https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

16 Haziran 2020 Salı

Sleep Disorder



 

Filmimiz gördüğü bir kâbus sonrası kan ter içinde kalkan adı Nate olan bir adamla başlar. Ertesi gün ruh hekimine giden Nate cebinden sigarasını çıkarır ama ruh hekimi kadın burada sigara içilmiyor der. Bunun üzerine Nate cebinden bir nikotin sakızı çıkarır ama bir türlü paketini açamaz. Bunun üzerine Nate lanet olun bu işe bu lanet şeyi normal bir pakete sokmazlar mıydı zaten tadı bir iğrenç sanki kül tablasını yalamak gibi değil mi der. Ruh hekimi evet biliyorum bende kullandım der. Daha sonra ruh hekimi Nate’e buraya neden geldin anlatır mısın diye sorunca Nate haftalar süren bir işte çalışıyorum hayalet bulma işindeyim diye cevap verir. Ruh hekimi bayağı ilginç bir işmiş diye karşılık verir. Nate ilk başlarda iyi idi ama daha sonra bozulmaya başladı der. Ruh hekimi senden baka bu işte olan var mı diye sorunca Nate Chris çok yakın dostum olur ayrıca kameranım olur kendisi diye cevaplar. Ruh hekimi her şeyin kötüye gittiğini söylüyorsun o zaman der. Nate ne uyuyabiliyorum ne de eve gidebiliyorum sürekli kâbuslar görüyorum der. Ruh hekimi Nate’e bu kâbusun nedeni ne diye sorar.

Nate Chris ’in evine gidip hazır mısın diye sorar. Chris ’den olumlu cevap alan Nate soluğu ormanda alır. Daha sonra şimdiki zamana döneriz Nate ruh hekimine her şey harika gidiyordu espriler yapıyorduk birden dikkatimizi ormanın içinde bulunan garip bir mezar çekti ve Chris ile araştırmaya karar verdik der. Bunun üzerine ruh hekimi Nate’e ne oldu diye sorar. Nate uzun süre bekledik ama bir şey olmadı diye cevap verir. Daha sonra Nate sinirlenerek insanlar zamanın önemini bilmeli diye bağırınca ruh hekimi Nate’e sakinleşmesini söyler. Sakinleşen Nate sinirlenip gittim der. Geçmiş zaman alemine gideriz ve Nate ’in mezardaki çiçekleri tekmelediğini görürüz. Chris Nate ‘in ne yapıyorsun adamım diye sorunca Nate beklemekten haz etmem diye karşılık verir. Bunun üzerine Chris Nate ‘in bak dostum mezardaki çiçeklere tekme atılmaz bu çok saygısızlıktır der.

Ruh hekimi çiçek tekmelemişsin ne olmuş deyince Nate ruh hekimine anlamıyor musun her şeyin berbat olmasının nedeni bu diye diye bağırır. Daha sonra Nate kaba davranışı için ruh hekiminden özür diler. Bunun üzerine ruh hekimi mühim değil daha kötülerini de gördüm der. Daha sonra ruh hekimi niye her şey daha kötüye gittiğini söyler misin diye sorar. Nate açıklayamam her şey o andan itibaren başladı der.  Daha sonra geçmiş anılar alemime gireriz. Chris ve Nate mezarın yanında siyah cübbeli bir kadın görürler ve kayda alırlar. Nate çekim ekibinden Gabe isimli şahsa köşede bulunan kilisede beklerken siyahlar içinde bir kadını mezarın yanında gördüm der.  Bunun üzerine Gabe Nate’e bu tür varlıklar genelde mezarlarda dolaşırlar dedikte sonra Gabe Nate hiç mezar bozdun mu diye sorar. Nate Gabe ’in sorusuna cevap vermez.  

Nate Gabe’e Caitlin ve Tina’yı gördün mü diye sorar. Gabe görmedim diye cevap verir. Bunun üzerine bu ikisi zamanında gelmeyi öğrenemeyecek mi diye söylenir. Daha sonra Tina ve Caitlin gelir. Tina lastiğim patladı dedikten sonra Nate Caitlin’e sen neden geciktin diye sorunca Caitlin bir mazeret sunmaz. Gabe Nate ‘in yanına gelip sorun değil herkes bir arada işimize koyulalım der. Gabe Nate’e iyi misin diye sorar. Nate Gabe’e biraz huzursuzum diye cevap verir. Bunun üzerine Gabe Nate’e kendimizi kaybedecek son yer burası dostum toparlan der. Daha sonra Nate ruh hekimine Gabe ’in ekibin bel kemiği olduğunu Tina ’in grubun dâhisi Caitlin ’in boş kafalı birisi olduğunu ve Bill’in de yaptıkları hakkında hiçbir fikrinin olmadığını söyler. Nate Tina dovsing çubukları ile hayaletin izini sürmeye başladı deyince ruh hekimi dovsing çubuğu da ne diye sorar. Nate dovsing çubuğunun hayaletleri bulmak için kullanılan tahta çubukların üstüne tel bağlanan bir alet olduğunu söyler.

