https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

13 Mayıs 2019 Pazartesi

Provincia Violenta


Filmimiz soyguncuları kovalayan bir polisle başlar. Polisler telsizle soygun haberini diğer ekiplerle paylaşır ve anonsu duyan adı Carlo Sarini olan başka bir polis öfkeyle lanet olsun deyip arabasını çalıştırır. Soyguncular tam otoyola çıkacakken Sarini önlerini keser iki soyguncu arabadan çıkar çıkmaz öfkeli polis tarafından vurulur. Daha sonra amiri Sarini ’ye sana karşı bir garezim yok ama yöntemlerin aşırıya kaçıyor der. Sarini aşırı mı eğer erken davranmasam o serseri insanları öldürecekti dedikten sonra Sarini ’in amiri haklı olduğuna eminim burası şiddet dolu bir şehir hırsızlık, gasp ve cinayet gırla gidiyor ama suçluları öldürmekle sorunları halledemeyiz der. Komiser Sarini amirine söyleyin ne yapmam gerekiyor diye sorar. Sarini ‘in amiri sana altı aylık bir izin veriyorum kafanı toplamanı istiyorum önceki hatalarını tekrarlamamanı istiyorum suçluları adalete teslim etmemiz gerekiyor dedikten sonra amiri Sarini’yi izne çıkarır. Geçmiş anılar alemine dalan Sarini içerek iç geçirir.

Nadia isimli sarışın bir kadın Sarini’yi arar ve seni dar zamanlarda başım sıkışık olduğu anlarda arıyorum ama gerçekten müşkül durumdayım bu zamanlarda arar der. Bunun üzerine Sarini Nadia’ya elimden ne gelir bilmiyorum silahımı da bugün teslim ettim deyip telefonu kapatır. Daha sonra adının Flavia olduğunu öğrendiğimiz kumral kırklarında bir kadın baygın şekilde iğfal edilen genç kadının pozlarını çeker.  Çalan kapıya bakar  kapıyı açan Flavia panik olmuş şekilde Augusto ne sürpriz seni beklemiyordum  der. Sarışın iyi giyimli bir adam olan Augusto Flavia ‘ya işte buradayım eski ortağın için birkaç dakikanı ayırabilirsin lakin müsait değilsen gidebilirim diye karşılık verir. Flavia içeri Augusto’yu içeri davet ettikten sonra Augusto ’ya içki vermek ister. Augusto Flavia ’ya unuttun mu içkiyi bıraktım dedikten sonra Flavia benim küçük alışkanlığım hala sürüyor deyip hızlıca kadehindeki içkiyi bitirir. Bunun üzerine Augusto esprili bir dilde Flavia ‘ya böyle içmeye devam edersen senin yerine başka bir fotoğrafçı bulmamız gerekecek der. Daha sonra Augusto Nadia’nın planları için tehdit oluşturduğunu ve ilgilenilmesi gerektiğini söyleyip Flavia’ın evinden çıkar.

Sarini istifa ettikten sonra Nadia ile taşrada bulunan bir pansiyona yerleşirler ikili odalarına çıktıktan sonra Tony isimli hızla altmışlarının ortasında bir koşup Bay Finzi isimli şahsa Nadia’nın polis arkadaşı ile pansiyona geldi Augusto diyor ki Nadia başımıza dert açacak der. Bay Finzi Tony ’ye ne gibi dertler diye sorunca Tony Bay Tinzi’ye işimiz hakkında çok bilgisi var ayrıca bir polisle de çok sıkı fıkı diye karşılık verir. Nadia Sarini ’ye kaldıkları pansiyonun namuslu bir işyeri sanıyorsun tam aksine burada fuhuş ve uyuşturucu ticareti dönüyor bende bu işe boğazımı kadar battım ve bu musibetten kurtulmak istiyorum der. Bunun üzerine Sarini Nadia’ya meseleyi baştan anlat der. Nadia parasız kaldığım zaman arkadaşım Helen ile fuhuş yapmak zorunda kaldım ama bilmediğimiz bir husus oteldeki aynalardan içeri gözüküyordu ama dışarısı gözükmüyordu ve içeride çiftlerin mahrem anları kaydedip şantaj malzemesi yapılıyordu daha sonra her hafta bir kurye gelip uyuşturucu dolu çantayı bırakıp gidiyordu hatta bu odalarda ölümler bile kayda alınıyor bu örgüt Flavia isimli bir kadın tarafından yönetiliyor diyerek durumu anlatır.


