https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

25 Mart 2020 Çarşamba

Her Name Was Lisa


Filmimiz tabutta cansız yatan siyah saçlı bir kadın ile başlar. Bu arada kumral kıvırcık saçlı genç bir adam hüzünlü bir şekilde tabutta yatmakta kadına bakarken geçmiş anılar alemine dalar ve kıvırcık gencin bir masaj salonuna girdiğini görürüz. Kıvırcık saçlı eleman masaj istediğini söyler. Kasadaki kadın yirmi dolar istediğin kadını alabilirsin der. Kıvırcık saçlı eleman kendi halinde sigarasını tüttüren kadını istediğini söyleyince kasadaki kadın on beş dakika süren var der. Adının Lisa olduğunu öğrendiğimiz kadın kıvırcık saçlı elemanla bir odaya girerler. Adının Paul olduğunu öğrendiğimiz eleman Lisa ile sohbet etmek ister. Bunun üzerine Lisa Paul’a bak dostum iki dakikan geçti bile soyunda icraata geçelim der. Paul Lisa’ya ben bir fotoğrafçıyım seninle fotoğrafçıyım daha sonra seninle fotoğraf çekimi yapmak istiyorum der ve Lisa Paul’un teklifini kabul eder. Ertesi gün fotoğrafları çekilen Lisa daha sonra Paul ile beraber olur.

Bay Sweet isimli bir adam Paul’u arar. Ayaküstü bir sohbetten sonra Bay Sweet Paul ’den Lisa’yı ister. Paul Bay Sweet’e elimde Lisa’dan daha iyileri var der. Bay Sweet Lisa ısrarını sürdürünce Paul ısrarını sürdürmez. Daha sonra Paul’un stüdyosuna giden Lisa farklı kıyafetler giyip pozlar verir. Daha sonra Lisa’ya bugünlük bu kadar yeter der Lisa daha yeni başlamıştık deyince Paul kesin bir tonla bu kadar yeter dedim der. Lisa ne oldu diye sorunca Paul misafirimiz olacak diye cevap verir. Lisa sitem dolu bir tonla tek bir misafir mi der.  Paul sıkıntılı bir halde tek bir adam diye cevap verir. Bunun üzerine Lisa Paul’e tek bir adamsa niye bu kadar üzgünsün diye sorar. Paul üzgün değilim deyince Lisa sabahtan beri yüzün sirke satıyor der. Paul Lisa’yı tersleyince Lisa’nın suratı asılır. Bunun üzerine Paul Lisa’ya özür dilerim yalnızca senin görmeni istemeyeceğin biri geliyor der. Lisa o zaman niye gitmiyorum deyince Paul gelen kişi özelikle seni istedi der.

Lisa Paul’e kim bu adam diye sorunca Paul gelen kişinin Steven Sweet adlı bir yayıncı olduğunu söyler. Lisa mecbur musun diye sorunca Paul Lisa’ya şayet bunu yapmazsam iflas ederim der. Bunun üzerine Lisa niye ben diye sorunca Paul Lisa’ya Bay Sweet özellikle seni istedi der. Lisa şaşkınlıkla ne deyince Paul Bay Sweet ’in en iyi müşterisi olduğunu söyler. Bunun üzerine Lisa ona katlanabilirim der. Paul o dayanılması zor bir adam deyince Lisa Paul’e ona ihtiyacın yok der. Paul Lisa’ya aksine onun bana ihtiyacı yok istese benim düzinelerce fotoğrafçıyı bulabilir. Bu arada Bay Sweet gelir ve her hafta masama yüzlerce kadının fotoğrafı gelir ve sende o kadınlardan fazlasını gördüm bu sebepten dolayı Paul’u arayıp bu buluşmayı ayarladım der. Paul Bay Sweet ile konuşmak ister. Bay Sweet Paul’e git bize yiyecek bir şeyler getir diyerek tersler. Bunun üzerine Paul yarım saat sonra dönerim der.

Bay Sweet Lisa’ya fotoğraflarından da güzelsin dedikten sonra Lisa’nın omuzlarını tutup sanırım artık mesafeli davranmamıza gerek yok der. Bunun üzerine Lisa Bay Sweet’e nasıl isterseniz diye karşılık verir. Bay Sweet Lisa’nın bedenini okşayıp kıyafetlerini çıkarırken bundan rahatsızlık duymuyorsun değil mi diye sorar. Lisa duymuyorum diye cevap verince Bay Sweet Lisa’ya ortak arkadaşımız Paul benim hakkımda neler söyledi diye sorar. Lisa Bay Sweet’e sizin çok zengin olduğunuzu mecmua bastığınızı söyledi diye cevap verir.  Bunun üzerine bir sürü mecmua ve buna benzer işlerle ilgileniyorum der. Lisa Bay Sweet’e Paul’u parmağında oynatıyorsun çünkü onun sana ihtiyacı var der. Bay Sweet Lisa’ya sen farklısın daha pahalısın dedikten sonra Lisa Bay Sweet ile yiyişir. Bu arada Paul’da bütün olaya tanık olur. Sevişme bittikten sonra Bay Sweet Paul’e keşke kapıyı tıklatsaydın der. Daha sonra Bay Sweet Lisa’nın tabuttaki cesedine bakar.


