https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

19 Mayıs 2020 Salı

1313: Bermuda Triangle


Filmimiz Ryan isimli bir adamın girdiği evde kimse var mı yok mu diye aramasıyla başlar. Evin içinde bir süre gezinen Ryan daha sonra büyük bir ışık patlamasıyla beraber kendisini bir yere elleri bağlı olarak bulur. Daha sonra başka bir yerde Francisco isimli başka bir genç şezlongda kendisi bekleyen John isimli gence geç kaldığım için üzgünüm der. Bunun üzerine Sean Francisco’ya siz ada halkı olarak dakiklik kavramınız çok berbat der.  Francisco Sean’e beklemene değecek deyince Sean umarım öyledir der. Francisco Sean’e bir kâğıt parçası verir bunu adanın yerlilerinden aldım senin verdiğin parayı onlara vererek bunu aldım gideceğimiz adaya yerliler mezarlık diyor der. Sean kaba bir şekilde Francisco’ya sadede gel deyince Francisco Sean’e verdiği kâğıdın bir harita olduğunu söyler. Bunun üzerine Sean Francisco’ya bundan kimseye bahsettin mi veya haritayı başkasına verdin mi diye sorunca Francisco hayır zaten o haritandan tek bir var der. Sean Francisco’ya benimle bir saat içinde botumda buluş der. Francisco Sean’e ne yapacağını biliyorsun deyince Sean Francisco’ya ne yapacağımı biliyorum haydi yolla koyulalım diye karşılık verir.

Daha önce Ryan isimli gencin kaybolduğu eve gelen Nick Ryan’i aramaya başlar. Nick evin içinde gezinirken John ile Francisco’da şehirde dolanır.  Daha sonra birtakım sesler duyan Nick kim var orada diye seslenirken garip bir enerji Nick ’in bedenini sarar ve Nick kendisini başka bir boyutta bulur.  John kayıt cihazına Karayipler’den zerre hoşlanmadım insanları hem anlayışsız hem de hiçbir lafı dinlemiyor Atlantik’te dağılmış bir sürü ada aradığımı bulmak resmen koca bir yapboza girmek gibi ve o yapbozun içinde bir sürü sır ile bir sürü para var der. Konuşmasına devam eden Sean herkes korsanları bilir ama ben tarih kitaplarında ve filmlerdeki saçmalıklara ilgilenmiyorum benim ilgilendiğim hazineleri çünkü ben bir hazine avcısıyım ve insanlar benim eşyalarımı almak için birbirini ezecek der.John Francisco’yu yanına çağırıp bahsettiğin mekân burası mı diye sorar. Francisco Sean’e eve


t burası diye cevapladıktan sonra paradan bahsedelim der. Sean Francisco’ya paranı almadan önce buranın doğru yer olduğuna emin olmam gerek der. Francisco Sean’e burası lanetli deyince John alaycı bir tavırla biliyorum zaten bunu kitap tanıtımlarında ve televizyon programlarında değineceğim ama senin yerel hikâyelere inanırsam delinin tekiyim o zaman der. Bunun üzerine Francisco Sean ’den iki kattı para isteyince Sean kendini iyice kaptırdın dostum diye karşılık verir. Francisco John’a ben bu yeri bulamayacaktın der. Sean zaten benden bu mesele yüzünden yüklü miktarda para aldın der. Biraz düşündükten sonra Francisco’ya pekâlâ seni sülük dediğin gibi olsun der. Daha sonra Sean araştırması için gereken önemli bulduktan sonra Francisco’ya çantamda kitaplarım var getirebilir misin der. Sean ’in çantasını kurcalayan Francisco burada bir şey yok der. Sean orada olmalı dedikten sonra eline geçirdiği kütüğü Francisco’nun kafasına vurarak Francisco’yu öldürür.

Sean Francisco’nun cesedini sakladıktan sonra Kevin isimli başka bir gençte eve girer. Kevin evin içinde gezerken bir enerji dalgası Kevin’ı sarar. Kevin kendisini başka bir boyutta altında donla yatağa bağlı olarak bulur. Daha sonra William adında bir genç Sean’e seninle çalışmayı dört gözle bekliyorum der. Bunun Sean William’a eşyalarını getirdin mi diye sorunca William çantasını gösterip hepsi burada der. William Sean’e telefonda ne yapmam gerektiği hakkında pek bilgi vermedin bak dostum buraya boşu boşuna gelmiş olmayayım der. Bunun üzerine Sean bir uçağın kara kutusunu buldum deyince William telaşla gerekli mercilere haber verdin mi diye sorar.  William uygun bir zamanda haber vereceğim zaten elli yıldır burada kalmış bir iki gün daha beklese zararı olmaz ayrıca içindeki bilgiyi çıkartmakta senin işin diye cevaplar. William Sean’e hemen işe sokuyorsun deyince Sean yapamayacaksan başkasına söylerim der. William tamam yapacağım dedikten sonra havuzu kullanabilir miyim diye sorar. Sean istediğin gibi kullan ama bu işi bitirmek için beş günün var der.

