https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

13 Şubat 2024 Salı

Mystery Of The Golden Lotus

 

Filmimiz anlatıcının Firavun Ferras kızı Fetra ’in ölümü bütün ülke tarafından üzüntüyle karşılandı bu arada Fetra ‘in sevgilisi Ferapta ölümü göze alarak sevgilisini görmek için mezar odasına girdiğini söylemesiyle başlar. Ferapta Fetra ‘in bedenini sevgiyle okşar. Anlatıcı Ferapta ’in gözyaşları içerisinde Fetra ile yaşadığı anları hatırladığını söyler. Ferapta Fetra yaşaması için yalvarır. Kutsal yazıtın olduğu sunağa giden Ferapta tanrılara karşı gelerek yasaklanmış sonsuz yaşam büyüsüne başlar. Büyünün ardından Ferapta Fetra’yi öper. Fetra hareketsiz yatınca bir süreliğine Ferapta kederlenir. Daha sonra Fetra dirilir ve iki sevgili doludizgin ilişkiye girer.  Kırklara döneriz Her Scheer isimli bir yanındaki Ava isimli kadına hikâyenin sonunu biliyorum muhafızlar Ferapta ve Fetra’yi buldu, Ferapta mumyalaştırma cezasına çarptırıldı ama diriltmede kullandığı altın nilüfer ve yazıt hala kayıp bu yüzden Okült araştırma bürosu bunun gerçek olabileceğini ve bu yazıtın Amerikalı arkeolog Doktor Roberts’te olabileceğini düşündük der. Bunun üzerine Ava evet Doktor Roberts’i duymuştum Vudu hakkında çalışmaları vardı der. Herr Scheer evet ama ortadan kayboldu söylentilere göre akıl hastanesine yatırılmış lakin diriltme yazıtının onda olduğuna inanıyoruz ve liderimiz bedeli ne olursa olsun ve yazıtı hem de Doktor Roberts’i istiyor der. Ava Herr Scheer’a anladım ne zaman olsun diye karşılık verir. Daha sonra tekerlekli sandalyedeki hareketsiz adama bakan Herr Scheer Ava’ya bu insan artığına niye bakıyorsun eskiden ajanlardan biriydi şimdi ise bir hiç der. Ava Klaus ’un benim için ne manaya geldiğini anlatmayacağım der. Herr Scheer seni arzuluyorum deyince Ava pekâlâ ama Klaus bu görevde bana eşlik edecek ve iyi bir emeklilik geçirecek der. Herr Scheer ’in Ava’ in isteklerini kabul edince Ava Klaus ‘un tekerlekli iskemlesini geriye çevirir ve ikili cinsel ilişkiye girer.


Doktor yazıtları okurken bu çok ilginç sonsuz yaşamın sırrını çözmek üzereyim ama çevirilerde eksiklik olmalı diyerek bir kez daha kitaplara gömülür.  Daha sonra Doktor Roberts’in yanına gelen Dianne Doktor Roberts’e rahatlamanız için şarap getirdim der. Doktor Roberts Dianne ’ye teşekkür ederim ama şu anda işimi bırakamam der. Konuşmasına devam eden Doktor Roberts Dünya’daki en büyük sırrı çözüyorum ya da firavunun alış veriş listesini çözüyorum der. Dianne ’ya bakan Doktor Roberts haklısın belki de biraz dinlenmeye ihtiyacım olabilir der. Bunun üzerine Dianne Doktor Roberts bende tam size göre bir şey var, güzel bir masaj diyerek Doktor Roberts’in sırtını ovmaya başlar. Dianne iyi geliyor mu diye sorunca Doktor Roberts inleyerek evet diye cevap verir. Daha sonra yapmaya çalıştığın şey için müteşekkirim ama çalışanlarla ilişkiye girmem ayrıca şu Alfie isimli İngiliz ile ilişki yaşamıyor musun diye sorar. Dianne varla yok arası zaten gerçek bir erkek arıyorum senin gibi zeki bir erkek arıyorum diye cevap verir. Doktor Robert şu anda gönül işleriyle meşgul olamam sana müteşekkirim seni çekici buluyorum ama işim önce geliyor karşılık verir. Daha sonra Doktor Roberts yürüyüşe çıkıyorum diyerek gider.