Bay Sweet Lisa’ya yeni bir ev alır. Lisa hayran bir şekilde çok güzel der. Bunun üzerine Bay Sweet Lisa’ya burayı kendi zevkime göre döşedim der. Lisa Bay Sweet’e kendime içki hazırlamanın sakıncası olmaz değil mi diye sorunca Bay Sweet istediğini yap ama bu evde yaşamak istiyorsan her zaman elimin altında ol diye karşılık verir. Bay Sweet Lisa’ya ben gidiyorum akşam onda geleceğim dakik bir adamım o saate hazır olmanı istiyorum der. Lisa evi incelerken Bay Sweet bu akşam kullanacağın malzemeleri yatak odasına koydum saat onda görüşürüz diyerek evden çıkar.  Yatak odasına giren Lisa yatak üzerinde kamçılar ve deri iç çamaşırları görür. Saat on olur ve eve giren Bay Sweet Lisa’yı deri iç çamaşırları içerisinde görür. Bay Sweet güzel olmuşun derken Lisa emredici bir tonla Bay Sweet’e soyun der. Lisa Bay Sweet’i tokatlayıp dokunma yalnızca yatağa gir der. Lisa Bay Sweet’e deri maske geçirip yatağa bağladıktan sonra Bay Sweet ’in bedenine içki döker. Bay Sweet ‘in üstündeki içkiyi yalayan Lisa daha sonra Bay Sweet ile günah dolu anlar geçirir.

Saunada oturan Lisa’nın yanına Carmen isimli bir kadın gelir. Lisa Carmen’e yalnız olduğumu sanıyordum korkuttun beni der. Bunun üzerine Carmen Lisa’ya dakikalardır seni izliyordum diye karşılık verir. Lisa Carmen’e bazen görünüşler kandırıcı olabilir der. Carmen Lisa’ya yanında oturabilir miyim diye sorunca Lisa buyur otur diye diye cevap verir. Lisa kendini tanıtırken Carmen gerek yok zaten senin kim olduğunu biliyorum der.  Duydukları yüzünden irkilen Lisa Carmen’nin yanından ayrılır. Eve dönen Lisa’ya uyuşturucu haplar verir. Daha sonra Bay Sweet Lisa’ya misafirlerimiz gelecek onlarla iyi şekilde alakadar olmanı istiyorum der. Bay Sweet’ in misafirleri gelir ve Lisa’ya tecavüz ederler. Bu arada Sweet ’de tecavüzü seyrederek kendisini tatmin eder. Ertesi gün saunada vakit geçiren Lisa’nın yanına giden Carmen kötü gözüküyorsun ne oldu diye sorar. Lisa önemli değil mesleki yaralanma daha kötüsü de olmuştu diye cevap verir. Bunun üzerine Carmen daha iyi hissetmek ister misin dedikten sonra Lisa ile lezbiyen ilişkiye girer.


Bay Sweet Lisa’ya niye bu tatmin edici olmayan kıyafeti giydin deyince Lisa Bay Sweet’e hayal gücünü de etkilemek istiyorum deyip soyunmaya başlar. Bunun üzerine Bay Sweet Lisa’ya hayal gücünün yanında insanların hislerini de etkilemelisin dedikten sonra Lisa Bay Sweet’ in karşısında kendisini tatmin etmeye başlar. Daha sonra Carmen Lisa’nın yanına gelir ve Lisa ile sevişmeye başlar. Carmen ve Lisa’nın yanına gelen Bay Sweet iki kadınla sevişmeye başlar. Gece olduğunda Carmen Lisa’nın yanına gelir. Lisa saat kaç diye sorunca Carmen saat geç oldu kendini iyi hissetmek ister misin diye sorunca Lisa olur der. Carmen Lisa’ya eroin verdikten sonra zihni allak bullak olan Lisa kendisini bir adam ve bir kadınla sevişirken bulur. Sevişme bitikten sonra Lisa ağlayarak aynada kendisine. Daha sonra Carmen ’de Lisa’nın tabutuna bakar. Günler sonra Lisa Carmen ’den eroin ister. Carmen ‘den eroin alan Lisa kendisine aşırı doz verip intihar eder ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...