Helen’in evine giden Sarini ’ye Helen Nadia’yı ne kadar süredir tanıyorsun diye sorar. Sarini Helen’e Nadia’yı çocukluğundan beri tanırım diye cevap verir. Bunun üzerine Helen bu yüzden bana geldiniz lakin aranjör veya muhabire benzemiyorsun deyince Sarini polisim der. Helen benden ne istiyorsun diye sorar. Sarini Helen’e Flavia isimli bir kadın hakkında malumat edinmek istiyorum deyince Helen kendisini şaşırmış bir halde gösterip Flavia dedin değil mi hiçbir şey bilmiyorum der. Sarini Helen’e yalan söylediğin çok belli ikinizde birbirinizi tanıdığız çok aşikâr der. Helen Sarini ‘ye peki belki tanıyorumdur belki ama bir polis benden veya Flavia’dan ne isteyebilir diye sorar. Bunun üzerine Sarini Helen’e seni aydınlatayım sen ve Flavia aynı örgüte bağlısınız der. Sarini ’ye sinirlenen bu ne cüret ben bir sanatçıyım der. Sarini Helen’e küstah bir tavırla güzel olduğunun kadar zeki olabileceğini sanıyordum ama belli ki yanılmışım senide sanatsal fotoğraflarını kullanarak tehdit ettiklerini biliyorum der. Daha sonra Sarini Helen’e bana yardım edersin ya da onlar seni kullanıp daha sonra seni kullanılmış bir çöp gibi atacaklar seçim senin der. Helen Sarini ‘ye haklısın ama sana yardımcı olamam onların ne kadar tehlikeli olduklarını bilmiyorsun diye karşılık verir.  

Hizmetçi girdiği odada bir dolap bulur. Hizmetçi tam dolabı açacakken kimliği belirsiz bir adam hizmetçinin arkasından yaklaşıp gırtlağını sıkıp öldürür. Daha sonra Bay Finzi ’in yanına giden gizemli katil hizmetçiyi öldürüp anahtarı aldığını söyler. Bunun üzerine Bay Finzi katile seni biri gördü mü diye sorunca gizemli katil merak etme kimse beni görmedi zaten o ahmak polise bir sürpriz hazırladım dedikten sonra elindeki anahtarı Bay Finzi ’ye verip sakın kaybetme yoksa Augusto ikimizi de öldürür diye uyarır. Daha sonra arabasına giden Nadia lastiğin patladığını söyledikten sonra Sarini yedek lastiği almak amacıyla bagajı açar ve hizmetçinin cesedini görürler. Pansiyonun sahibi Bay Finzi polis müfettişi Rigni’yi çağırır Bay Finzi polis müfettişi Rigni ’ye eski komiser Sarini ‘in başlarına dert olacağını söyleyip icabına bakılmasını ister. Polis müfettişi Rigni ve eski komiser Sarini tanışırlar müfettiş Rigni Sarini ’ye komiser diye hitap edince eski komiser şimdi sade vatandaş olarak işlemiş bir suçu polise bildiriyorum der. Sarini Rigni ‘ye arabanın bagajındaki kızın boğularak öldürdüğünü söyler. Sarini ile arabanın yanına giden Rigni cesedin bagajda olmadığını görür. Cesedinin olmadığını gören Nadia şaşkınlık içerisinde daha demin burada ceset vardı deyi Rigni aşağılayıcı bir tavırla öyledir diye karşılık verir. Bunun üzerine Sarini sinirli bir halde benim sözümün de itimattı yok mu deyince Rigni somut deliler mahkemelerde sözlerden daha etkilidir der. Aynı günün akşamı Helen’in çalıştığı gece kulübüne giden Sarini ve Nadia Rigni ’in adamları tarafından saldırıya uğrar. Mezarlığa kadar kovalanan Nadia ve Sarini bir kez daha saldırıya uğrar. Rigni ‘in adamları Sarini’yi döverken bir başka saldırganda Nadia’yı göğsünden bıçaklayarak öldürür.

