https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

16 Ağustos 2021 Pazartesi

And When She Was Bad...

Filmimiz çizgi film izleyen bir kızın anne ve babasının başka bir odada cinsel ilişkiye girmesiyle başlar. Küçük kız pür dikkat çizgi filmi izlerken anne ve babası dolu dizgin bir şekilde sevişmelerine devam ederler. aradan on sene geçer. Robert isimli adam Greta isimli kadına ne yapacağımı bilmiyorum der. Greta Robert’e sen bilmiyorsan bende bilmiyorum bana kalsa ilk trenle evine geri yollarımdım diye karşılık verir. Robert Greta ’ya Sharon ilk karımın kızı o kaltaktan nefret ederim ama Sharon bana karşı hep saygılıydı der. Robert Greta ‘ya bugün Sharon’i senin arabanla alabilir miyim der. Greta Robert’e çantamda git al der. Bunun üzerine Robert Greta ‘ya çantanı kurcalamam ben deyince Greta Robert’e sanki yapmıyorsun son günlerde param hep eksiliyor der. Robert Greta ‘ya uydurma burada tek para harcayan benim diyerek Greta ile küçük bir tartışma yaşarlar. Greta senin metresin gibi yaşamak hoşuma mı gidiyor sanıyorsun der. Robert Greta ‘ya kim sana metres diyor diye sorunca Greta tanıdığımız herkes diye karşılık verir. Robert şu anda evliliğe hazır değilim deyince Greta Robert’e ne zaman hazır olacaksın der. Robert Greta ‘ya başımda bir sürü dert var der. Greta sinirlenerek ben sana dert oluyorum değil mi diye çıkışır. Daha sonra Robert ve Greta ilişkileri hakkında konuşurlar ve ardından Greta Sharon’i geri gönder deyince Robert Greta ‘ya bunu trenden mi yapayım diye karşılık verir. Daha sonra Greta ’in arabasının anahtarlarını alıp hızla gider. Bunun üzerine Greta Robert’in arkasından pislik herif diye bağırır.


 

Robert gardan Sharon’i aldıktan sonra Sharon’a amma da büyümüşsün neredeyse tanıyamıyordum der. Sharon Robert’e ama sen hiç değişmemişin deyince Robert Sharon’a başımdan bir sürü badire geçti der. Sharon çantanı sevdim der. Robert benim değil Greta ’in diye karşılık verir.  Bunun üzerine Sharon Greta ’da kim diye sorar. Robert Greta benim çok yakın bir arkadaşım birazdan onunla tanışacaksın der. Sharon Robert’e Greta ile birlikte mi yaşıyorsun diye sorunca Robert evet diye cevap verir. Daha sonra Sharon Robert’e telgrafını aldım ve geldim dedikten sonra Sharon’a seyahatin iyi geçti mi diye sorar.  Sharon evet diye cevap verdikten sonra Robert ile arabaya biner. Yolda ilerlerken bir grup dilencinin arabayı sarması Sharon’i tedirgin eder. Sharon ve Robert dışarda yemek yedikten sonra eve dönerler.

Eve gelen Robert Sharon’i Greata ile tanıştırır. Greata Sharon’a yolculuk nasıldı diye sorar. Sharon sıkıcıydı ama tren güzeldi diye cevap verir. Greta Sharon’a içecek bir şeyler ister misin diye sorunca Sharon nazik bir şekilde Greta ’in teklifini geri cevir. Daha sonra Robert Sharon’a odanı göstereyim der. Sharon üvey babası Robert ve Greta ile sofraya oturup akşam yemeğini yemeye başlar. Yemeğini bitiren Sharon alaycı bir sohbetti diyerek masadan kalkar. Gece uykusundan kalkan Sharon kapı aralığından gizlice Robert ve Greta ‘in sevişmelerini izler. Sabah olduğunda telefonda birisi le iş görüşmesi yapan Robert telefonu kapattıktan sonra yanına gelen Sharon’a sessiz ol Greta uyuyor der. Bunun üzerine Sharon Robert’e senle gelebilir miyim deyince Robert ben işe gidiyorum seni yanımda götüremem der. Sharon Robert’e evde tek başıma vakit geçiremem en azından şehre bırakır mısın diye sorar. Robert olur dedikten sonra Sharon odasına gidip üstünü değiştirir.


