https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

12 Kasım 2018 Pazartesi

Red Room


Filmimiz köşe başında iş tutan biri kırmızı diğeri mavi renkli büstiyer giyen iki hayat kadını ile başlar. İsmi Peggy olan Mavili kadın ismi Lisa olan kırmızılı kadına Sunset Bulvarında iş tutarken yanıma aşırı yakışıklı bir adam geldi ve adama eğlenmek ister misin diye sordum der. Bunun üzerine Lisa sende onun icabına baktın deyince Peggy hayır adam bana modellik yapıp yapmadığımı sordu bende ona lisedeki arkadaşlarına mı götüreceksin dedim der. Bunun üzerine Lisa Peggy’ye polis olduğunu söylemedin değil mi diye sorar. Peggy kimliği afişe ettirecek hiçbir harekette bulunmadım dedikten sonra bir araba iki kadının önünde durur Peggy kadını polis olduğunu öğrendiğimiz Peggy’ye bazılarımızın geçinmesi gerek diyerek arabanın yanına gider. Lisa arabada bulunan adama eğlenmek için mi geldin yoksa geçerken uğrayım mı dedin diye sorar. Arabadaki kel ve kilolu adam eğlence diye cevap verir. Bunun üzerine Lisa arabadaki adama yüz Dolar ödeyeceksin deyince arabadaki adam bende para basmıyorum diye karşılık verir. Bunun üzerine lafa karışan Peggy arabadaki adama gördüklerin alacaklarının teminatıdır der. Bunun üzerine arabadaki adam buraların yabancısıyım bir güzellik geçseniz deyince Lisa şirin birisine benziyorsun o yüzden sana kıyak geçeceğim ve sana yüzde yirmi indirimde bulunacağım der. Bunun üzerine Peggy arabadaki adama hangimizi seçeceksin deyince arabadaki adam Lisa ve Peggy’ye bakıp Peggy’yi kastederek koca ağızlı kalsın dedikten sonra Lisa Peggy’ye çekil bakalım koca ağızlı dedikten sonra arabaya biner. Kel ve göbekli adam Lisa’ya ücretini verdikten sonra Lisa adama sana bir sürprizim var der ve aniden ortaya uzun saçlı kaslı bir adam çıkar ve adamı tutuklar.


Gece vakti sarışın bir kadın bir adamla çılgınlar gibi seviştikten sonra sarışın kadın seviştiği adama buradan gitmen gerek deyince adam sarışın kadına önce barda beni ayarladın daha sonra defolup gitmemi söylüyorsun diye sitem eder. Bunun üzerine sarışın kadın kocam her an dönebilir der. Adam sarışın kadına hani kocan şehir dışındaydı deyince sarışın kadın yattığı adam kocamın sağı solu belli olmuyor diye karşılık verir. Adam giyinip evden çıkarken başka bir yerde başka sarışın bir kadında ruj kullanarak aynaya senide cehenneme yollayacağım yazar. Daha sonra sarışın kadın rahatlamak amacıyla girdiği jakuzide boğularak öldürülür. Ertesi gün Shelly ve Martin pek tekin olmayan bir mahalleye giderler. Shelly Martin’e burada beklemeyeceksin değil mi der. Bunun üzerine Shelly çemkirerek bütün gün bütün gece ne kadar sürerse der. Martin o zaman bende yürüyeyim der. Aracından inen Shelly’ in arkasına otuzlarının ortasında bir adam yaklaşır ve Shelly ’ye merhaba bayan der. Shelly adamla alakadar olmayınca adam merhaba dedim cevap vermedin der.  Bunun üzerine Shelly cevap verme mecburiyetinde miyim diyerek adamı tersler. Adının Kenny olduğunu öğrendiğimiz adam Shelly ‘ye fotoğraf mı çektireceksin çektirmezsen daha iyi olur der. Shelly Kenny’ye neden diye sorunca Kenny bir nedeni yok diye cevap verdikten sonra Kenny Shelly ‘ye boyacılığa ek gelir olsun diye yapıyorum aslında yapım şirketim var seni önemli kişilerin olduğu partilere sokarım der. Shelly ilgilenmiyorum diyerek Kenny ’in teklifini geri çevirip fotoğraf çekimi yapacağı binaya giriş yapar.

