https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

23 Şubat 2014 Pazar

Sinister Doctor Orloff


Filmimiz sokaklarda araba kullanıp fahişeleri gözüyle kesen bir adamla başlar. Adam içinden Mellisa aşkım seni yeniden görüp o tatlı sesini duymak için bu düşünmeden sefil kadınları harcarım ve babamın didinip yapamadığını ben yapacağım evladın Alfred Orloff olarak ant içerim der. Daha sonra aşırı sarhoş olan genç bir kadın soyunurken iri yapılı güneş gözlüklü ve kör olduğu her haliyle belli olan  bir şahıs zorla içeri girip aşırı sarhoş olan kadını kolaylıkla etkisiz hale getirip sırtlayıp bir malikaneye götürür. Aynı esnada berduşun biri malikânenin duvarını yaslanıp yemeğini yerken kaçırılan kadının acı dolu çığlıklarını duyar duymaz arazi olur

Alfred ameliyat masasında yatan anadan üryan yatan genç kadına Melisa annem olmana rağmen sana derin duygular besliyorum babamın ihmalkarlığı sonucu çıkan yangın hayatına mal oldu ilmi sayesinde senin gençliğini muhafaza etti ama ben senin hayatını tekrar vereceğim çünkü benim ilmim babamın ilminden daha gelişmiştir ve çocukluğumdan beri zihnimde yankılanan o güzel ninnini tekrardan duyacağım dedikten sonra ölü annesinin dudaklarına yumulur. Kaçırdığı genç kadını deney masasına sımsıkı bağlayan Alfred deneyine başlar. Çığlıklar atan genç kadının bedeni bir süre sonra yok olur ve annesini kontrol eder. Annesini kontrol ettikten sonra deneyinin bir kez daha hüsranla sonuçlandığını öğrenir. Baba Orloff oğlunun yanına gelip boşa kürek çekiyorsun bende senin didindiğin şeyi yılmadan tükenmeden yaptım ama olmuyor der. Bunun üzerine Alfred babasına devam etmeliyim çabalarım nihayet sonuca ulaşmalı deyince baba Orloff bu işi yapmanı men ediyorum sana der.

Ertesi sabah olay yerine gelen polisler ipucu bulmak ümidiyle kaçırılan kadının odasını didik didik aralar. Dedektif Tanner kaçırılma olayına tanık olan Agopita'yı sorgular. Agopita gece vakti işleriyle uğraşırken bir çığlık duyduğunu dışarı baktığını yapılı bir adamın tamamen çıplak bir kadını taşındığını söyler. Evinde gazete okuyan Dedektif Tanner'a karısı Muriel kahven soğuyacak bırak şu gazeteyi der. Dedektif Tanner şu yazan havadise bakar mısın deyip gazetedeki haberi karısına okur. Haberde böylesine ehemmiyet taşıyan kaçırılma vakalarının toy bir polisin eline verildi diye yazar. Muriel boş ver bir pazarımız var burnumuzdan getirmeyelim der ve Dedektif Tanner haklısın hayatım der.

Gece olduğunda arabasıyla yollarda av arayan Alfred Orloff içinden gecenin karanlığında çığlıklarını duyuyorum ve babama verdiğim vaatleri tutamıyorum çünkü kadınların acı dolu çığlıklarından menfur bir haz duyuyorum çığlıkları bana vahşi ve sapkın bir ezgi gibi kulağımda yankılanıyor der.Daha sonra Dedektif Tanner ve karısı diskotek de stres  atarken  Muriel Alfred'in ilgisini çeker. Alfred ve Muriel'in gözleri birbirine kenetlenir ta ki Dedektif Tanner hayatım gidiyoruz diyinceye kadar sürer. Diskotekten başka bir kadını garsoniyerine götüren Alfred teybi açarak genç kadını havaya sokarak genç kadınla yiyişir. Genç kadınla bir süre yiyiştikten sonra bir çeşit uyuşturucuyu koklamaya başlar.  Genç kadın Alfred'e ne kokluyorsun bir fırt çekeyim der ve Alfred burnuna çektiği uyuşturucuyu genç kadına ikram eder. İkram edilen uyuşturucudan bir fırt çeken genç kadın kıvama gelince Alfred odadan çıkar ve genç kızları sırtlayıp kaçıran iri yarı her daim kara gözlüklerle dolaşan şahıs belirir. Kara gözlüklü şahsı gören  genç çığlığı basar ama bu çığlık nafile bir çığlıktır çünkü adının Andros olduğunu öğrendiğimiz şahıs genç kadını etkisiz hale getirir ve Alfred Orloff'un verdiği komutlarla genç kadını gizli laboratuara koyar.