Flavia Marta isimli genç bir kadını avuçlarının içerisine alırken Sarini ’de Nadia’yı kurtarmamanın verdiği pişmanlıkla bunalıma girer. Sarini ’in yanına Nadia’nın ölümü benim hatam deyince Sarini o hata ikimiz ortak hatası der. Helen Sarini ’ye şimdi Nadia’da öldü sıra bana geldi ölmekten korkuyorum bildiğim her şeyi sana söyleyeceğim der. Serini barda içkisini yudumlarken yanına gelen Rigni suçlayıcı bir tavırla elimizde iki ceset var der. Rigni’in ithamını anlayan Serini Rigni ’ye ne demek istiyorsun bu cinayetlerle aramda bir bağ olduğunu mu ima ediyorsun diye karşılık verir. Bunun üzerine Rigni yalnızca bir varsayım deyince Sarini bundan hiç hoşlanmadım hem de hiç hoşlanmadım diye karşılıkta bulunur. Bunun üzerine Rigni artık bir yetkin yok o yüzden bu işi kurcalama diyerek Sarini’yi tehdit eder. Rigni’in tehditline pabuç bırakmayan Sarini ‘de sende benim işime burnuna sokma diyerek Rigni’yi gerisin geriye tehdit eder. Ertesi gün Flavia’ın evine gelen Marta Flavia ile karşılıklı çay içerken Marta birdenbire kendinden geçer. Flavia’ın ilaçlı çayıyla baygın hale gelen Marta içeri taşınır. Marta’ın kıyafetlerini çıkarıldıktan sonra Marta Flavia’ın adamları tarafından iğfal edilirken Flavia ’da Marta’ın fotoğraflarını çeker. Daha sonra Marta kendine gelince kıyafetleri hızlıca giydirilir ve kendisine ne olduğunu anlamaya çalışan Flavia ’ya bana ne oldu diye sorar. Flavia Marta ’ya tansiyonun düştü sanrım dedikten sonra Marta Flavia’ın evinden çıkar.

Rigni’yi arayan Augusto Finzi ‘in kendisine tuzak kuracağını söyleyip Rigni ’den işi halletmesini ister. Rigni Augusto ’ya bu benim işlerimi zorlaştırıyor anlamalısın deyince Augusto sende beni anla diyerek Rigni’yi üstü kapalı tehdit eder. Bu arada Finzi Augusto ’un malına konma planları yaparken Helen ben bu işe karışamam der. Bunun üzerine Finzi Helen’e   seni aptal kahpe sende boğazına kadar bu işe gömüldün diyerek tehditte bulunur. Bu arada Sarani’de gizlice Finzi’yi gözetler. Daha sonra birdenbire ortaya çıkan Rigni Finzi ve adamını vurur. Sarini tam harekete geçecekken Rigni Helen’i rehin alır ama Helen Rigni’in böğrüne dirseği atarak kendisini kurtarır. Sarini Rigni’in peşinden koşar ama Rigni izini kaybettirir. Bu arada alışverişe çıkan Marta’ın arabasına motorlu şahıs bir paket bırakır. Arabasına binen notu okur ve notta bahsedilen Roberto isimli adamın yanına gider. Roberto Marta ’ya kendisinde Marta’ın uygunsuz fotoğrafları olduğunu eğer bunlar sızarsa kocasının siyasi kariyerini yerle bir edeceğini söyler. Bunun üzerine Marta Roberto ’ya benden ne istiyorsun diye sorunca ilk bir arkadaşımı eğlendireceksin daha sonrada Marco Roseti isimli bir iş adamının otelini satması için ikna edeceksin dedikten altmışlarının ortasında bir adamla beraber olur. Finzi’in evine giden Sarini evin içinde uzun süre arama yaptıktan sonra Finzi’in not defterini bulur fakat iki kişi tarafından saldırıya uğrar. Sarini iki adamla bir süre dövüştükten sonra iki adamın icabına bakıp evden ayrılır.