Fotoğraf çekimi yapılacak mekâna giren Shelly kimse var mı diye seslenir. Sese kalkan siyah saçlı yapılı adam Shelly’ in yanına gidip Shelly’e bakar.  Shelly kendisini tanıttıktan sonra önünde duran adama Ray Richmond mısın diye sorar. Ray evet diye cevap verdikten sonra   Ray Shelly’e kıyafetlerini getirdin mi diye sorar.  Shelly elindeki torbayı gösterdikten soyunma kabini şurada deyip soyunma kabinini gösterir. Ray Shelly’e nerelisin diye sorar. Soruyu anlamayan Shelly Ray’a kıyafetleri biz mi seçiyoruz diye sorar. Ray evet diye cevap verdikten sonra soruyu anlayan Shelly Chicago’dan geliyorum diye cevap verir. Bunun üzerine Ray Los Angeles’ı beğendin mi diye sorar. Shelly evet hayal etiğimden daha heyecan verici diye cevap verdikten sonra fotoğraf çekimine başlar. Fotoğraf çekimi sürerken Shelly bunlar vesikalık için mi diye sorar. Ray Shelly’e hayır vesikalıkları sonra çekeceğim bunları kendime saklayacağım diye cevap verir. Ray Shelly seni mecmualarda çıkartabilirim deyince Shelly az biraz şaşırarak mecmua mı diye sorunca Ray evet utangaçlığın falan yoksa bir mecmua işi ayarlayabilirim diye cevap verir. Bunun üzerine Shelly güzel saçmalıklardan kurtulacağım der. Ray Los Angeles’i seviyordun hani deyince Shelly Ray’a Los Angeles’ı seviyorum ama bu saçmalıkları sevmiyorum diye karşılık verir.  Ray bu seferde Shelly ‘ye nerede yaşıyorsun diye sorar. Shelly lüks bir malikanede yaşıyorum dedikten sonra gülerek şaka ediyorum bir minibüste yaşıyorum en azından fatura ve kira derdim yok yıkanma işlerini de arkadaşların duşlarını kullanarak hallediyorum diye cevap verir.

Shelly minibüsünde Martin ile sevişirken birdenbire Martin’i üstünden atar. Shelly ’in ani davranışına anlam veremeyen Martin sorun ne diye sorar. Shelly öfkeli bir biçimde seninle ilgili her şey David minibüsümde kalıp yemeğimi yiyip beni düzüp gidiyorsun ve artık buna katlanamıyorum der. Bunun üzerine Martin Shelly ’ye ne saçmalıyorsun tartışmamı çıkarmaya niyetlisin deyince Shelly hiddetlenerek aklımda bir sürü iş var ve hayatımın geri kalanını bu minibüste geçiremem der. Bunun üzerine David Shelly’ ye tamam bağırmayı kes dedikten sonra minibüste kalıyorsun geceleri köprü altlarında kalıyorsun en azından benim yanımda kal diyerek evinde kalması ister.  Shelly Martin’e senin evin karman çorman kalamam orada deyince Martin Shelly’ ye tamam ama bir gün başına kötü bir şey gelirse senin suçun olacak deyince Shelly beni Martin’e kapa çeneni beni korkutmuyorsun dedikten sonra Martin giyinip gider. Daha sonra iri yapılı kadın minibüsün içine girerek öldürür. Ertesi sabah Teğmen Dillon ofisinde araştırma yaparken Teğmen Dillon’ın yanına Baş Komiser Bridges gelip nasıl gidiyor diye sorar. Polis dedektifi Dillon hiç iyi değil aradığımız adam bir koleksiyoncu diye cevaplar. Komiser Bridges nasıl yani diye sorunca Teğmen Dillon Baş Komiser Bridges’a katilin öldürdüğü kurbanları parçalayıp parçaları sakladığını ve şu an için yedi kadını öldürdüğünü söyler. Bunun üzerine Baş Komiser Bridges polis dedektifi Dillon’a bunu basına vermemeliyim yoksa elimizde büyük bir kaos dalgası olur diye karşılık verir.

