https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

27 Ekim 2015 Salı

Sister Emanuelle


Filmimiz Venedik’te motorlu tekne ile bir villaya giden iki rahibe ile başlar.  Villanın sahibi rahibelere benim tatlı Monica’ma biricik kızıma neler yapacaksınız diye sorar. Toplu olan rahibe disiplinli olarak yetiştireceğiz ama zamane kızlarını bilirsiniz der. Bunun üzerine Monika’ın babası kızımın bazı zayıf yönleri var ama disiplinsiz değildir der. Uzun Boylu rahibe bunu Hristiyan sabrı ile çözeceğiz der.  Daha sonra rahibeler Monika ile tanışır. Uzun boylu rahibe Monika’ın yanında bulunan genç kadının kim olduğunu sorar. Monika annem diye cevaplar. Bunun üzerine şaşırarak toplu rahibe nasıl olur diye sorar. Genç kadın ben Monika’ın cici annesiyim diye cevap verir. Daha sonra rahibeler Monika’yı motorlu tekneye bindirirler ve daha sonra trene binerler.


Kondüktör rahibelere sizi altıda uyandıracağım deyince toplu rahibe kondüktöre ben daha erken uyanırım yalnız rica etsem bir bardak viski getirebilir misiniz lokantada fazla yemek yedim midemi yumuşatsın der. Kondüktör toplu rahibeye tabii deyip iyi akşamlar rahibeler eğer bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeden kompartımanda ki çağrı düğmesine basabilirsiniz der ve gider. İnce uzun boylu rahibe adı Cecilia olan toplu rahibeye ben Monika ile beraber kompartımanımıza gidip istirahat edeceğiz der. Bunun üzerine rahibe Cecilia adının Emanuella olduğunu öğrendiğimiz rahibeye niye benim kompartımanım sizden uzakta ve tuvaletin yanında diye sorar. Rahibe Emanuella durumunuzu biliyorsunuz deyince rahibe Cecilia doğru diyerek kompartımanına doğru gider. Kompartımanın içine giren Monika rahibe Emanuella’ya sonunda yalnız kaldık benle yatmayı sıkıcı bulmuyorsundur umarım der. Daha  sonra Monika rahibe Emanuella’ya babam beni niye manastıra verdi biliyor musun  genç  karısı Chris yüzünden Chris bu sayede genç erkeklerin ilgisini tamamıyla çekecekti der. Bunun üzerine rahibe Emanuella sus ve yat deyince Monika pekâlâ rahibe patron sensin der ve yatağa girer.


Monika rahibe Emanuella’ya biliyor musun babam beni genç karısı Chris yüzünden manastıra yolladı Chris’in etrafı genç erkeklerle dolu olacak o yüzden beni manastıra yolladılar der. Bunun üzerine rahibe Emanuella Monika’ya sessiz ol ve uyu der. Daha sonra Monika rahibe Emanuella’ya senin gibi güzel bir kadın niye manastırda işi olur der. Bunun üzerine rahibe Emanuella Monika’ya sen hiç ilahi görevi duymadın mı diye sorar. Monika duymuştum dedikten sonra o kıyafetlerle nasıl yatabiliyorsun diye sorar. Rahibe Emauella tek bir kelime etmeden lambayı kapatınca Monika tevazu sahibiymiş görmemi istemedi der. Daha sonra gök gürlemesiyle uyanan Monika üst ranzaya çıkarak rahibe Emanuella’ın yanına yatar. Şaşıran rahibe Emanuella ne yapıyorsun diye sorunca Monika çok korktum der. Rahibe Emanuella Monika’ya korkma küçüğüm yalnızca gök gürlemesiydi yalnızca kötü bir kâbus gördün der. Monika hayır rahibe bu olay gerçekten oldu yağmurlu fırtınalı bir geceydi baştan aşağı ıslanmıştım birden karşıma üç kaba kılıklı adam belirmişti gözleriyle beni yiyorlardı tüm gücümle koşmaya başladım ama benen hızlı idillerdi ve kirli elleri ile beni yakalayıp ırzıma geçtiler der.  Aslında Monika günlük güneşlik havada güneş banyosu yapan üç genci tahrik edip onlara kendi rızasıyla sevişmişti. Rahibe Emaunella Monika’ya zavallı çocuk şimdi neden fırtınalı havalardan korktuğunu anladım gerçek bir Hristiyan olarak sana saldıranları affet der. Bunun üzerine Monika hayır o tecavüzcüler cehennemde yansınlar der. Daha sonra Monika rahibe Emanuella’yı dudağından öpmeye kalkışınca rahibe Emanuella tepki gösterir ve Monika'yı’yatağından kovar.




