https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

3 Şubat 2020 Pazartesi

Hamlet: For the Love of Ophelia

Filmimiz zırh içinde bir adamın mütevazi kulunun arzusuna kulak ver diye yalvaran bir adamla başlar. Daha sonra genç bir kadının odasına giren adam çıkardığı rüzgâr sayesinde kadının yorganını savurur ve adam kadının çıplak bedenine methiyeler düzdükten sonra kadının üstüne atlamaya niyetlenir ama birdenbire ortadan kaybolur. Bu arada tahtında düzmek veya düzmemek bütün mesele bu hangi kadınla beraber olmalıyım veya sevişmeyi unutup hayallerimle yalnız mı kalayım der. Daha sonra ayağa kalkan Hamlet yoksa civarda gezinip yeni zevkler mi arayım veya kendimi başkalarıyla mı dizginliyeyim gerçek mesele bu işte fakat bütün arzularımı en sevdiğim kişi olan Ophelia ’ya mı vereyim der. Ophelia ’in odasına giren hamlet uyumakta olan Ophelia ‘in güzelliğine methiyeler düzüp yatağa doğru yaklaşır. Hamlet tam Ophelia ile beraber olmak için harekete geçerken. Ophelia ‘in babası kızına ne yapıyorsun yanında birisi mi var diye sorar. Yataktan kalkan Ophelia babasına yanımda kimse yok dedikten sonra Hamlet aşağıya atlar. Hamlet bu saçmalık katlanılmaz duruma geldi der.  

Hamlet sarayda dolanırken bir odada iki kadının lezbiyen ilişkiye girdiğine tanık olur ve kadınlarla sevişmeye başlar. Bu arada genç bir çiftin odasına giren hayalet eskiden yürürdüm ama şimdi duvardaki gölgeler gibi hareket ediyorum keşke yeniden bu güzellikleri hissetsem der. Daha sonra uyanan adam yatan kadınla sevişmeye başlar. Bunun üzerine hayalet bu dayanılmaz takatim kalmadı diyerek adamın üstüne atlar ama adam birdenbire kaybolur.  Adam bir şey duyduğun mu diye sorunca kadın herhalde rüzgâr esti diye cevap verir. Hamlet elinde tutuğu kafatasına o bilinmeyen leydi kimdi dedikten sonra geçmiş anılar alemine gideriz. Hamlet yüzü bir kadını soyarken kadının aslında olmadığını fark eden Hamlet korkuyla kaçar. Daha sonra belki annem bu sorunun üstesinden gelebilir der bu arada Hamlet’ in annesi Gertrude banyosunu yaparken hizmetçisine bugün kiminle beraber oldum bakalım piskopos, yeni rahip ve orgcu beraber oldum dedikten sonra içeri Hamlet gelir hanımım yardımınıza, şefkatinize ve anlayışınıza ihtiyacım var der. Gertrude oğlu Hamlet’e kendini dizginle der. Bunun üzerine Hamlet Gertrude’e tamamıyla anne dizginleme benim problemim der. Daha sonra Hamlet bulduğu elbiseyi tutarak bu tarif edilmeyen düşüncelere yol açıyor. Bu arada Gertrude oğluna fak ettirmeden hizmetçileri ile lezbiyen ilişkiye girer. Daha sonra Hamlet’ in amcası Claudio ’da fark edilmeden Gertrude ile beraber olur.

Hamlet tahtında otururken gene başladığımız yere döndük ve bu da beni yüreğimden hançerledi ve kederle boğdu der. Daha sonra Hamlet elinde tutuğu kurukafaya uykusuz gecelerimde şu soru zihnimde düzmek veya düzmemek der. Birdenbire Hamlet ’in babası belirir. Babasını görür ve bu mucizeyi neye borçluyum der. Hamlet ‘in babası ben senin babanın hayaletiyim dedikten sonra oğluna ben bu alemde gölgeden farksız bir hale geldim, bir kadının zevkine varamam beni kedere boğuyor oğlum bana yardımcı ol der.  Babasının isteğine şaşıran Hamlet nasıl diye sorar.  Bunun üzerine Hamlet ‘in eğer benim soyumdan geldiysen bir kadını becerirsin e babanı huzura kavuşturursun deyip geldiği gibi kaybolur. Hamlet heyecanla Ophelia diye bağırdıktan sonra tahtından kalkıp haklısın baba şimdi onu becereceğim der. Ophelia’ in odasına giren Hamlet Ophelia ’ya methiyeler düzmeye başlar.ni uyanan Ophelia karşısında Hamlet’i görünce şaşırır burada ne işin var diye sorar. Hamlet geçiyordum uğradım der ama Ophelia Hamlet ‘in niyetinden şüphe eder ve Hamlet kendisiyle beraber olmak ister. Hamlet ile Ophelia biraz oynaştıktan sonra Hamlet ciddileşince Ophelia Hamlet’e ben bakireyim olmaz der. Bunun üzerine Hamlet yakında Hamlet yakında karım olacaksın der ama Ophelia ısrarından vazgeçmez ve bağırır. Bunun üzerine Hamlet Ophelia’ in odasından çıkmak zorunda kalır 
Sarayda gezinen hamlet annesi Gertrude ve amcası Claudio ’un seviştiğini görür. Hamlet kederli bir biçimde annemin beni büyük utanca boğdu der. Bu arada Hamlet ’in yakın arkadaşı Horatio Hamlet’e dere kenarında harika kadınlar var der. Bunun üzerine Horatio ’ya gideyim mi kalayım mı bütün mesele bu deyince Horatio çok çok sevgili dostum kararını ver ve beni o azgın kadınlardan koru der. Bunun üzerine Hamlet Horatio ile beraber dere kenarına inip çamaşır yıkayan kadınlarla beraber olur. Kederinden kurtulan Hamlet neşe içerisinde Horatio ‘ya sarılır. Daha sonra Horatio ile başka bir eve Hamlet Horatio ile beraber evdeki kadınla da beraber olur. Ertesi gün Hamlet Ophelia’yı ikna etmek ister bir kez hüsrana uğrar. Sarayın surlarında dolanan Hamlet benim sevgili Ophelia’yam seni benden uzak tutan nedir pes ediyorum şansımı diğer kadınlarla deneyeceğim der ve en yakın arkadaşı Horatio ile beraber başka bir kadınla beraber olur. Daha sonra Hamlet baba sana söz veriyorum onu becereceğim deyip gider. Ormanda Ophelia ile gezinen Hamlet Ophelia’yı usulce soymaya başlar. Hamlet tam işi ciddiye bindirecekken Ophelia kaçıp gider ve Hamlet öfkeyle bağırıp çağırır.

