğrencilere para verir. Bu arada Dekan Blake bütün bu olaya şahit olur. 

Güvenliği arayan Dekan Blake güvenlikten Kevin’a görünüşe göre Profesörlerden biri öğrencilere para verip cinsel ilişkiye giriyor der. Kevin Dekan Blake’e emin misiniz efendim deyince Dekan Blake eminim diye karşılık verir. Dekan Blake Kevin’a şimdi bu yapılanlar hakkında yeterli delil topla nasıl yaptığın umurumda değil der. Kevin onun icabına bak benim için şereftir diyerek telefonu kapatır. Bu arada John diye birisini araştırmalarıma kaynak bulmak için şehir dışında olacağım bu yüzden bir öğrenciden numune alacaksın der. John pekâlâ deyince Profesör Ratcliff gideceğin kişinin adresi yazıhanemde iki gün sonra görüşürüz diyerek telefonu kapar. Daha sonra Warren isimli bir adamın dairesine giden John Warren’a Profesör Ratcliff beni yolladı der. Bunun üzerine Warren John’a yüz dolar yüz dolardır diye karşılık verir. John Warren’a şimdi şu izin belgelerini imzala sonra işleme başlarız der. John ölçüsünü alan Warren John ile günaha girer.


Kevin’in yanına gelen Profesör Ratcliff Kevin’a deneyimi iştirak ettiğin için teşekkür ederim der. Profesör Ratcliff Kevin’a yüz doların ve izin belgeleri der. Bunun üzerine Kevin belgeleri sonra imzalarım deyince Profesör Ratcliff pekâlâ o zaman işe koyulalım diyerek Kevin’in önünde diz çökerek Kevin’in şortunu indirirken Kevin’in oda arkadaşı Bill içeri girer. Bunun üzerine Profesör Ratcliff müsait bir vakitte tekrar gelirim diyerek gider. Profesör Ratcliff gidince niye o adam diz çöküp şortunu indiriyordu diye sorar. Bunun üzerine Kevin Dekan Blake Profesör Ratcliff’in iş üzerindeyken fotoğraflarını çekmemi istedi der. Bill ne için diye sorunca Kevin Dekan Blake Profesör Ratcliff’in öğrencilerine para verip deneyleri için uygunsuz durumlara soktuğunu öğrendi beni de kanıtlamam için tuttu der. Bunun üzerine Bill Kevin’a istersen bizde uygunsuz duruma girebiliriz dedikten sonra Bill ve Kevin doludizgin günaha girer.
Dekan Blake’i arayan güvenlik görevlisi Kevin sizin verdiğiniz görevi yapamadım utandım deyince Dekan Blake Kevin’a ne demek utandım bu senin görevindi diyerek telefonu kapar. Dekan Blake kendi kendine şayet bir işi yapacaksan kendin yapacaksın der. Sekreterini arayan Dekan Blake bir an önce Profesör Ratcliff’in ofisimde olmasını istiyorum der. Dekan Blake’in ofisine giren Profesör Ratcliff beni görmek istemişsiniz der. Bunun üzerine Dekan Blake Profesör Ratcliff ‘e öğrencilerinizle para karşılığı cinsel ilişkiye giriyorsunuz inkâr etmeye çalışmayın kendi gözlerimle tanık oldum der. Bunun üzerine Profesör Ratcliff Amerikan cinsel araştırma cemiyeti için bu deneyi yaptım ve cemiyet bu üniversiteye üç yüz elli bin dolarlık fon verdi der. Dekan Blake o zaman işin rengi değişti der. Bunun üzerine Profesör Ratcliff sizden bir ricam var deneyimde yardımcı olur musunuz der. Dekan Blake ne demek diyerek Profesör Ratcliff’in deneyine yardımcı olur. Deney bittikten sonra Dekan Blake bir sonraki deney ne diye sorunca Profesör Ratcliff anal bölgede oluşan çürükler hakkında deyince Dekan Blake ne kadar az o kadar iyi dedikten sonra film biter.




 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...