Lüks yazlıkta fotoğraf çekimine başlayan Ray iş yapacağı Susie isimli kadına eviniz güzelmiş deyince Susie teşekkür eder. Daha sonra Ray ’in port folyosunu inceleyen Susie Ray’a çalışmalarınızda çok çıplaklık var deyince Ray Susie’ye zaten doğduğumuzda çıplak değil miydik diye karşılık verir. Daha sonra Ray Susie’ye Lüks bir evin var ne iş yapıyorsun diye sorar. Susie işim eski kocam zengin evi o satım aldı diye cevap verir.  Bunun üzerine Ray nasıl diye sorunca eski kocamın önce kalbini sonra aklını en sonunda da banka hesabını geçirdim der. Ray Susie ile yaptığı çekimler bittikten sonra evden çıkar. Daha sonra Susie kanepesinde uzanırken iri yapılı kadın tarafından gırtlaklanarak öldürülür. Birkaç gün sonra Shelly’in arkadaşı David Shelly hakkında kayıp ihbarında bulunmak ister. Bunun üzerine telefona bakan Peggy Teğmen Dillon’ı çağırıp başka bir kayıp vakası olduğunu söyler. Telefona bakan polis dedektifi Dillon Martin ile konuşmaya başlar. Mark kendisini tanıttıktan sonra arkadaşı Shelly’in Ray Richmond adında bir fotoğrafçıya gittiğini ama bir haftadır görmediğini söyler. teğmen Dillon Martin’den Shelly ‘in tam ismini ister. Bunun üzerine Martin ismin Shelly Williams olduğunu ve Shelly’in Chicago’dan geldiğini söyler. Teğmen Dillon Martin’e Shelly ’in nerede kaldığını sorar. Martin Shelly’in köprü altına park edilmiş bir minibüste kaldığını söyledikten sonra Teğmen Dillon Martin’den minibüsün plakasını ister. Daha sonra polis dedektifi Dillon Martin’e bizimle orada buluş dedikten sonra telefonu kapatır.

Baş Komiser Bridges ile gelen Teğmen Dillon kendisini Martin ile tanıştırdıktan sonra Martin’e Shelly’yi en son ne zaman gördün diye gördün diye sorar. Bir hafta önce kavga etmiştik ama birkaç gün önce barışmak için yanına gittim ama yoktu der. Bunun üzerine Baş Komiser Bridges Martin’e bizimle merkeze geleceksin der. Martin Baş Komiser Bridges’a ne yani şüpheli ben miyim diye çıkışınca Baş Komiser Bridges olayı çözene dek bilemeyiz diye karşılık verir. Daha sonra Teğmen Dillon Baş Komiser Bridges’a ben şu fotoğrafçının mekanına bir bakayım der. Bunun üzerine Baş Komiser Bridges Teğmen dikkat et arama emrin yok adam sana haneye tecavüzden dava açabilir diye uyarır. Gece vakti Ray ’in mekanına giren Teğmen Dillon etrafı biraz araştırdıktan sonra Ray içeri girer ve Teğmen Dillon’a sen kimsin der. Bunun üzerine Teğmen Dillon ben Teğmen Dillon diye tanıtıp kimliğini Ray’a gösterir. Ray Teğmen Dillon’a ama arama emriniz yok bu da haneye tecavüze girer. Bunun polis dedektifi Dillon öyle bir şey bir yok yalnızca seri cinayetler ile muhtemel bağlantısı olan bir kayıp vakasını araştırıyorum diye karşılık verir. Ray ukala bir tavırla seri cinayet şüphelisi olsam bile gece yarısında mekanıma arama izni ile girilmezse buna haneye tecavüz derim der. Ray ’in ithamlarına sinirlenen polis dedektifi Dillon Ray’a bana bak serseri burada kanun görevlisi benim şimdi Shelly Williams en son mekânında görülmüş der. Ray ukala tavrını sürdürerek Teğmen Dillon’a Los Angeles zorlu bir şehir birçok kadın buraya gelip ünlü olma amacıyla fotoğraf çektiriyor ayrıca kişisel olarak hiçbiriyle ilgilenmedim diye cevap verir. Bunun üzerine Teğmen Dillon Ray’a bu surata iyi bak bir kez daha göreceksin diyerek Ray’ın mekânından çıkar.