Uyanan rahibe Emanuella Monika’ın yatağında olmadığını fark eder ve kompartımandan dışarı çıkar. İlk önce tuvaletin kapısını tıklatır ama tuvaletteki Monika değil rahibe Cecilia’dır. Midesini bozan rahibe Cecilia rahibe Emanuella’ya fani bedeninin çektiği ıstıraplardan bahseder. Daha sonra rahibe Emanuella Monika’yı başka bir kompartımanda bir erkeğe oral seks çekerken bulur ve utanç duyguları içerisinde kompartımanına döner. Daha sonra Monika kendi kompartımanına döner ve rahibe Emanuella Monika’ya neredeydin diye sorar. Monika susamıştım su içmeye gitmiştim deyip yatağına girer.


Uzun bir seyahat sonrası Monika manastıra varır. Monika manastıra vardığında panikler ve manastır kapısına koşarak beni bırakın ne olur çıkayım diye bağırıp kapıya doğru koşup kapıyı açmaya çalışır. Bunun üzerine rahibe Emanuella Monika’yı zorlukla zapt etmeye çalışır ama başaramaz ve diğer rahibeler yardıma koşup Monika’ya sakinleştirici iğne zerk ederler. Daha sonra rahibe Emanuella başrahibe Gertrude’un odasına gider. Başrahibe Gertrude seni manastıra kabul ettiğimde içtenliğine ve dürüstlüğüne güvenmiştim senin gibi yoldan çıkmış bir günahkârı alıp kutsal yaşamımıza kucak açtık karşılığında aldığımıza bak deyince rahibe Emanuella ama başrahibe ben bir şey yapmadım anlamıyorum der. Başrahibe Gertrude peki iç çamaşırlarına ne demeli deyince rahibe Emanuella iç çamaşırlarım mı diye sorar.  Başrahibe Gertrude evet manastırın ön gördüğü iç çamaşırlarını değil de günah dolu çamaşırları giyiyorsun der. Bunun üzerine rahibe Emanuella ama o iç çamaşırlar tenimi rahatsız ediyor deyince başrahibe Gertrude sinirlenir ve rahibe Emanuella’ya günahkâr nasıl teninden konuşmaya cüret edersin tenin günahlardan arınmalı der. Diz çöken rahibe Emanuella başrahibe Gertrude’a affedin beni sizin beni bağışlamanızı istiyorum der. Başrahibe Gertrude seni bu seferlik affediyorum rahibe şayet seni o günah dolu çamaşırlarla görürsem geldiğin günah dolu yere geri gönderirim der.


Uyanan Monika yan yataktaki kıza tuvalet nerede diye sorar. Banyonun yerini öğrenen Monika elini yüzünü yıkadıktan sonra oda arkadaşı Clara ile tanışır. Clara Monika’ya sıklıkla sinir krizi geçirir misin diye sorunca Monika sende böyle sürekli boş boş konuşur muşun der. Clara Monika’ya senin sorun çıkartan birisi olduğu için benimle aynı yere koydular der.  Bunun üzerine Monika alaycı bir ses tonuyla Clara’ya sende mi öylesin der. Clara anlamıyorsun manastırın en iyi notlar alan talebesiyim ayrıca davranışlar bakımından da en iyi notları alıyorum der. Monika notlar saçmalığın daniskasıdır der. Bunun üzerine Clara Monika’ya sen azizlerin sabrını zorlayacak birisin der. Monika bak şu işe rahibe olmak istiyorsun demek deyince Clara yakında olabilirim eğer buna uygun davranırsam der. Bunun üzerine Monika bu sebepten dolayı beni senin yanına koydular der. Clara evet bu sebepten dolayı seni benim yanıma koydular bana yardımcı olur musun diye sorar.  Monika Clara’ya evet senin yüksek notlar almana yardımcı olacağım dedikten sonra arkadaşlığımızı kutlamak için küçük öpücüğe ne dersin deyip Clara’yı dudağından şehvetli bir şekilde öper.