Şehirde dolanan Sharon gözüne ilginç gelen kişileri ve olayları izlerken yetişkin filmlerinin oynatıldığı sinema salonundan çıkan pespaye görünümlü bir adam Sharon ’in peşine düşer. Pespaye görünümlü adam Sharon’a şeker vermek ister. Pespaye görünümlü adamdan rahatsızlık duyan Sharon hızla adamın yanından kaçar. Bu arada şekerlerini düşüren adamda şekerlerini toplayıp kese kağıdına koyar. Akşam Greta Sharon’a evdeki hayatın nasıldı diye sorunca Sharon pek özgür değildim diye cevap verir. Bunun üzerine Robert Sharon’a annen elinden geleni yaptı der. Sharon doğru ama kendi adına hiçbir bir şey yapmadı der. Çok feci şekilde sarhoş olan çocuklar hep abilerine hep köstek oluyor o yüzden ben kendi bebeğimi aldırdım der. Robert konuyu değiştirmek için Greta ’ya gazeteye baksana der. Greta Sharon’a buraya neden geldin diye sorunca Sharon gidecek yerim yoktu diye karşılık verir. Greta öyledir deyince Sharon Robert çocukken bana çok iyi davranırdı der. Greta Sharon’a manalı bir bicimde eminim öyle davranmıştır deyince Robert Greta ‘ya neyin var senin böyle çok fazla içtin der. Greta Robert’e evde yabancı biri varken hep gergin olurum der. Sharon Greta ‘ya ben yabancı olmak istemiyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine Greta Sharon’a ben çocukken sürekli kollarımın koptuğu bir kâbus görürdüm bu sebepten dolayı her işimi ayaklarımı kullanarak yaparım der. Sharon ben yoruldum diyerek odasına gider.

gece tekrar uykusundan kalkan Sharon Greta ve Robert’in sevişmelerini gizlice izler. Sabah olduğunda Sharon ’in mükellef bir kahvaltı hazırladığını gören Robert Sharon’a bunlarda kimin için diye sorunca Sharon Greta için diye cevaplar. Robert babacan bir tavırla Sharon’a Greta geçinmen hoşuma gidiyor der. Sharon Robert’e Greta’dan hoşlanıyor musun diye sorunca Robert bir süre duraksar ve daha sonra evet diye cevap verir. Sharon Robert’e senin işyerine gelebilir miyim deyince Robert Sharon’a masa başında sigorta poliçeleri ile uğraşmamı seyretmek istemezsin diye karşılık verir. Sharon Robert’e annemi sevdin mi diye sorunca Robert anneni zamanında epey seviştim diye cevap verir. Bunun üzerine Sharon niye insanların sevgisi sürekli olmuyor deyince Robert insanlar değişiyor ve birbirlerinden uzak durmaya başlıyor der. Sharon Robert’e mutlu musun diye sorunca Robert ben işe geç kalıyorum diyerek Sharon ‘in sorusuna cevap vermeden gider. Greta ’in odasına giren Sharon günaydın diyerek pencereyi açar. Greta Sharon’a gözlerimin içine ettin dedikten sonra Sharon hazırladığı kahvaltıyı Greta ‘in yatağına doğru getirince Greta Sharon’a ben kahvaltı etmem der. Bunun üzerine Sharon Greta ’ya neden benden hoşlanmıyorsun diye sorar. Greta duşa gidiyorum diyerek Sharon ‘in yanından gider. Greta duş alırken Sharon Greta ‘in yanına gelir. Greta şaşırarak Sharon’a müsaade eder misin der. Sharon Greta ‘ya ben küçükken hep annemle yıkanırdım dedikten sonra sırtını keseleyim diyerek Greta ‘in sırtını keseler. Bir süre sırtı keselenen Greta duştan çıkıp Sharon’a duş senindir keyfini çıkar der. 

Sharon odasında sigara içerken gizlice Robert ve Greta’yı izler. Sevişmesini bitiren Robert Sharon ‘in kapısını tıklatıp seninle konuşabilir miyim der. Sharon soyunurken Robert’e tabi konuşabilirsin der. İçeri giren Robert Sharon’i çıplak halde görünce Sharon ’in üstünü örtüp neyin var senin diye sorar. Sharon üstündekini çıkartıp hiçbir şeyim yok babacım deyince Robert Sharon’a ben senin baban değilim der. Bunun üzerine üvey babamsın diyerek Robert’i öpmeye çalışınca Robert Sharon’i itip şunu anlamalısın annenle yollarımızı ayırdık artık benim üvey kızım değilsin yalnızca bu evde misafirsin diyerek odadan çıkar. Robert salonda televizyon seyrederken Sharon ’da yatağında kendisini tatmin eder. Sabah Robert işe gidince Sharon Greta ’in yanına gidip gece lambasının ışığını acar. bunun üzerine Greta Sharon’a lanet olası ışığı kapar mısın diye seslenir. Sharon ‘in ağladığını fark eden Greta Sharon’a gel yanıma otur der. Sharon Greta ’ya dün gece için üzgünüm deyince Greta mühim değil Sharon der. Sharon ağlayarak mühim deyince Greta nezaketli bir ses tonu ile Sharon’a senle geçinemediğimin farkındayım ne oldu söyle der. Sharon Greta ‘ya dün gece Robert odama geldi çıplaktım yatağıma oturdu benle konuşmayı denedi der. Greta devam et ne oldu deyince Sharon tek düşünebildiğim Robert’in ellerinin üzerimde dolandığıydı der. Konuşmasına devam eden bende ona dokundum diyerek Greta ‘in bedenine dokunur. Daha sonra Sharon ‘in dokunmalarına dayanamayan Greta Sharon ile lezbiyen ilişkiye girer.