Doktor Roberts gittikten sonra Dianne Afife’yi arar. Dianne Alfie’ye Doktor Roberts gitti istersen arka kapıyı açık bırakıp hırsız ve hizmetçi oyununu oynarız sen hırsız olursun diyerek telefonu kapatır. Bu arada Ava elindeki haritayı dikkatlice inceledikten sonra otobiyografimde bu kısma Altın Lotus ’un gizemi deriz değil mi Klaus der.  Ava Klaus ‘un yanına gidip keşke önceki güçlü halin gibi olsan der. Daha sonra geçmiş anılar âlemine giriş yapan Ava Klaus ile yaşadığı güzel günleri anımsar. Daha sonra Ava Klaus’a bana kitaptaki her tür hileyi öğretim için minnettarım bir gün sana olan borcumu ödeyeceğim der. Konuşmasına devam eden Ava ilk olarak Sayın Doktor Roberts ve Altın Lotus gizemini çözmemiz gerek der. Dianne hizmetçi kıyafetini giyip süslendikten sonra ince yapılı maskeli bir adam gelir ve Dianne’yi yatağa fırlatır ve Dianne ’in kadınlığını yalamaya başlar. Dianne zevkten inlerken Alfie gelir Dianne burada ne haltlar dönüyor diye söylenir. Alfie Dianne ‘ya oyunumuzu dişi bir soyguncu katmak istediğim deyince Dianne zaten kadınlar bu işten anlarlar dedikten sonra Camille, Dianne ve Alfie üçlü ilişkiye girer.


 

Yaptığı yürüyüş sonrası çalışma odasına dönen Doktor Roberts çalışmalarının başına döner. Doktor Robert çeviriden emin olabilirsem dedikten sonra yazıtlara bakar. Doktor Roberts bu ölümsüzlüğün sırrı ise bilim bir gün daha bekleyemez der. Daha sonra Doktor Roberts baştan başlayıp Altın Lotus’un gizemini çözmeliyim diyerek pür dikkat hem çeviri kitabını hem de yazıtları incelemeye başlar. Bir süre sonra yorulan Doktor Roberts uykuya dalar. Rüyasında zenci bir kölenin üç Mısırlı kadınla seviştiğini görür. Daha sonra Doktor Roberts’in yanına gelen Fetra Doktor Roberts’i tutkulu bir şekilde öper ve ardından bir kahkaha atar. Uykusundan kalkan Doktor Roberts sanki oradaydım, Petra çok güzeldi bu rüya bana ilham verdi diyerek yazıtları incelemeye koyulur.  Ava Klaus’a sevgili Klaus kariyerimizin en önemli görevini icra etme zamanı geldi diyerek hem kendi hem de Klaus’u saatini ayarlar. Daha sonra Herr Scheer Jaguar kod adı ile irtibata geçer. Ava Herr Scheer sen misin diye sorunca Herr Scheer Ava’ya bu hattayken yalnızca kod isimler kullanacaksın dedikten sonra Ava küçük Bobbi operasyon için hazır der. Bunun üzerine acil çıkartma için bu hattı kullanacaksın der. Ava telsizi kapadıktan sonra Klaus’a kaybedecek tek bir saniyemiz yok diyerek Klaus ile gider.


Doktor Robert buldum Altın Lotus cinsel gücü artırmak için kullanılıyordu, Altın Lotus’u çıkarmanın bir yolunu buldum işe yarar mı bilmiyorum ama yazıtta adı geçen büyüyü uygulayacağım der. Doktor Roberts büyülü sözleri söyledikten sonra Petra belirir ve korkma Doktor Roberts rüyanda benden kaçtın ama seni buldum der. Doktor Robert rüya görüyor olmalıyım dedikten sonra Petra ’ya buraya nasıl geldin diye sorar. Petra okuduğun kutsal büyü sayesinde sana geldim diye cevap verir. Doktor Roberts neden diye sorunca Petra çağların sırrını çözdün iki âlem arasındaki bağı çözdün dedikten sonra Petra Doktor Roberts ile yiyişir. Daha sonra kendine gelen delirdiğini anlar ve çığlık atar. Seslere kalkan Alfie ve Dianne yazıtların Doktor Roberts’in tarafından yakılmasına engel olurlar.  Doktor Robertson anlamıyorsunuz deyince Ava ben sizi anlıyorum Doktor Roberts diye karşılık verir. Ava Doktor Roberts diğerlerini esir aldıktan sonra Doktor Roberts Ava’ya sen ve efendilerin bu sırrı ele geçiremeyecek der. Bunun üzerine Ava amacım Dünya’ya hükmetmek değil sevdiğim adamı eski haline getirmek diye karşılık verir. Bu arada ortaya çıkan Petra sana yardım edeceğim ama kötülüğe tövbe edeceksin yoksa Altın Lotus’un laneti seni hızla yaşlandıracak der. Ava bu bir hile ise deyince Petra tek bir dokunuşu ile kötürüm olan Klaus’u iyileştirir ve Klaus Ava ile yiyişir ve film biter.


 

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...