https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

13 Mart 2021 Cumartesi

Boy Band

 

Art Duke adlı bir şahıs cep telefonunu açıp şu anda kötü bir durumdayım Nancy Freely ile görüşebilir miyim der. Nancy’nin asistanı Bill Nancy’ye Bayan Freely Art Duke sizinle görüşmek istiyor diyerek telefonunu Nancy’ye verir. Nancy Art’a ne vardı aşırı meşgulüm şu anda dedikten sonra Art New Samity ’ye geldim der. Nancy kaba bir dille detayları boş  ver o köylü çocuğa imza attırdın  mı diye sorar.  Art Nancy’ye arabam bozuldu yolda kaldım deyince Nancy Art’a sadede gel o köylü velede anlaşmayı imzalattın mı diye sorar. Art Nancy’ye yok seni aradım şarjımda bitmek üzere diye cevaplar. Bunun üzerine Nancy Art’a çekiciyi aradın mı diye sorunca Art arayamadım diye cevap verir. Art ’in verdiği cevaba hiddetlenen Nancy ağır küfürler ederek bir an önce köylü velede imza attırmasını yoksa hususi olarak hayatını zindana çevireceğini söyler. .


Art yardım bulmak için sapa bir yerde bulunan bir çiftliğe gider. Art etrafta gezinirken Art ’in arkasında eli tüfekli bir adam belirir. adının Brad olduğunu öğrendiğimiz adam Art’a mülkümde ne işin var diye sorunca Art arabam bozuldu bende telefon aramaya çıkmıştım deyince Brad kesin bir dille telefonunun olmadığını söyler.  bunun üzerine Art Brad’e en yakın kasaba nerede diye sorar. Brad beş kilometre ötede amcam seni bırakır ama balığa çıktı der. art sanırım beklemek dışında bir seçeneğim yok galiba deyince Brad öyle gözüküyor diye karşılık verir. Brad gittikten sonra Art kendi kendine testere çıkaracağını sandım bir an için der. Art Brad’i beklerken çiftlikte gezinmeye başlar. Daha sonra Art Brad’i kendisini tatmin ederken görür. Art çok pardon deyince Brad babam bana erkekliğimden utanmamı söyledi der. Bunun üzerine Art Brad’e baban güzel bir tavsiyede bulunmuş der. Brad pipimi çok fazla çekince derim soyuluyor deyince Art Brad’e babamda başkasının ağzını kullanırsan diye karşılıkta bulunur. Brad Art’a gösterir misin diye sorunca Art memnuniyetle diye cevapladıktan sonra Art ve Brad günah dolu dakikalar geçirir.

Art yanına gelen Brad’e balık tutmak için uygun bir gün değil sanırım der. Bunun üzerine Brad Art’a şüpheli amcam balığa gitti mi nerdeyse bir hafta sonra gelir deyince Art telaşla bir hafta acilen yola koyulmam lazım der.  Bunun üzerine Brad sana kalacak yer ayarladım sabah erkenden kalkarsın der.  Art Brad’e ben erkenci biri sayılmam deyince Brad eğer mülkümde kalacaksan önce hakketmelisin diyerek gider. Bu arada Nancy Bill’e ben bittim yeni grubun tanıtımı için Hollywood’un tüm züppe habercilerini çağırdım der. Bill Nancy’yi teselli etmek için konuştuğumuz esnada Art Jasperville yolunu yarılamıştır bile der. Nancy öfkeli bir şekilde Bill’e o beyinsiz hangi halletti ki diyerek elindeki mecmuayı gösterir. Ben basına Amerika’nın kalbinden çıkmış melek sesli, Bebek yüzlü bir şarkıcı çıkaracağımı söyledim der. Bill Nancy, ye merak etme yeni bateristimizi bulduk adı Logan Chandler der.


Ray ve Zack isimli iki adam Logan ’in resmine bakarlar. Zack Ray ’ye mülakatta katılanlara göre eli yüzü düzgün der. Bunun üzerine Ray ’de umarım yeteneklidir diye karşılık verir. Daha sonra Logan mülakat için Ray ve Zack ’in mekanına gider. Ray Logan’a umarım seninle evimde mülakat yapacağıma alınmadın değil mi diye sorunca Logan önemli değil diye cevap verir.  Zack Logan’a içecek bir şeyler ister misin diye sorunca Logan içki içmiyorum aynı zamanda uyuşturucu da kullanmıyorum diye cevap verir. Ray Logan’a sanırım bize bakir olduğunu da söyleyeceksin der. Logan evet öyleyim doğru kızı bekliyorum deyince Ray bana göre asil bir düşünce grupta yer almanı sağlayabilir ne yazık ki bir tek benim dememle olacak bir iş değil der. Bunun üzerine lafa karışan Zack Logan’a bu iyi çocuk ayakları pek işe yaramıyor der. Logan bu grupta olamayacağım demek mi bu deyince Ray öyle bir şey dediği yok diye karşılık verir. Zack Logan’a eğer gruba katılmak istiyorsan bazı fedakârlıklarda bulunacaksın der. Zack ‘in niyetini anlayan Logan geceleri nasıl uyuyorsunuz deyince Ray rahatlıkla diye karşılık verir. Bunun üzerine Logan patron sizsiniz diyerek Ray ve Zack ile beraber olur. Üçlü işlerini bitirdikten sonra Ray tebrikler grubun bir üyesi oldun der. Bu arada Zack Logan ‘in poposunu avuçlayıp aramıza hoş geldin der. Zack ‘in bileğini kavrayan Ray ve Zack’i bir daha popoma dokumayacaksınız deyip gider.  Logan Ray hemen de şımarıyorlar dedikten sonra Zack’ de yine de harika bir poposu vardı der.

