https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

8 Aralık 2020 Salı

Black Magic

Ben Bay Sihir bana öyle diyorlar klimalıları ve ısıtma sistemlerini tamir ederim ama kız arkadaşımla olan ilişkimi bir türlü düzeltemiyorum der. Konuşmasına devam eden Bay Sihir kız arkadaşımla yaptığım büyük kavgayı asla unutamam der. Geçmiş anılar âlemine giriş yaparız. Bay Sihir kız arkadaşı Whitney ile telefonda tartışmaya başlar. Bay Sihir Whitney’in şarkıcı olmasına şiddetle karşı çıkar. Daha sonra sakinleşen Bay Sihir Whitney’ye tamam bebeğim üç gündür seni göremediğim için böyle öfkeliyim tek sevdiğim kadın sensin diyerek telefonu kapatır. Daha sonra içeri ince bedenli kısa boylu bir adam gelir. Adam ben Ray Douglas tamircilik işi için başvurmuştum der.  Ray’yi süzen b-Bay Sihir Ray’ye bu iş için uygun olduğunu sanmıyorum bu iş için fiziksel kuvvet gerekir der. Bunun üzerine Ray Bay Sihir’e elimden geleni yapabileceğime inancım tam diye karşılık verir. Bunun üzerine Bay Sihir bu iş için vücudun uygun mu diyerek Ray’den soyunmasını ister. Bay Sihir’in isteğini garipseyen Ray yine de soyunur daha sonra Bay Sihir Ray ile doludizgin bir şekilde sevişir. Sevişme sonlanınca Ray Bay Sihir’e işe alındım mı diye sorunca Bay Sihir Allan’a git sana üniforma ayarlasın aramıza hoş geldin Ray der.
Ty ve Craig klimayı monte ederken Craig Ty’ye yerler kaygan dikkat et der. Merdivenden inen Ty Craig’den vida ister. Craig vida almaya giderken Ty bilerek kovayı dökerek kendisinin düşmesine sebep olur. Ty’in yanına gelen Craig Ty’yi kuruturken Ty’in kasığına dokunup okşamaya başlar. Bunun üzerine Ty Craig ile yiyişir.  Elemanı Randy’yi arayan Bay Sihir Randy’ye Diamond kulübünden aradılar havalandırma sistemlerinde sorun varmış git fakat faturayı fazla kes der. Diamond kulübüne giden Randy kulüp sahibi Gene’in yanına gelen Randy kulüp sahibi sen misin diye sorar.  Gene evet benim ama çok geç geldiniz beklerken üşüdüm diye sitem eder.  Daha sonra Gene Randy’ye bugün kremalı güreş günü buraya bikinili kızlar gelecek kızların bedenlerine krema sürülecek ardından millet hasta olacak der.  Randy Gene’e bu çok saçma millet bunun nesine hasta olacak diye sorunca Gene eğer havalandırma sistemini tamir edersen kremalı güreşin ne kadar harika bir şey olduğunu görürsün der. Havalandırma sistemini tamir etmeye başlayan birisi buna kâğıt sıkıştırmış der. Gene iyi borcum ne kadar diye sorunca Randy ikramımız olsun der. Gene gel sana kremalı güreşi göstereyim der. Randy ve Gene kendilerine krema sürdükten sonra güreşirler. Daha sonrada birlikte olurlar
Bay Sihir Allan’i odasına çağırır.  Allan Bay Sihir’in yanına gelir. Bay Sihir Allan’a Kyle Johsonlardaki havalandırma sistemindeki arızayı düzeltmeye gitti sende ona destek olmaya gidiyorsun der. Bunun üzerine Allan Bay Sihir’e bugün kız arkadaşımın doğum günü var yeni eleman gitse olmaz mı der. Bunun üzerine Bay Sihir Allan’a Ray başka bir işe gitti der. Bay Sihir Allan gitmeden önce Allan’a benim içinde Julie’in doğum gününü kutla der.  Tamire giden Kyle erotik mecmuaya bakarak kendisini tatmin eden bekçiyi görür. Bekçi Kyle’ya erkekliğini teşhir tadına bak istersen der.  Kyle ilk başta istemez ama bekçi ısrarını sürdürünce Kyle bekçi ile beraber olur. Bu arada Bay Sihir Whitney ile ödeşmem gerek ama bunu nerede yapabilirim der. Daha sonra gazeteye bakan West Side resim galerisi hazırlan geliyorum der.  Galeriye giden Bay Sihir resimleri incelerken Allan ile karşılaşır. Bay Sihir Allan’a neden Julie’in yanında değilsin diye sorunca Allan Julie doğum gününü kızlarla geçirmek istedi dite cevaplar. Bunun üzerine Bay Sihir kadınlar onlarsızda olmuyor onlara da olmuyor diye karşılık verir. Daha sonra Bay Sihir Allan’a neden bana Bay Sihir dediklerini biliyor musun diye sorar. Allan bilmiyorum deyince bekle gösteriyim diyerek Allan ile beraber olur ve film biter.






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...