Havuza giden William James adında genç bir adamla karşılaşır. James kendisini mücevherat uzmanı olarak tanıtır. Bunun üzerine William James’e Sean ’in olayı ne diye sorar. James Sean ‘in bir hazine avcısı olduğunu ün ve para için dünyayı gezip hazine topladığını hazinelerin gerçek olduğunu bazılarının paha biçilmez olduğunu söyler. Bunun üzerine William James’e hadi yüzelim deyince James harika deyip William ile birlikte havuza girer. Bu arada Sean ‘in yardımcısı Steve tanıdığım deniz bilimcisi var projeni duymuş ilgilenmek istiyor der. Bunun üzerine Sean Steve tamam gelsin der. Daha sonra Sean evine gelen Michelle isimli kadın adım Michelle ama arkadaşlarım bana Echo der. Sean namını duymuştum buralarda popüler birisiymişsiniz der. Michelle’de ben yüzyılın keşfi hikâyeni duydum sahte bile çıksa yine de çok yankı yapacak der. Bunun üzerine Sean burada çıkanları inceleyecek bir sürü alanında uzman kişiler var der.  Michelle Sean’e bayağı güzel mekânın varmış eminim kirası fazladır deyince Sean her şeye değiyor dedikten Michelle kendini evinde gibi hisset der.

Michelle genç bir adamla çarpışır. Genç adam Michelle’e çok üzgünüm deyince Michelle genç adama zarar yok sorun yok der. Daha sonra Michelle genç adama elektronik uzmanı Daniel olmasın der. Daniel şaşırarak nereden biliyorsun diye sorunca Michelle Daniel’e elinde tutuğu elektronik aletleri gösterir. Daha sonra Michelle kendini tanıtır. Bunun üzerine Daniel Michelle’e evet bloğunuz sıkı takipçisiyim der. Michelle Daniel’e burada ne yapıyorsun diye sorunca Daniel bilmiyorum Sean sırt tutma konusunda paranoyakça bir tutum sergiliyor der.  Havuz kenarına giden Michelle mücevherat uzmanı James ile tanışır. James havuzda yüzeninde antropoloji uzmanı Tom der. Bunun üzerine Michelle James’e Sean ’in tuttuğu uzmanlar biraz genç değil mi diye sorunca James evet Sean işini ucuza yaptırmak istiyor der. Michelle James’e Sean ’in yaptıkları hakkında bir bilgin var mı diye sorunca James bana kalırsa Sean ‘in bana gösterdiği mücevherlere bakarsak sahtekar falan değil  diye cevap verir.

Sean yardımcısı Steve’e okyanus uzmanını buldun demek adı neydi diye sorar. Steve Clay diye cevap verince Sean peki eve yolla der.  Daha sonra Sean Tom’u arar ve uzmanın geldiğini söyler. Tom telefonu kapadıktan sonra Tom James’e yeni uzman gelmiş adı Clay diğerlerine haber ver der. Bunun üzerine alaycı bir tavırla tabi öyledir diye cevap verir.  Sean kayıt cihazına keşfimin çığır açma potansiyeli olduğu için alanlarında uzman kişileri çağırdım bu benim mirasım olacak der. Bu arada Daniel ’da Clay ile tanışır. Daniel elektronik uzmanı diye kendi tanıtınca Clay okyanus uzmanı ayrıca espri anlayışını sevdim der. Clay ’in garip tavrına mana veremeyen Daniel bir süre Clay ’ye bakar. Clay Daniel’e Sean ’in bulduğu eşyalar nerede diye sorar.  Daniel yukarıda diye cevap verir.  Clay gittikten sonra Daniel kendi kendine ne garip kişiler buraya geldi der.

Sean kayıt cihazına dalış takımımı kontrol etmeliyim okyanus tabanında bulduklarım yalnızca buzdağının görünen kısmı der.  Daha sonra denizden çıkan Francisco Sean ’in yanına gelip yaptıklarının bedelini ödeyeceksin der. bunun üzerine Sean Francisco’ya sen zihnini yaratığı bir oyunsun dedikten sonra Sean uyanır. Michelle James’e Sean ‘in geçmişi hakkında be biliyorsun diye sorar. James hazine avcılığından epey zengin olduğunu söyler. Bunun üzerine Michelle James’e Sean ‘in para meselesi yüzünden birisine saldırdığı bu sebepten dolayı Miami’de suç kaydı olduğunu söyler. Bunun üzerine James striptiz kulübünde mi olmuş deyince Michelle at yarışında mı olmuş der. Bunun üzerine James alaycı bir tavırla hem anti sosyal hem de kumarbaz der. Daha sonra Tom James’e bazı dokümanları incelemesi çağırır.