Gece olduğunda patlayan gök gürültüsünün sesi Monika’yı korkutur ve kendisini Clara’ın yatağına atar. Clara Monika’ya ne yapıyorsun deyince Monika çok korkuyorum yanında yatmak istiyorum der. Bunun üzerine Clara mecbursan yatabilirsin ama günaha girmemeye çaba harcayalım der. Bunun üzerine Monika Clara’yı şehevi bir şekilde okşamaya başlayınca Clara Monika’ya ne yapıyorsun hani bana yardımcı olacaktın deyince Monika ne yaptığımı sanıyorsun der. Bu arada kıyafetleriyle duş alan rahibe gök gürültüsünü duyunca Monika der ve duşunu yarım bırakıp Monika’ın odasına doğru gider. Monika Clara’ın karşı çıkmasına rağmen Clara’yı lezbiyen ilişkiye zorlar. Daha sonra rahibe Emanuella Monika’ın lezbiyen ilişkinin dibine vurduğuna şahit olur ve karmaşık duygular içerisinde odasına gider. Bu arada koridorda gezinen rahibe Cecilia başrahibe Gertrude ile karşılaşır. Başrahibe Gertude rahibe Cecilia’ın yerdeki ıslaklığı fark edince rahibe Cecilia’ın altına yaptığını zanneder ve hastalığın için mucize bekleme yerlerin haline bak diye azarlar.


Ertesi gün rahibeler ve talebeler dere kıyısına pikniğe giderler. Monika rahibe Emanuella’ya Anna ile birlikte eski viraneye girebilir miyiz diye sorar. Rahibe Emanuella Monika’ya önce sen gir sonra Anna girsin der. Bunun üzerine Monika rahibe Emanuella’ya niye Anna ile birlikte gidemiyorum deyince rahibe Emanuella sağlıklı olmaz da o sebepten dolayı cevabını verir. Viraneye doğru giden Monika’yı viranenin içindeki adam gözetler ve tam Monika viranenin içine girdiğinde tipi bozuk şahıs Monika’ın ağzını eliyle kapatır. Daha sonra tipi bozuk şahıs Monika’ın bedenini okşamaya başlar ve Monika’ın suratında hınzır bir gülümseme belirir. Daha sonra Monika’ın uzun süredir etrafta olmamasından şüphelenen rahibe Emanuella Monika’ya seslenir. Monika  piknik alanına geri döner ve rahibe Cecilia bende gideyim diyerek ayağa kalkınca Monika rahibe Cecilia’ya yerinizde olsam gitmezdim der. Bunun üzerine rahibe Emanuella Monika’ya saygısızlık etme der.   Monika rahibe Emanuella’ya saygısızlık etme deyince Monika niyetim saygısızlık değil hayatımı zor kurtardım virane yılan yuvasıydı der.


Gece vakti gizlice manastırdan kaçan Monika’ın yolunu viranede yaşayan tipsiz adam tarafından yolu kesilir ve tipsiz adam Monika’ya saklı yer nerede diye sorar.  Monika tipsiz adama sana göstereceğim der ve tipsiz adamla beraber gider. Monika adının Bruno olduğunu öğrendiğimiz kanun kaçağını manastırın gizli bir yerine götürür. Bruno Monika’ya burası güvenli değil mi diye sorar. Monika Bruno’ya endişe etme güvenli der. güvenli yere sığınan Bruno daha sonra Monika ile sevişir. Daha sonra odasına dönen Monika Clara ile karşılaşır. Clara Monika’ya neredeydin diye sorar. Monika Clara’ya neredeydin diye sorar. Monika rahibe Emanuelle ile beraberdim diye yalan söyler. Duşa giren Monika giren Monika duşta şarkı söylemesi Clara’ın sinirlerini bozar ve şarkıyı kesmesini söyler. Duştan çıkan Monika Clara’ya gel beni ov der. Bunun üzerine Clara ağlamaklı bir ses tonu ile seni rahibe Emanuelle ovsun der. Monika Clara’ya kıskançlık sana yakışmıyor eğer bir daha kıskançlık krizlerine yakalanırsan bedenime dokunamazsın dedikten sırtımı ov der ve Clara Monika’ın sırtını ovar.


Ertesi gün başrahibe Gertrude rahibe Emanuella’ın manastır kurallarına göre onay görmüş iç çamaşırlarını giyip giydiğini kontrol eder ve rahibe Emanuella’ın manastır tarafından onay görmüş iç çamaşırlarını giydiği görülür. Daha sonra rahibeler bahçedeki talebelere teneffüs bittiğini sınıflara gitmeleri gerektiğini söylerler.  Gece olduğunda Monika Clara’ya bana bir iyilik yapar mısın rahibe Emanuelle’ye mesaj illettir misin der. Clara iletmeyeceğim unut bunu deyince Monika Clara’yı dudaklarından şehvetli bir şekilde öper ve Clara’ya bir daha seni böyle öpmemi istiyorsan dediğimi yapacaksın der. Bunun üzerine Clara evet yapacağım der. Daha sonra rahibe Emanuella’ın odasına giren Clara’ya rahibe Emaunella neyin var hasta mısın der. Clara size bir şey söylemem gerek rahibe der.  Bu saatte mi anlat bakalım Clara der. Clara geceleri gizlice bir yerlere çıkıyor nereye gittiğini bilmiyorum der. Rahibe Emanuella nereye gidiyor peki diye sorunca Clara kuleye gidiyor der. Rahibe Emanuella peki kulede ne yapıyor kız deyince Clara aynı soru benimde zihnimi kurcalıyor der. Rahibe Emanuella Clara’ya buraya gelmekle hata yaptın derhal odana gidip saf olmayan düşüncelerin için affedilmek için dua et der.