Baş Komiser Bridges Peggy ve Lisa’ya Ray Richmond hakkında bilgi topladığını ve Ray’ın Carlson’da   başlayacaksınız der. Bunun üzerine Lisa hayatta olmaz deyince lafa karışan Peggy Lisa’ya kimse senden şüphe duymaz der ve Baş Komiser Bridges ’da gerekli hazırlıklar yapıldı şu anda cayamayız der. Lisa ciddi bir tonlamayla asla kıyafetlerimi çıkartmam der ama daha sonra Lisa’nın striptiz kulübünde üstsüz dans ettiğini görürüz. Müdavimi olan striptiz kulübüne giden Mark Lola’ya yeni barmeni yani Peggy’i gösterip kim diye sorar. Lola yeni işe başladı diye cevap verir. Striptiz kulübü kapandıktan sonra Peggy Mark’a kapatıyoruz der. Bunun üzerine Mark Peggy’ye benim kim olduğumu biliyor musun deyince Peggy umursamaz bir tavırla bilmem mi gerek diye karşılık verir. Daha sonra Mark Peggy ile sohbette girişir. Peggy Mark’a şehre yeni geldiğini tanıdık kimseyi bulamadığını söyleyince Mark ben varım senide havaya sokalım dedikten sonra cebinden uyuşturucu çıkarır ve Lisa ve Peggy’de tabancaları çıkarıp Mark’a polis tutuklusun derler.  Daha sonra Ray kendi mekânında video kasetlerden kendisini pür dikkat izler. Evine gelen Lisa çalan telefona bakar ve üç dört seferdir arıyorsun tek bir kelime bile etmiyorsun aramayı kes ahmak diyerek telefonu kapatır. Daha sonra evin içinde dolaşan Lisa Peggy ile karşılaşır ve Peggy’ye burada ne işin var diye sorar. Peggy Lisa’ya kapın açıktı ayrıca bu halin ne diye sorunca Lisa birinin evime girdiğini düşünüyorum diye cevap verir. Peggy Lisa’ya Ray Richmond’ın çektiği içinde Lisa’nın da olduğu video kaseti Lisa ile birlikte seyrederler. Daha sonra Peggy Lisa’ya benim işim var yarın yıllık toplantıya gel dedikten sonra evden çıkar.

Lisa duş alırken kadın kılıklı gizemli katil evin içine girer Lisa’nın tabancasındaki kurşunları çıkartır. Duştan çıkan Lisa kadın kılıklı katili görür tabancasını eline katile kıpırdama şerefsiz der ve tetiğe basar ama işe yaramaz. Bunun üzerine katil kurşunları Lisa’ya doğru fırlatır. Lisa yerdeki kurşunları toplarken katil Lisa’nın gırtlağını keser. Ertesi gün karakola giden Peggy Baş Komiser Bridges’a Lisa’nın aramadığını ve evinde de olmadığını söyler. Bunun üzerine Baş Komiser Bridges ve Peggy Lisa’nın evine giderler. Peggy Baş Komiser Bridges’a Lisa’nın arabasını gösterip arabasını bile almamış der. Eve bakan Baş Komiser Bridges Peggy’ye bir polis için lüks bir ev deyince Peggy ev Lisa’nın değil bir arkadaşının yalnızca eve bakıyor diye karşılık verir. Peggy ve Baş Komiser Lisa’nın oturduğu eve girerler ve Baş Komiser banyodaki fırçadan saç alır ve telefondan adli tabipliği arayıp bulduğu saç örneğini incelemelerini ister. Telefonu kapatan Baş Komiser Bridges Peggy’ye Lisa’nın seri katil[  kurbanı olabilir der. Bunun üzerine Peggy o zaman o şerefsizi yakalayalım deyince Baş Komiser Bridges Peggy’ye kesinlikle olmaz peşinde olduğumuz katil Lisa ile yakaladığınız serserilerden değil diye karşılık verir. Bunun üzerine Peggy en iyi arkadaşım kayıpken elim kolum bağlı bir şekilde duramam der. Aynı gece Peggy fotoğrafçı Ray’i arar. Peggy Ray’a senin çok iyi bir fotoğrafçı olduğunu duydum çekim yaptırmak istiyorum ama bu şehirde yeniyim dedikten sonra Ray stüdyosunun adresini verir