Helen banyo yaparken yanına gelen Roberto dürüst ol beni ummuyordun değil mi der. Helen korku dolu gözlerle Roberto ‘ya bakarken Roberto büyük bir sakinlik içeresinde Helen’e üşütüp boğazını kötü edip şarkı söyleyemeyeceksin veya söylemeyeceksin der. Helen telaşlı bir şekilde Roberto ‘ya lütfen yapma ben bir yapmadım diye yalvarmaya başlar. Bunun üzerine Roberto çok güzelsin sırtını keseleyim parmaklarım teninde dolaşın ama ne yazık ki bir aptalsın senin gibi güzel kadınları öldürmek istemem ama Augusto dedi ki bize ihanet edenleri cezalandırmamı istedi şimdi seni nasıl cezalandırayım gırtlağını mı sıkıyım yoksa suda mı boğayım dedikten sonra Helen’i kuvvette boğarak öldürür. Bu arada Marco ile buluşan Marta durumunu anlatır ve Marco bir çözüm yolu bulacağını söyler.  Helen’in evine gelen Sarini banyoda Helen’in cesedi ile karşılar ve Helen’in fotoğraf albümünü kurcalar Helen ve Nadia’nın Flavia ile çektirdiği fotoğrafı görür. Sarini tam evden çıkacakken Rigni ve yanında getirdiği iki adamla karılaşır. Sarini Rigni ’ye seni son kez uyarıyorum bana bulaşma der. Rigni gülerek Sarini ’ye burada olduğumu kimse bilmiyor ayrıca bu iki arkadaşta polis değil der. Bunun üzerine Sarini Rigni ve yanındaki adamları etkisiz hale getirip kaçar. Bu arada Marco ile Finzi’in pansiyonuna gelen Marta başka bir çiftin mahrem anlarını çeken adamı etkisiz hale getirirler ve tam kaydı alacakken Roberto içeri girip Marco’yu öldürüp Marta’yı rehin alır.



Rigni’yi yanına çağıran Augusto Rigni ‘ye Sarini’yi elinden yine kaçırdın beceriksiz ahmak diye çıkışır. Rigni mahcup bir halde bu sefer emin olun yakalayacağım Sarini’yi öldü bilin dedikten sonra Augusto Rigni’in yanından ayrılır. Rigni tam arabasına binerken Roberto’yu görür ve panik içerisinde burada ne işin diyerek kaçmaya çalışır ama Roberto Rigni’yi yakalayıp öldürür. Daha sonra kuru otları Rigni’in bedenine atıp gaz döküp yakar.  Flavia’ın evine giden Sarini kendisini tanıtıp arkadaşları Helen ve Nadia’nın cinayetini araştırdığını söyler. Flavia Helen ve Nadia isimli hiç kimseyi tınmıyorum deyince Sarini sanırım ortadaki sensin der. Fotoğrafı kontrol eden Flavia evet fotoğraftaki benim inkâr edemem deyince Sarini bazen bir isim, tarih, mekân veya bir anı kırıntısı bile soruşturmada çok işe yarar der. Flavia fakat ben onları tanımıyorum deyince Sarini bak iki genç kadın öldürüldü ve katilleri elleri kolları serbest geziniyor der. Flavia geçmişte onlarla geçmişte tanışıklığımız oldu o kadar der. Bunun üzerine Sarini Flavia ’ya geçmişte olsun olmasın onları tanıyordun söylediğinden fazlasını biliyorsun ve istediğim malumatı almadan gitmeyeceğim der. Sarini ’ye sinirlenen Flavia haddini aşıyorsun ben kayıp kişiler için danışması değilim der. Sarini bu sefer alttan alıp eğer bir şeyler hatırlarsan beni ara dedikten sonra Flavia’ın evinden çıkar.