Mutfakta James’in yanına gelen Michelle Tom ile ne konuştunuz diye sorar. James bana bazı okyanus tabanı ile ilgili bazı şeyler gösterdi ama tam bilgi vermedi der. Daha sonra Daniel Michelle ve James’i yanına çağırır. Daniel Sean ‘in bulduğu kara kutuyu incelerken bazı kayıtları kurtardığını söyler. Kaydı dinleyen James bu neydi diye sorar.  Michelle birkaç yıl önce küçük bir uçak altı yolcusu ve iki mürettebatı ile birlikte kaybolmuştu der. James yolculardan biri mi kaçırdı deyince Michelle kayıtta birçok ekipman bozulmuştu ayrıca elektrik fırtınası yüzünden parazit olmuş diye karşılık verir. Bunun üzerine Daniel belki parazitleri temizlersem uygun cevaplar alabilirim der. Michelle sen bunu yap ayrıca kurtarılacak kayıt var mı bak der. Daniel hallederim dedikten sonra Michelle biz bunu yetkili mercilere iletmeliyiz der. Bu arada Clay ilginç bir şeyler mi buldunuz deyince Daniel Clay ’ye yok arkadaşlara birtakım videolar gösterdim diyerek gider.

James Clay ‘ye Tom ile ne yaptın diye sorunca Clay başkalarının görüşünü dinlemek bazen yararlı oluyor diye cevap verdikten sonra dışarı çıkar. Bunun üzerine Michelle James’e ben Tom ile konuşacağım belki Sean ‘in planları hakkında bilgisi vardır der. James ben Clay ile konuşacağım belki ondan bir şeyler öğrenebilirim diyerek dışarı çıkar.  James Clay ‘ye seninle konuşabilir miyim diye sorar. Clay tabi diye cevap verir.  James Clay ‘ye bütün bunlar hakkında ne düşünüyorsun diye sorunca Clay ne gibi der. James Sean bir hazine avcısı fırsatçı ve hırslı birisi bulduğu ganimetleri satıp para ün kazanacak der. Bunun üzerine Clay bunu yapamaz okyanus içindekiler onun değil bulduklarını satamaz der.  Bunun üzerine James Clay ‘ye kendi küçük dünyanda yaşıyorsun değil mi Clay deyince Clay sanırım öyle diyerek James’in yanından ayrılır.



Tom ’un yanına gelen Michelle Tom’a sen Atlantis’i arıyorsun değil mi der. Tom Michelle’e inkâr etmiyorum der. Bunun üzerine Michelle kayıp bir medeniyeti aramak epey masraflı uğraş olmalı der. Tom evet Sean’i kullanıyorum yalan değil der. Bunun üzerine Michelle Tom’a ben hakikatlerle ilgileniyorum teorilerle değil der.  Tom ben işimi yapıyorum ve bu işte gizlilik gerektiriyor der.  Michelle yaptığın iş yasa dışı olsa bile mi der. Bunun üzerine Tom küçük vicdan oyunları beni ilgilendirmez ben aldığım paraya bakarım der. Michelle Tom’a tam bir paralı asker gibi konuştun deyince Tom pratik birisi olarak konuştum diye cevap verir. Daha sonra James Michelle’in yanına gelir kimle konuşuyordun diye sorar. Michelle James’e polisteki bağlantım ile konuşuyordum kayıp bir genci bloğumda konu etmek istiyorlarmış görünüşe göre Francisco isimli kayıp genç defalarca Sean’i aramış der. James bu is garipleşmeye başladı polisi arayalım der. Michelle hemen yapalım Daniel’ı da bulalım der. James peki Tom ve Clay ne olacak diye sorunca Michelle o ikisinin de bu mesele ile ilgilendiklerini sanmıyorum der.

James evin içinde Daniel’ı ararken garip bir ışık huzmesi James’i sarar ve James kaybolur. James’in kaybolduğunu fark eden Michelle diz üstü bilgisayarı alıp evden çıkacakken Sean tarafından yakalanır. Sean Michelle beni kıskandın değil mi başarılarımı, sahip olduklarımı kıskandın değil mi der. Michelle umurumda değil gidiyorum diyerek Sean ‘in yanından gider.  Daha sonra Sean’i gerçek Clay arar. Sean gerçek Clay ‘ye seni burada gördüm eğer sen burada değilsen senin taklidini yapan ki o zaman der. Sahte Clay arkadan belirip benim der.  Sean sahte Clay ‘ye sende kimsin diye sorunca sahte Clay Sean’e sen bana ait olanı çaldın diye karşılık verir. Sean ne demek istiyorsun deyince sahte Clay Tom ile geçirdiğim vakit güzeldi teorileri yanlış ve manasız olmasına rağmen yine de iyi vakit geçirdim diye karşılık verir. Sean hemen buradan defol diyerek sahte Clay ’in üzerine yürür. Sahte Clay elinden bir ışık huzmesi çıkarıp Sean’i durdurur.  Sahte Clay Atlantisli olduğunu ve Bermuda Şeyhan Üçgenin aslında boyutlar arası bir deney olduğunu söyledikten Sean’i de kendi boyutuna götürür ve film biter. 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...