Babasından yapacağı deney için izin ister ama baba Orloff aklını yitirmişin  bilime mukavemet edemezsin  der. Bunun üzerine Alfred babasına bir zamanlar senin talebendim ama devir değişti dün muhal olan bir husus bugün yapılması mümkündür der. Baba Orloff senin deneylerinde benim deneylerim gibi muvaffakiyetsiz olacaksın bu deneyler sonucunda yüzünden yaşlı ve felçli bir birey oldum der.  Babasına hayatımdaki tek gayem senin deneylerine devam etmektir der.  Baba Orloff o deneyler beni cürüm dolu bir hayata sürükledi ve Mellisa'yı iyi etmek için diğer kadınlarla Mellisa'yı greft ettim der. Alfred babasına kaçırdığı kadınları atomlarına ayırıp daha sonra annesi Mellisa'nın içinde yeniden yapılandıracağını söyler ve babası Alfred daha önce olduğum cani gibi olma yolunda ilerliyorsun der. Bunun üzerine Alfred Fisher adlı bir bilim adamının nazariyesini kullandığı söyler  ve hayvanlar üzerinde  yaptığı deneylerin  müspet sonuçlar verdiğini söyleyince baba Orloff oğluna unuttuğun bir husus var insan ruhunu zerrelerine ayırıp sonrada yeniden yapılandıramazsın der. Alfred bilakis baba Melisa durgun konumda ve bu konuda muvaffak olacağım der ve baba Orloff istemeden olsa bile oğlunun yapacağı sapkın deneye izin verir.  Deneyine başlayan Alfred kendisini gözleyen berduşu fark etmez. Kaçırdığı genç kadını zerrelerine ayıran Alfred genç kadının hücrelerini annesi Melisa'ya nakil eder ve başarısızlıkla sonuçlanır. Olan olaylara tanık olan berduş hızla kaçar.

Gece olduğunda Muriel kocası Dedektif Tanner’a hayırdır neyin var diye sorar. Dedektif Tanner  şu kaçırılma vakaları sinirlerimi laçka etti 6 kadın kaçırıldı sanki kadınlar buhar olup uçtular ne gören  nede duyan var der. Bunun üzerine Muriel kocasına elinde sonunda bir yerden çıkarlar rahat ol deyip niye bir memureyi fahişe kılığına sokup suçluya tuzak kurmuyorsun deyince Dedektif Tanner çok fazla polisiye film izlemişsin der.  Aynı esnada Baba Orloff oğluna yaptıklarına bak şu Andros'a bak kör sağır yalnızca koku duyusuyla harekete geçen bir mahlûkat yaratın diye oğlunu azarlar. Alfred babasına benimle bu şekil konuşamazsın benle ayrıca annem Melisa'ya benzeyen bir kadın gördüm der. Baba Orloff oğluna bir kadının bedenini Melisa'nın bedenine aktarmayı tasarlıyorsun yeni başarısız deneyler için yeni kurbanlar evladım ateşle oynuyorsun sonun mahpus damları olacak der. Alfred babasına öyle olsa bile Melisa fedakârlığa değecek biri der. Bunun üzerine baba Orloff mazeretin olmadan onca masumun kanına girdin düşünüyorum da bu kadınları öldürmek sana haz veriyor der. Alfred babasına bunlar senin başına geldiği için bu kelamları ediyorsun der. Baba Orloff oğluna deneyleri bu evin çatısı altında yapma yoksa seninle olan tüm ilişkimiz biter diyerek gözdağı verir.