Caitlin ve Tina Nate ‘in darp ettiği mezarı araştırırken Nate bir hışımla koşup iki kadına defolun oradan diye bağırır. Bunun üzerine Gabe sakin ol adamım diyerek Nate’i yanında götürür. Daha sonra Tina ve Caitlin ‘in yanına giden Bill iki dakika hacetimi gidereyim diye gittim olay çıkmış diyerek uzaklaşır. Kızların yanına gelen Gabe ne oldu diye sorar.  Tina Gabe’e mezarı incelerken birdenbire bize sesini yükselterek defolmamızı söyledi der. Bunun üzerine Gabe Nate ‘in mezarı tahrip ettiği için böyle fevri davranışlar sergilediğini söyler.  Caitlin bu iş hakkında kötü hislerim deyince Gabe katılıyorum bu iş beni ziyadesiyle ürperti der. Üçlü tam gidecekken bir çeşit varlık yanlarından geçer. Caitlin, Gabe ve Tina korku içerisinde kendilerini yere atarlar. Üçlüyü gören Bill ne oldu size uyuşturucu mu aldınız diye sorar. Gabe koru içerisinde Bill’e hayalet araştırmacılığı yaptığını ama böyle bir olaya daha tanık olmadığını söyler. Nate ekibine üzgünüm kendimden geçmişim ne oldu diye sorar. Daha sonra Nate ruh hekimine çektikleri videodaki parazitler yüzünden videoyu anlamadıklarına söyler. 

Bill diğerlerinin yanına gelip telsizim çalışmıyor deyince Tina cep telefonlarının ve kameralarının da çalışmadığını söyler. Bunun üzerine Caitlin Nate ‘in kendi kendine konuşup durduğunu söyleyince Gabe bu kadarı yeter hadi gidelim der. Ekip arabanın yanına doğru giderken birden arabanı alarmı ötmeye başlar. Tina ‘in yanına gelen Nate ne oluyor diye sorunca Tina Nate’e aman tanrım kulakların kanıyor diye bağırır. Bunun üzerine Nate sinirli tavırla neden bağırıyorsun diyerek Tina ’ya çıkışır. Bunun üzerine Tina Nate’e bunların hepsi senin o mezarı tahrip ettiğinde başladı der. Nate herkes bana niye öfkeli bakıyor der.  Caitlin Nate mezarlarla uğraşılmaz dedikten sonra lafa karışan Tina ‘da daha öncede dedim şimdide diyorum mezar tahrip etmek büyük saygısızlıktır. Caitlin ömrüm boyunca böyle melun bir varlıkla karşılaşmadım der. Ekip en sonunda Nate ve Chris’i bırakıp gider.

Telsizle Tina’yı arayan gidiyor musun diye sorar.  Tina evet diye cevap verdikten sonra Caitlin ben gidiyorum u saçmalık beni iyice gerdi der. Nate’i bulan Chris hadi gidelim der ama Nate ağzından köpükler saçıp deli gibi etrafa bakmaktadır. Daha sonra Nate ruh hekimine kontrol altındaydım ve karım Carla’yı incittim der. Bunun üzerine ruh hekimi Carla ’in bunlar hakkındaki düşüncesi neydi diye sorar. Nate işlerim nedeniyle karımla muhatap olamıyorum diye cevap verir.  Bir kez daha geçmiş anılar alemine giriş yaparız Carla Nate’i garip halde bulunca Carla Nate’e gene mi içkiye başladın diye diye sorar. Nate içki içmiyorum çalışıyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine Carla bıktım mazeretlerin artık umurumda bile değil der.  Nate ağır bir dille Carla’ya defol git o zaman deyince Carla Nate’e tokat atar. Carla eşyalarını toplarken Nate Carla’ya hangi erkek arkadaşına gidiyorsun deyince Carla Nate’e sana ulaşmaya çalışmaktan bıktım diyerek evden gider. 

uyku ilacı almasına rağmen bir türlü uyuyamayan Nate kan ter içerisinde yatakta dönerken Nate birdenbire kendisini ormanda görünmez bir varlık tarafından kovalanıp yakalanırken bulur. Daha sonra bunun bir kâbus olduğunu öğreniriz daha sonra ruh hekimi Nate’e her şey kötüye gitti galiba deyince Nate bazı zamanlar çığlık atarak kalkıyorum der. Ruh hekimi Nate’e uykunu sağlamak için bir şeyler alıyor musun diye sorar.  Nate bir ara uyku ilacı kullandığını ama uyanıp kâbuslarından kurtulamadığı için bıraktığını söyler. Ruh hekimi hiç uyku terapisine gittin mi diye sorunca Nate hiç gitmediğini daha rahat uyumak için içki ve esrar kullandığını ama onlarında işe yaramadığına söyler. Bunun üzerine Ruh hekimi Nate’e uyuşturucu ve içki bırakmalısın sorunlarınla böyle başa çıkamazsın der. Nate uyumamak için aşırı miktar kafein tükettiğini söyleyince ruh hekimi Nate’e bu hayatımda duyduğum en kötü fikir herkesin uykuya ihtiyacı vardır diye karşılık verir. Bunun üzerine Nate çok çaresizdim hatta bir medyuma bile gittim der.