Monika Bruno’ya striptiz şovu yaparken içeri rahibe Emanuella girer. Gördüğü görüntüler yüzünden rahibe Emanuella geçmiş anılar âleminde yaşadığı ahlaksız olayları görür ve bağırır. Bruno silah çekip rahibe Emanuella’ya dur bakalım dedikten sonra Monika’yı çağırır.  Bruno Monika’ya kim bu diye sorar. Monika Bruno’ya kendisi öğrenci değil rahibe der.  Rahibe Emanuella Bruno’ya sen kimsin diye sorar. Bunun üzerine Bruno pekâlâ rahibe hanım kendimi tanıtayım adım Bruno banka soyguncusuyum yaşamak için çalışmak lazım değil mi rahibe hanım der. Rahibe Emanuella Monika’ya bu adamı buraya mı soktun deyince Monika Bruno bana melek gibi davranıyor der. Rahibe Emanuella bunu baş rahibeye bildirmem gerek der.  Bunun üzerine Monika rahibe Emanuella’ya yapamazsın der. Rahibe Emanuella kim beni durduracak deyince Monika Bruno’yu göstererek o seni durduracak der. Bruno bak rahibe katliamdan suçlanmak istemiyorum ama çeneni kapalı tutmazsan bunlar olacak der. Bunun üzerine Monika rahibe Emanuella’ya sessiz olacaksın bu sırrı ikimiz biliyoruz ve bu bizi suç ortağı yapar der. Rahibe Emanuella talebelerin selameti için sesiz kalacağım der.

Manastırın bahçesinde tek başına duran Clara rahibe Emaunella’ın dikkatini çeker.  Rahibe Emanuella Clara’ya burada ne yapıyorsun ben sana odana gidip günahların için affedilme duası et dememiş miydim deyince Clara rahibe Emaunella’ya peki ya sen yaptın mı diye çemkirir. Bunun üzerine rahibe Emanuella üzgün görünüyorsun bu sebepten dolayı ne dediğini bilmiyorsun der. Clara ne dediğimi biliyorum Monika bana her şeyi anlatı kulede aşk yaşadığınızı söyledi der.  Bunun üzerine gerçekten bunları mı söyledi sana diye sorar.  Clara evet diye cevaplar. Bunun üzerine rahibe Emanuella Clara’ya peki sen bunlara inandın mı diye sorar.  Clara evet inandım cevabını verir. Bunun üzerine rahibe Emanuella Clara’ya bana bak yüce İncil adına yemin ederim ki Monika’ın dediklerinde tek bir doğruluk payı yok o hayal ettiğimden de kötü birisi bana inanmak zorundasın der. Clara rahibe Emanuella’ya inandığını söyler. Bunun üzerine rahibe Emaunella Clara’ya bana inandığın için rahatladım bir yalana inanmak saflığına ve masumiyetine atılan dayanılmaz bir darbedir o yalan atılırken ne hissetin diye sorar. Clara kıskançlık beni yiyip bitiriyordu böyle yoğun hisler hissetmemiştim der. bunun üzerine rahibe Emaunella beni mi kıskandın diye sorunca Clara evet bu yalnızca Monika’ın yaptığı bir şaka imiş sağ olun rahibe deyip gider ve rahibe Emauella’ın gözlerinde üzüntü ifadesi oluşur


