https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

22 Ocak 2020 Çarşamba

The Unholy Child

Filmimiz gemisinden inen bir denizci ile başlar. Adının Gabe olduğunu öğrendiğimiz denizci New York’ta bir süre dolanır. Bu arada kıvırcık kumral bir kadınla sarısın uzun saçlı bir kadınla lezbiyen ilişkiye girer. İki kadın dolu dizgin sevişirken Gabe kapıyı tıklatıp Martha deyince iki kadın panik halinde hızlıca kıyafetlerini giyip çabucak giyinip kapıyı açarlar. Gabe Martha’ya sevgili küçük kardeşim diye sarılır. Martha Gabe’e keşke haber verseydin Ben ile seni almaya giderdik dedikten sonra komşusu Pammy ile tanıştırır. Pammy Gabe’e ben gideyim siz ikinizin konuşacak çok şeyi var diyerek evden çıkar. Gabe Martha’ya kocan sana bakmıyor mu bir deri bir kemik kalmışın kocan sana iyi bakmıyor mu diye sorunca Martha çok iyi birisi babamdan sonra benimle çok ilgilendi diye cevap verir. Bunun üzerine Gabe Stella nasıl diye sorunca Martha hafif panikler ve konuyu değiştirmek amacıyla yoldan geldin acıkmışsındır ben sana yemek hazırlayım diyerek evden çıkar.
Martha gittikten sonra Gabe Stella’yı düşler ve Gabe telefonla Stella’yı aramak ister ama hat düşmez. Daha sonra Martha elinde iki sandviçle Gabe ’in yanına gelir. Gabe Martha’ya Stella’yı aradım ama numarası değişmiş sende Stella’nın yeni numarası var mı diye sorar.  Martha bende Stella’nın numarası yok diye cevap verince Gabe Martha’ya Stella ile ilgili bir sorun mu var diye sorar. Martha Stella şehirdeki her erkeğin dillinde diye cevap verir.  Bunun üzerine Gabe bunlar hep dedikodu deyince Martha Gabe’e bunlar dedikodu değil hepsi gerçek diye karşılık verir. Gabe Martha’dan Stella’nın çalıştığı yeri söylemesini ister ve Martha Stella’nın çalıştığı mekânın adresini verir. Sokaklarda bir süre dolanan Gabe bir lokantaya giren Gabe arkadaşı John ile laflar. Gabe John’a hadi senle kulübe gidelim orada rahatlarız dedikten sonra garip görünümlü bir adam lokantaya girer. John Gabe’e ne garip biri deyince Gabe biraz tanıdık gibi geldi bana der.

John gece kulübüne ile gece kulübüne giden John bir süre zenci dansçı Janice’i seyrettikten sonra kulüpte barmaidlik yapan Stella ile baş başa kalır. Stella Gabe’e sarılanarak seni göremeyeceğimden korktum deyince Gabe Stella’ya bende öyle düşünmüştüm diye karşılık. Daha sonra Stella Gabe’e benden nefret etme ne olur bende insanım deyince Gabe Stella’ya senden neden nefret edeyim seninle evlenmek istiyorum diye karşılık verir.  Stella ne olduğunu öğrenmek istemiyor musun diye sorunca neşeyle Stella’ya şefkatle sarılıp önemi yok diye sarılır. John’da yanına gelen Janice ile sohbet etmeye başlar. Bu arada Gabe bir süre Stella ile yiyişir ama Stella Gabe’e yapamam altı ay önce evlendim der. Bunun üzerine Gabe tek bir kelime etmeden Stella’nın yanından gider. John Gabe’i gösterip bu Gabe deyince Janice Gabe kim diye sorar. John Janice’e Gabe ‘in çok iyi arkadaşı olduğunu söyler. Gabe John’a hadi çıkalım deyince üçlü kulüpten çıkar.  



Gabe, Janice ve John arabaya giderken araba patlar. Bu arada Gabe’i takip eden gizemli şahısta uzaktan Gabe’i izler.  Gabe Yüce İsa neler oluyor önce babam vefat etti daha sonra Stella evlendi ve şimdide biri beni öldürmeye çalışıyor der. Bunun üzerine John Gabe’e sakin ol dostum ne olduğunu öğreniriz diye karşılık verir.  Janice John ve Gabe benim mekâna gidelim orada rahatlarız der.  Janice’ın evine giden John Francesca nerede diye sorunca Janice taşındı diye cevap verir. Daha sonra Janice Musevi bir adamla evlenen hamile kadın fıkrasını anlattıktan sonra John ve Gabe ile yiyişir. Sevişme faslı sonlandıktan sonra Gabe gizemli adamın bir kez daha görür ve John bu adamı öğlende gördüm der
Martha’nın kocası Ben ile konuşan Gabe donanmaya katıldığından beri Martha’nın kendisinden nefret ettiğini öğrenir. Daha sonra John’un yanına giden Gabe babasının ölümünde bazı şüpheler olduğunda öğrenir. Gabe eve dönerken Pammy ile karşılaşır. Gabe Pammy ’ye Martha’yı iyi tanır mısın diye sorunca Pammy Martha’nın nazik biri olduğunu ama bazen öfkesinin yoğun olduğunu söyler. Daha sonra Pammy Gabe’e bende yemeklik malzeme aldım dedikten sonra Gabe ile Pammy evde çılgınlar gibi sevişirler. Daha sonra evine dönen Gabe çoraplarını arayan Gabe Martha’nın psikolojik ilaçlarını bulur. Bunun üzerine Martha Gabe haddin olmayan işlere burnunu sokuyorsun diyerek Gabe tepkisini gösterir. Daha sonra Pammy ile New York sokaklarında dolanırken gizemli şahısta onları takip eder. Takip edildiğini fark eden Gabe gizemli saldırganla boğuşur. Gizemli saldırganı etkisiz hale getiren Gabe gizemli saldırganın Martha olduğunu anlar ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...