Orloff malikânesinin civarında dolanan berduş tam yere çömelip dinlenirken yerde hareketsiz yatan bir kadın görüp yanına gidip kadına bakar ve polisi arar. Dedektif Tanner berduş ile konuşmaya başlar. Berduş Orlof'lara ait malikânede dolanırken bir çeşit şualara büyülerle kadınların buhar olup gittiğini söyler.  Daha sonra kocasının canının sıkkın olduğunu fark eden Muriel kocasına kayıp kadınları aklından çıkaramıyorsun değil mi diye sorar. Dedektif Tanner haklısın diye cevaplar. Aynı esnada Alfred ise garsoniyerine çakırkeyif bir hayat kadını atar. Aşırı sarhoş olan kadın niye müzik yok diye sorunca Alfred müzikten haz etmem diye cevaplar. Alfred hayat kadınına hizmetleri için para verdikten sonra yiyişme esnasında Alfred parayı ağzına alınca hayat kadını rızkımla oynama be adam der. Hayat kadınıyla bir süre daha yiyişen Alfred birdenbire hayat kadını hunharca kamçılamaya başlar ve ardından hayat kadınını boğazlayarak öldürür.

Ertesi gün Alfred Orloff şüpheli sıfatıyla Dedektif Tanner'ın huzuruna çıkar ve Dedektif Tanner Alfred Orloff'a berduşun tarif ettiği yerde yaşıyor musunuz diye sorar ve Alfred evet diye cevaplar. Dedektif Tanner bu seferde Alfred'in mesleğini sorar. Alfred biolog olduğunu söyler. Alfred dedektife gidebilir miyim diye sorunca Dedektif Tanner tabi gidebilirsin der. Alfred gidince Dedektif Tanner ömrü hayatımda senin gibi işgüzar bir adam görmedim diyerek yardımcısını azarlar. Alışverişten dönen Muriel kocasının bu akşam eve gelemeyeceğim işler çok yoğun notunu okur.


Sokaklarda dolanan Alfred içinden anneme benzeyen kadını bulmalıyım tüm sorunlarımın dermanı o kadında o kadın görüntüsü beni tahrik ediyor ama eminim ki o kadında bir hayat kadını olmalı ve onun operasyonum kusursuz olacak der. Muriel ise tek başına sokaklarda gezinip durmaktadır ve en sonunda Alfred Muriel ile karşılaşır Muriel ne istiyorsun diye sorunca Alfred seninle takılmak istiyorum bir sürü içkim var şayet talep edersen ot falanda buluruz der. Muriel niye ben etrafta bir sürü kadın var diye sorunca Alfred onlar ilgimi çekmiyor sen çekiyorsun deyip Muriel'i evine davet eder.  Alfred'in evine varan Muriel’e fakirhaneme hoş geldin der. Zil zurna sarhoş olan Muriel  Alfred tarafından  Melisa denilir Muriel bana Melisa deme deyince sinirlenen Alfred kadere bak misal su gülle bak o kadar güzel ama dikenlerle dolu tıpkı senin rezil bir kahpe olduğun gibi deyip çıkar. Muriel Alfred'e nereye gittin der ve Alfred'in mahlûkatı Andros gelip Muriel'i etkisiz hale getirip Alfred'in saklı laboratuarına götürür.


Dedektif Tanner amirlerine devriyeleri iki katına çıkardım der ve daha sonra yardımcısı arar.  Yardımcısı Dedektif Tanner’a sarışın kadın şüpheli birisiyle gitti ama önemli bir husus var sarışın kadın sizin hanımıza benziyordu der. Bunun üzerine evini arayan Dedektif Tanner karısının telesekretere bıraktığı katilin peşine düşeceğim sen vermeyeceğini bildiğim için şu ana dek söylemedim dediği notu dinler. Aynı esnada zincirlere bağlanan Muriel'e Andros ben Andros Doktor Orloff'un oğluyum gözlerimin olmamasına rağmen senin güzel olduğunu anlıyorum deyip zindandan ayrılır. Alfred ise gözyaşlarına boğulan Muriel'i zevkle seyreder. En sonunda deneyine başlayan Alfred hücre ayrıştırıcıyı kullanır ve Muriel çığlık atarak can verir. Muriel'in yanına bu nasıl mümkün olur ölmüş bu kadın der demez baba Orloff hücre ayrıştırıcıyı çalıştırır ve oğlunu zerrelerine ayırdıktan sonra manyak gibi kahkahalar atar. Karısına sarılan Dedektif Tanner her şey geçti güvendesin Muriel der ama Muriel ben seni tanımıyorum ben Melisa Orloff'um der. Dedektif Tanner'ın yardımcısı Orloff'un planı muvaffakiyete ulaştı Melisa'nın hücreleri karınızın bedeninde yaşıyor der ve film biter. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...