 Gece vakti sarayın surlarında dolanan Hamlet kendi kendine ben Danimarka prensiyim manastırın sevileniyim ne olur benden nefret etme der.  Hamlet ’in babası yüce Odin beni niye ahmak evlatla sınadın bir toz zerresi bile oğlumdan daha yararlıdır dedikten sonra kendisini yatakta yatan iki çıplak kadının yanında bulur.  Hamlet ‘in babası bu ne güzel manzara diyerek yatakta yatan kadınlara doğru hamle yapacakken kendisini oğlu Hamlet ‘in yanında bulur. Hamlet babasına niye bana karşı çıkacakmış gibi bakıyorsun deyince Hamlet ‘in babası niye çıkmamayım geri zekalı oğlum Ophelia’yı peşinden koşturuyorsun ama onu beceremiyorsun diye karşılık verir. Bunun üzerine endişe baba elimden geleni yapacağım der. Ertesi gün Hamlet kalenin surlarında başka bir hizmetçi ile beraber olur. Babasıyla bir kez daha buluşan Hamlet babasına Ophelia’yı nasıl becereceğim diye sorar. Hamlet ‘in babası sinirlenerek niye bana böyle aptalca sorular soruyorsun diyerek Hamlet’e kızıp Ophelia’yı aklına yolla getir sonrada erkekliğinle heyecanlandır der.



Hamlet Ophelia ile oynaşmaya çalışırken Hamlet Ophelia ’ya hadi ben senin memelerine dokunayım sende pipimle oyna der. Ophelia Hamlet ’in sözlerini umursamaz ve Hamlet ‘in yanından gider. hamlet kendi kendine herkes benim hayatımı düzmek istiyor dedikten sonra baba sana verdiğim sözü nasıl tutacağım Ophelia katır gibi inatçı der. daha sonra Hamlet taht odasında iki kadınla beraber olur. sevişme işlemini bitiren Hamlet birlikte olduğu kadınları huzurundan kovar. Hamlet giyinirken bir kez daha babası belirir. Hamlet ‘in babası oğluna oğlum kadınlarla olan üstünlüğüne hayran kaldım şimdi ölümümün öcünü almalısın der. Hamlet şaşkınlıkla ölümünün öcü mü deyince Hamlet ‘in babası evet oğlum annen ve amcan tarafından zehirlenerek öldürüldüm diye cevap verir. Bunun üzerine Hamlet intikamını alacağım baba ayrıca Ophelia ‘in da saflığını alacağım der. Ophelia ‘in odasına giren Hamlet Ophelia’yı banyo yaparken bulur. Ophelia Hamlet’e müstakbel kocamın beklenmedik ziyaretini neye borçluyum diye sorunca Hamlet seni bozacağım der ve ardından Hamlet Ophelia ile beraber olur. Sevişme bittikten sonra Hamlet saray muhafızlarının Ophelia ’in odasında çıplak halde bulunduğunu fark eden Hamlet Ophelia ‘ya sende bir kaltakmışsın diyerek gider.

Hamlet sarayın surlarında yürüyüp kendi kendine aşk yokmuş aşk yalnızca bir illüzyonmuş ama niye ıstırap çekiyorum o zaman aşk olmamış gibi davranayım der. Hamlet ‘in yanına gelen Horatio gel seni neşelendireyim der ve Horatio iki kadın getirir ama Hamlet kadınlarla beraber olmaz. Daha sonra sarayın surlarında Ophelia Hamlet ile beraber olmak ister Hamlet Ophelia ‘in isteğini yerine getirmez. Bu arada Gertrude ve Claudio bu olayı zevkle seyrettikten sonra beraber olurlar. Hamlet bir tiyatro kafilesini görür ve arkadaşı Horatio ’ya bugün herkes komedi seyredecek ama aslında seyrettikleri trajedi olacak der. Akşam bütün saray eşrafı tiyatro gösterisini seyreder ve Claudio oyunun işlediği cinayetle ilgisi olduğunu anlar ve Hamlet ’den hesap sorar. Hamlet Claudio ’ya bu işlediğin hainliğin piyesi babamı öldürerek hem tacına hem de karısına sahip oldun dedikten sonra Claudio Gertrude ve Ophelia’yı öldürür. Daha sonra Claudio Hamlet’i öldürmek için harekete geçer ama Hamlet Claudio’yu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...