Ray ‘in stüdyosuna giden Peggy şahsi olarak Ray ile tanışır. Ray Peggy ’ye niçin bu fotoğraf çektirmek istiyorsun oyunculuk mu yoksa modellik mi diye sorar. Peggy öncellikle amacım oyunculuk ama şu anda ne iş olursa yapabilirim ama dikkatli olmalıyım der. Bunun üzerine Ray Peggy ‘ye dikkatli derken diye sorunca Peggy yakın Lisa’dan sonra tedirgin oldum deyince Ray Lisa kim diye sorar. Peggy Ray’a en yakın arkadaşım bir haftadır kayıp haber alamıyoruz diye cevap verir. Ray düşünceli bir tavırla burada bir sürü kadın kayboluyor veya gidiyor ve daha sonra başka bir ailesi olduğunu öğreniyoruz kadınların tümü ahlaksız der. Bunun üzerine Peggy her kadın ahlaksız değildir deyince Ray iç güzellik her zaman dış güzellikten önemlidir diye karşılık verir. Ray Peggy’in fotoğraflarını çektikten birkaç saat sonra Ray ’in dışarıda olmasını fırsat bilen Peggy stüdyoya girip etrafı araştırırken Ray eter kullanarak Peggy’yi etkisiz hale getirip Nevada’da ki evine götürür. Ray ‘in Nevada’da bulunan evinin çatı katı öldürdüğü kadınlardan oluşmuş bir vitrin gibidir ve Ray eve girdiğinde Ray’i Ray ‘in yarım akılı kardeşi Joe karşılar. Joe Ray’a nerelerdeydin seni çok merak ettim deyince Ray Joe’ya kapa çeneni de bana yardım et der. Joe ve Ray Peggy’i diğer cesetlerin bulunduğu odaya taşıdıktan sonra Joe Ray’a ama bu canlı adı ne diye sorar. Ray ismi Peggy dedikten sonra aşağı katta inen Ray ismi Peggy’imiş diyerek tek başına sevinç gösterilerinde bulunur.

Kafasını yastığa koyan Ray gözünü kapar ve geçmiş anılar alemine giriş yapar ve zina yapan annesinin ve annesinin sevgilisinin babası tarafından öldürüldüğüne tanık olup çığlıklar atarak kalkar.  Ertesi sabah Peggy kalkar ve kendisini yatağa kelepçeli şekilde bulduktan sonra Lisa’nın cesedini görür ve ağlayarak çığlıklar atar. Sese gelen Joe Peggy’ye endişe etme güvendesin ben Joe Ray ’in kardeşiyim diyerek kendisini tanıtır. Peggy öfkeyle bağırarak beni kaçırdın diğer kadınları öldürdün bunlar federal suç elektrikli sandalyede çürüyeceksin diye bağırınca Joe çocukça bir korkuyla ben yapmadım hepsini Ray diyerek kendisini savunmaya çalışır. Daha sonra Joe Ray’a polismiş ne yapacağız diye sorar ve Ray istifini bozmadan Joe’ya bize yemek yapsana diyerek Joe’yu odadan çıkmasını sağlar. Ray Peggy’ye polismişsin şükret seni öldürmemişim zaten polis kendi sorunlarıyla uğraşsa daha iyi olurdu der. Peggy Ray’a beni hemen çöz der. Bunun üzerine Ray Peggy’ye burada bir aile dışında kimse yok zaten dışarısı cehennem burası cennet sevgili arkadaşın Lisa’ya bak nasılda huzurlu onunla ilgilendim ona banyo yaptırdım güzel gözüküyor değil mi der. Ray Peggy ’in saçlarını okşamaya başlayınca sen delisin uzak dur diyerek karşı koymaya çalışır ama Ray sakinleştirici iğne kullanarak Peggy’yi etkisiz hale getirir. Bu arada Martin’in çalıştığı fotoğrafçıya gelen Baş Komiser Bridges Martin’e Ray Richmond hakkında bildiklerini söyle bakalım der. Martin Baş Komiser Bridges’a Shelly’ in başına gelenlerden sonra şu Ray denen herifi biraz araştırdım diyerek çektiği videoyu gösterir. Videoda Ray ’in bir eve erkek kıyafetleri içerisinde girdiğini ve sonra evden kadın kıyafetleri içerisinde evden çıktığını görürüz. Bunun Baş Komiser Bridges Martin’e cinayetleri çözmemizde çok yardımcı oldun diyerek tebrik eder.