Ertesi gün rahibe Emanuella yemek sofrasını hazırlarken Monika içeri girip rahibe Emaunella’ya günaydın rahibe der. Rahibe Emaunella Monika’ya cevap vermeyince Monika rahibe Emaunella’ya bana kızgın mısın diye sorar. Rahibe Emaunella ne kadar çok yalan söyledin Clara’ya niye o yalanı söyledin deyince Monika ne demeliydim eli silahlı bir caninin kulede olduğunu mu söylemeli miydim o sebepten dolayı bir yalan uydurdum der.  Rahibe Emaunella Monika’ya niye beni kuleye çıkartın niye beni oyunlarına alet ediyorsun niye bu kadar kötülük dolusun diye sorar. Monika başka bir zaman açıklarım ama senin anlayabileceğin bir şey değil der. Bunun üzerine rahibe Emaunella tamamıyla biliyorum küçük yaşlarda tecavüze uğraman zihnini altüst etti ama bu yaptıklarını haklı göstermez der. Monika hatalısın rahibe yardım istedim ama alakadar olmadın der. Bunun üzerine rahibe sen bana yardımcı olmayarak beni kendinden iğrendirdin der. Daha sonra Monika geçmiş anılar âlemine giderek üvey annesi ile seviştiği günü babasına yakalanmasını anlatır. Rahibe Emaunella kes artık deyince Monika ne oldu rahibe anlat dedin bende anlattım bence siz rahibeler sorunlu insanlarsınız der ve gider.


Odasında İncil okuyan rahibe Emanuella ayağa kalkıp kıyafetlerini değiştirip zulaladığı kıyafetleri giyer.  Daha sonra kanun kaçağı Bruno’un kaldığı kuleye gider. Rahibe Emaunella Bruno’un karşında soyunup Bruno’ya o kıza dokunmayacaksın sana kendimi sunuyorum der ve Bruno ne diyorsun anlamadım deyince rahibe Emaunella ne bekliyorsun der. Bruno rahibe Emaunella’ın bedenine aç bir kurt edasıyla saldırır. Bu arada Monika Clara’yı da peşine takarak kuleye doğru gider ama hademeye yakalanırlar. Kuleye giren Monika ve Clara gizlice rahibe Emaunella ve Bruno’un sevişmesini seyredip lezbiyen ilişkiye girerler. Bruno rahibe Emaunella’ya niye benle seviştin diye sorunca rahibe Emaunella kendimi Clara için feda ettim der. Daha sonra dilsiz hademe baskın yapar ama rahibe Emaunella’yı ve Bruno’yu yakalayamaz. Dilsiz hademe Monika ve Clara’ın peşine düşer ve Monika ve Clara manastırın içine girdiğinde rahibeler tarafından yakalanır.




Ertesi gün başrahibe Gertrude dilsiz hademeyi, Monika’yı ve Clara’yı huzuruna çağırır. Kızlar hademenin peşlerine tüfekle düştüğünü söyler.  Başrahibe Gertrude peki bu müstehcen elbisenin hademenin elinde ne işi vardı diye sorar. Rahibe Cecilia dilsiz hademeye elbise konusunu sorar. Dilsiz hademe el kol hareketleri ile rahibe Cecilia’ya elbiseyi yerde bulduğunu ne olduğunu bilmediğini söyler. Monika bu işin suçlusu benim deyince rahibe Emaunella başrahibe korkunç bir şey itiraf etmek istiyorum der. Bunun üzerine başrahibe Gertrude rahibe Emaunella’ya sesiz ol itirafların ne yeri ne de sırası deyip Monika’ya döner. Günaha girip şehvete yakalandım deyince başrahibe Gertude sesiz ol çocuk kararımı açıklıyorum Monika Raponelli’yi manastırdan atıyorum der.  


Rahibe Emaunella ile birlikte tren garına doğru giden Monika bu yerden kurtulduğuma seviniyorum beni sarmamıştı neden böyle suratın asık der. Rahibe Emaunella tek bir kelime etmeden cipi durdurur ve sigarasını yakar. Şaşıran Monika ne yapıyorsun treni kaçıracağız der. Bunun üzerine rahibe Emaunella kızgın bir ses tonu ile inancımı yıktın sapkın oyunlarında beni kullandın ve gerçek Emaunella ile tanışacaksın diyerek barakaya sürükler. Monika rahibe Emaunella’ya ne yapacaksın bana der. Rahibe Emaunella eline geçirdiği iple Monika’yı bağlar. Daha sonra Bruno gelir ve Monika Bruno’ya çöz beni der ama Bruno Monika’ın gözleri önünde rahibe Emanuella ile sevişir. Gördüklerine katlanamayan Monika Bruno’ya yapma der. Sevişmeyi bitiren rahibe Emanuella senin sıran diyerek Monika’yı yakmaya çalışır ama bunun bir rüya olduğu anlaşılır. Monika’yı manastıra götüren rahibe Emaunella iç muhakemesi yaptıktan sonra rahibeliği bırakıp manastırdan ayrılır ve film biter. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...