Nate medyumu çatlak bir kadın olarak tarif eder. Nate seans esnasında zihnini berrak tutması için çürümüş meyve suyu gibi bir içeceği içtiğini ağustos sıcağında insan dışı bir zulme uğradığını ve medyumun sürekli aynı şeyleri tekrarladığını söyler. Nate ruh hekimine daha sonra Caitlin ve Gabe ile ruh çağırma merasimi tertiplediklerini söyler. Nate Gabe’e bu şeyi nasıl kullanacağım diye sorunca Caitlin cadı tahtasının yön aletine parmağını koymasını söyler. Daha sonra Gabe ruhani varlıklara sesleniyorum bir işaret verin der. Tepki gelmeyince bu zamazingoya epey para harcadım diyerek masadan kalktığında yön aleti masadan fırlar.  Nate korku içinde Gabe ve Caitlin’e ne oldu gördünüz mü der. Gabe şaşkınlık içerisinde evet gördüm gözlüğümde yüzümdeydi diye karşılık verir. Nate ne yapacağız diye sorunca Gabe soru soracağız diye cevap verir. Bir kez daha masa başına oturan Nate yön aletinin kendi kendine kıpırdadığını görür. Daha metal kadehte kıpırdayınca Gabe bu kadarı fazla bu iş yeterince saçmalaya başladı diyerek merasimi sonlandırır. Daha sonra Nate bir el tarafından cadı tahtasına çekilir ama daha sonra bunun Nate ’in garip davranışları olduğunu anlarız.

Nate ruh hekimine ruh çağırma merasimini işleri daha da kötüye çevirdiğini söyleyerek başına gelenleri anlatmaya devam eder.  Nate duş almaya giderken sigortalar atar. Sigortaları kontrol etmek amacıyla bodruma inen Nate siyahlara bürünmüş kadınla karşılaşır. Kadın gidince bodrumun zemini çamurdan ayak izleri ile kaplanır. Nate ruh hekimine hiçbir şey yaramadı haplar, uyuşturucular. Medyumlar hiçbiri yaramadı beni ele geçirmek istiyor der. Bunun üzerine kim ne için seni ele geçirmek istiyor diye sorar. Nate siyahlı kadın mezarına saygısızlık yaptığım için beni cezalandırmak istiyor diye cevap verir. Daha sonra Nate bir rahipten yardım ister ve rahibi arar fakat telefondan yoğun bir uğultu sesi gelir. Daha Nate ‘in telefonu çalar. Nate telefona bakar telefondaki Chris’tir. Chris Amish bölgesinde gizli görevde olduğunu söyler ve Nate’e yardımını Amishler ile ilgili belgeselinde yardıma ihtiyacı olduğunu söyler. Nate çok yoğun olduğunu söyleyerek Chris’e yardım etmez.   

Ruh hekimi Nate’e rahibi bulabildin mi diye sorunca Nate hayır sözde arkadaşlarım sayesinde bazı ilginç bilgiler edindim der. Ruh hekimi nasıl bilgiler diye sorunca Nate beni davet etmedikleri bir partide öğrendim deyince ruh hekimi Nate bir ilki kitap okudun diye benden üstün olduğunu sanma diye bağırdıktan sonra gider. Ruh hekime kâğıda Nate ’in bir paranoyak olduğunu yazar. Anılar alemine döneriz. Nate partiye davetsiz gelince Carla partiyi terk eder. Daha sonra Gabe Nate’e Tina ’in bazı bilgiler edindiğini söyler. Gabe Tina ve diğerlerini yanına çağırıp Nate ‘in bir taşkınlık yapmasına mâni olalım der.   Nate Gabe’i yanına çağırıp teyp cihazını dinlettirir ve içine düştüğü durumun vahametini gösterir. Bunun üzerine Gabe bu çok kötü diyerek arkadaşlarına doğru gider. nate daha sonra sesler duyunca evine kaçar ve orada kalbi siyahlı kadın tarafından sökülür. Daha sonra siyahlı kadının iki asır önce idam edilen bir cadı suçlamasına uğrayan bir kadın olduğunu öğreniriz. Bu arada Nate ölmemiştir ama bir tımarhaneye yatırılmıştır ve film biter.

 

 

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...