Peggy’ in yanına gelen Joe Peggy’ye yemeğini yememişsin aç kalacaksın der. Bunun üzerine Peggy duş almak istiyorum deyince Joe duş alınca kendine gelirsin der.  Odadan çıkan Peggy başka bir odaya girer ve korkunç bir mabede benzeyen odada bir süre gezinen Peggy açtığı pencereden kaçarken Ray ve Joe’nun babası olan yaşlı şahıs tarafından durdurulur. Peggy ve yaşlı adam boğuşurken odaya giren Joe babasına o diğerleri gibi değil baba o Ray ‘in arkadaşı diyerek Peggy’yi yaşlı adamın elinden alır. Peggy ve Joe odadan çıkarken yaşlı adam Joe’ya o cehennemden gelme ahmak Joe diye bağırır.  Ertesi gün cezaevine giden Teğmen Dillon Ray ‘in eski oda arkadaşı Mark’a Ray hakkında bilgi verirse hapishane koşullarını daha iyi hale getireceğine dair söz verir bunun üzerine Mark Ray ‘in yarım akılı kardeşi Joe ile yaşadığını babasının zina eden karısını öldürdüğünü ve dokuz sene akıl hastanesinde yattığını ve çıktıktan sonra balık avında kaybolduğunu söyler. Teğmen Dillon Mark’a anlatacak başka bir şey var mı diye sorunca Mark Ray ’in aşırı garip birisi olduğunu buzdolabına hamam böcekleri koyup dondurup sergilediğini ayrıca evde kadın kıyafetleriyle gezdiğini söyler. Teğmen Dillon Ray ’in evine gider ve Joe ile konuşmaya başlar.  Teğmen Dillon Joe’ya eve girebilir miyim diye sorar. Teğmen Dillon polis hüviyetini gösterip ben Teğmen Dillon’ım diyerek kendisini tanıtır. Teğmen Dillon’ın polis olduğunu öğrenen Joe panik içerisinde sana bir şey söylemem burası özel mülk git buradan dedikten sonra hızlıca kapıyı kapatır.

Ray eve girdikten sonra Joe heyecanla Ray’a seni beklerken heyecandan ölüyordum deyince Peggy’ in bir şeyi mi var diye sorar. Joe Peggy iyi şişko bir adam geldi polismiş geri geleceğini söyledi der. Ray Joe’nun gırtlağını tutup sen geri zekalı mısın diye bağırınca Joe hiçbir söylemedim evin özel mülk olduğunu söyleyip kovdum diyerek kendisini savunur. Daha sonra Joe Peggy’ye gelinlik verir ve gelinliği giyen Peggy Ray ’in annesinin mumyalaşmış cesedi ile karşılaşır. Aşağı katta inen Peggy Ray ile romantik akşam yemeği yiyip dans ettikten sonra Ray ’in odasına çıkan Peggy Ray’a annenin cesedini gömmen gerek deyince sinirlenen Peggy’ye saldırıp sen diğerleri gibisin dedikten sonra Joe’ya Peggy’yi kelepçele der. Joe Peggy’yi kelepçelerken Ray aslında böyle birisi değildir ama şişko polis gelince delendi der. Peggy Joe’ya Teğmen Dillon o ortağım bak gelirse bir bölük polisi de yanında getirir bana yardımcı olursan bende senin lehinde ifade verip suçtan muaf edeyim der. Bunun üzerine Joe Peggy’ in kelepçesinin anahtarını verip Ray gün ışıyınca evden çıkıyor der. Ertesi sabah evden kaçan Peggy’yi tüfekle kovalamaya başlar. Bir süre sonra polisler Ray ‘in babasına kurşunlar yağdırıp öldürür. Daha sonra Joe yakalanır bütün suçun Ray ve babasına ait olduğunu söyler.  Evin içine gelen Teğmen Dillon dua eden Ray’a baban öldü kardeşini de tutukladık tutuklusun Ray Richmond deyince Ray ben Ray Richmond değilim ben kim olduğumu biliyorum diyerek Teğmen Dillon’a saldırıp öldürür ve film biter.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...