Eve gelen Robert Sharon ile kısa bir muhabbetten sonra Greta ‘in yanına gider. Robert valizini toplayan Greta ‘ya hayırdır ne yapıyorsun diye sorar. Greta Robert’e seni işyerinden aradım ama çıkmıştın benimde aklıma Las Vegas’a gitme fikri geldi der. Robert Greta ‘ya bu evlilik planın değil değil mi diye sorunca Greata hayır seninle beraber kafa dinleriz diye düşünmüştüm diye karşılık verir. Bunun üzerine Robert peki Sharon ne olacak diye sorunca Greta zaten gitme nedenimiz o der. Robert Greta ‘ya ben Sharon ile konuşurum diyerek odadan çıkar Sharon ‘in yanına giden Robert Greta ile birkaç günlüğe tatile çıkıyoruz buzdolabında yeterince yemek var zaten birkaç gün sonra döneceğiz der. Robert ve Greta gittikten sonra Sharon elinde tutuğu oyuncak bebeği büyük bir öfkeyle parçalar. Akşam olduğunda vaiz olan bir adam kapıyı çalıp evde kimse var mı diye sorar. Vaiz iyi akşamlar Bayan Garret deyince Sharon Greta evde yok der. Vaiz ne yazık diyerek giderken Sharon vaize bekle kimsin der. Bunun üzerine vaiz adım Wilbur Miller genç bayan diye cevap verir. Sharon Wilbur’a ne istiyorsun diye sorunca Wilbur yalnızca Tanrı’nın kelamını iletmek istiyorum diye cevaplar.  Sharon’a bakan Wilbur evladım gözünde keder mi görüyorum dedikten sonra Sharon Wilbur’u içeri buyur eder.


Eve bakan Wilbur Sharon’a ne kadar güzel bir Hristiyan evi der. Sharon ve Wilbur bir süre birbirlerine baktıktan sonra Wilbur Sharon’a adın ne evladım diye sorar. Sharon adını söyledikten sonra Wilbur Tanrı beni buraya seni kurtarmam için yolladı der. Konuşmasını sürdüren Wilbur Sharon’a derdin olduğu aşikâr benle konuştuğun gibi Tanrı ile de konuşabilirsin der. Bunun üzerine Sharon Wilbur’a ben hiç Tanrı ile konuşmadım ki diye karşılık verir. Wilbur Sharon’a belki de böyle yaparak kendini kurtarabilirsin der. Sharon o zaman Tanrı niye bu hayatı reva gördü diye karşılık verir. Wilbur Sharon Tanrı kendisine yardımcı olan kişilerin elinden tutar der. Ayağa kalkan Wilbur sana okuman için İncil veriyorum der. Sharon Wilbur’a biraz daha konuş benimle dedikten sonra Wilbur’a benden hoşlanıyorsun değil mi dedikten sonra Sharon soyunmaya başlar Wilbur seni günahkâr kendine gel der. Sharon Wilbur’a beni kendime getir diye karşılık verdikten sonra Wilbur ’un üstüne atlar. Wilbur Sharon’a sen Şeytan’ın hükmündesin diye bağırır.

Greta Robert’e Sharon’i bu kadar dert ettiysen annesini ara der. Bu arada Sharon şömine karşısında Wilbur ile deliler gibi sevişir. Robert eski karısı ve Sharon ‘in annesi Janice’i arar fakat Janice telefonu Robert’in yüzüne kapar. Bunun üzerine Greta ‘ya hadi eve gidiyoruz der. Greta daha yeni geldik deyince Robert Greta ‘ya kendinden başka birini düşünmez misin diye çıkışır. Bunun üzerine Greta eski karının senden nefret etmesine şaşırmadım der. Robert Greta ‘ya ne diyorsun diye sorunca Greta Sharon’a tecavüz etmişin der. Uğradığı ithama şaşıran Robert Greta ‘ya ne saçmalıyorsun der. Daha sonra Robert Greta ‘ya Sharon seni kandırmış şimdi toparlan gidiyoruz der. Sharon sevişmenin ortasında eline geçirdiği şömine kıskacı ile Wilbur ‘un gırtlağını sıkarak öldürür. Daha sonra Wilbur ‘un cesedini koltuğa koyan Sharon Wilbur ‘un bir eline bira kutusu diğer eline de televizyon kumandası koyar. Wilbur ‘un cebindeki paraları alan Sharon tek yöne uçak bileti alır.  Daha sonra Robert’in tabancasını bulan Sharon tabancayı şakağına dayayıp intihar mektubu yazmaya başlar. Odasına giden Sharon geçmiş anılar alemine giriş yapıp annesi ve Robert’in sevişmelerin, anımsar. Bu arada Robert kapı kilitli olduğundan pencereden girmeye çalışırken Sharon tarafından vurulur. Aynı esnada arka kapıdan giren Greta Sharon’i tamamen delirmiş halde bulur ve film biter.


 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...