Flavia’yı arayan Sarini bir şey hatırladın mı diye sorar. Flavia Sarini ’ye hafızam pek iyi değildir ama televizyon izlerken Helen’in en son Roberto Mauri isimli birisiyle buluşmuştu der. Daha sonra Roberto ’un yanına giden Sarini Roberto ’ya Nadia ve Helen hakkında sorular sorar. Roberto Sarini ‘ye hiç görmedim diye cevap verince Sarini emin misin diye sorar. Roberto ister inan ister inanma zaten her şeye burnunu sokan bir ahmaksın seni lanet olasıca polis der. Bunun üzerine Sarini Roberto ‘ya başı dertte olan sensin seni gören bir tanığım var der. Roberto öyle mi umurumda bile deyince Serini hatalısın çünkü seni öldüreceğim deyip tabancasını Roberto ‘un suratına dayar ama Roberto atik davranıp tabancayı fırlatmayı becerir. daha sonra Roberto ve Sarini boğuşmaya başlarlar. Sarini Roberto’yu dövdükten sonra dinlemeye çalışırken Roberto cebinden tabanca çıkarır ama Sarini daha hızlı davranıp kendi tabancasıyla Roberto’yu vurarak öldürür.  Flavia başka bir kadın misafirini ağırlarken Sarini bir hışımla Flavia’ın evine girer ve bana tuzak kurdun der. Flavia bu ne cüret derhal evimden defol der.  Bunun üzerine Sarini ben buradan tek başıma sende benimle geleceksin der. Zorla arabaya sokulan Flavia Sarini ‘ye beni kaçırıp rehin aldın deyince Sarini senin de iki cinayet hakkında cevap vermen gerekiyor Finzi’in dosyalarında ödeme yaptığı bir kiralık katil var bunu öğrenmek için Augusto ’un restoranına gideceğiz der.

Augusto ‘un restoranına giden Sarini Augusto ile karşılaşır. Augusto Sarini’yi getirdiği için Flavia ’ya beni Sarini’yi arama derdinden kurtardığın için sağ ol ufak sorunum halloldu der. Sarini bu kadar çabuk değil diyerek Flavia’yı rehin alır. Bunun üzerine Augusto büyük bir sakinlikle Sarini ‘ye senin gibi romantik bir aptal değilim diyerek Flavia’yı vurup öldürür ve Sarini tepkisini göstermeden Augusto ‘un adamları tarafından etkisiz hale getirilir. Augusto adamlarına Sarini’yi mahzene kapatın gece icabına bakarız dedikten sonra diğer suç baronları ile buluşur. Augusto suç baronlarına bu şehir sağmaldık verimli bir inek gibi uyuşturucu, fuhuş ve şantajdan yıllık vergiden bir milyon dolar sağlayabiliriz bende yüzde yirmi beş kâr payı alırım der ve suç baronları Augusto ‘un teklifini ederler. Bu arada kendisine gelen Sarini yerden bulduğu bıçakla mahzen kapısın kilidini zorlamaya başlar sesleri duyan Augusto adamları neler oluyor diyerek içeri girerler. Sarini ’in amacının yalnızca Augusto ‘un adamlarını etkisiz hale getirmek olduğunu öğreniriz ve Sarini amacında muvaffak olur. Daha sonra Sarini Augusto ‘un yanına giderek Augusto ’ya her şey bitti lanet olasıca üç cinayetin cürmümü senin üzerinde der. Augusto istifini bozmadan beni vuracağın ana geldik ama elini çabuk tut yoksa der. Sarini yoksa ne dedikten Augusto ‘un diğer adamları Sarini’yi tekrar yakalar. Sarini öldürülmeye götürülürken polisler baskın yapar ve Augusto ve adamlarını yakalar. Polis müfettişi Lozzi Sarini ‘in yanına seninle konuşmak isteyen biri var der. Arabaya binen Sarini Marta ile karşılaşır. Marta kararlığı sayesinde kendisini örgütten kurtaran Sarini ‘ye teşekkür eder ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...