Bill çıkan faksı Nancy’ye verir ve faksı okuyan küfürler saydırmaya başlar. Ne olduğunu anlamayan Bill Nancy’ye beni korkutuyorsun der. Bunun üzerine faksı Nancy’nin elinden alan Bill Nancy der. Nancy iki göz iki çeşme firmasının bünyesinde bulunan iki şarkıcının rakip firmaya geçtiğini söyler. Bill tam cevap verecekken telefon çalar. Bill Nancy’ye arayan Richard diyerek Richard ’in telefonunu Nancy’nin hattına bağlar.  Nancy ağlayarak telefona bakar.  Richard Nancy’ye şarkıcı bulunduğunu söyleyince tavrı değişir. Richard Nancy’ye tam olarak senin istediğin birisi küçük bir kasabadan gelme mülakata gelsin mi diye sorar. Nancy olur gelsin diye cevapladıktan sonra telefonu kapar. Bunun üzerine Bill Nancy’ye bak dediklerim oluyor deyince Nancy farkında değilsin herhalde demin sinir krizi geçiriyordum şimdi masörü çağır mezara sokulmuş gibiyim der. Chad isimli genç adam Ryan ve Chris isimli iki gençle oynadığı oyunu kaybedince Chris Chad’e borcunu öde bakalım der. Chad şu anda yanımda para yok deyince Ryan Chad ’in ensesinden kavrayıp diz çöktürür. Chad ne yapıyorsunuz deyince Chris borcunu ödemenin başka yolları da var diyerek pantolonu indirir. Ryan gülerek evet dostum borcunu temizle der. Chad evin sahibi ve Danny gelirse deyince Chris onlarla da ilgileniriz diye karşılık verir. Chad istemeyerek Chris ve Ryan ile beraber olur.

Danny’nin yanına gelen Chris bütün gün o adamın evinde ne işi vardı diye sorar. Danny Chris ‘e Nancy Freely’in yapım şirketinden biri ile mülakatta girdim der. Bunun üzerine Chris Danny’ye pek az kişi bu mülakatlara giriyor nasıl başardın diye sorunca Danny belli fedakarlıklarda bulundum diye cevaplar. Daha sonra Chris Danny’nin cebindeki mülakat formunu alıp gider. Nancy sırtını ovdururken yanına gelen Bill Nancy’ye evini düzenleyen müteahhit aradı elektrikçi grevi yüzünden işlerini erken bitireceklermiş der. Nancy Bill’e hemen telefonumu getir der. Müteahhit Jack, i arayan Nancy sen ve ekibin erken paydos vereceksiniz diye duydum der. Jack Nancy’ye evet doğru duydun taleplerimiz karşılanıncaya dek çalışmama kararı aldık der.  Bunun üzerine Nancy Jack’e iki kabloyu birbirine bağlamayacak kadar beceriksiz bir aptal mısın der. Jack birkaç eleman bulup işi tamamlayacağını söyler.  Bunun üzerine Nancy Jack’e işim başımdan aşkın bir daha seni aramayayım diyerek telefonu kapatır. 
Art ’in yanına gelen Brad Art’a ailemle tanış amcam Mark bu da küçük kardeşim Darren der bu arada Darren Brad, in yanından koşarak uzaklaşır. Mark Darren ’in çok yabani biri olduğunu söyler. Daha sonra Art Mark’a beni şehre bırakır mısın der. Mark Brad’e dönüp neden bahsediyor bu deyince Brad amcası Mark’a Art ‘in arabasının bozulduğunu bizim de onu diğer kasabaya bırakacağımızı söyledim der. Mark iki günlük yoldan geldim yorgunum diyerek Art’ı götürmeyeceğini söyler. Art şehre gitmeliyim parası neyse öderim der. Bunun üzerine Mark Art’a parana ihtiyacımım yok sabah seni götürürüm diyerek evine gider. Art Brad’den yardım araba kullanamadığını sorununu Mark ile halletmesini söyler.  Aynı esnada Bill Richard’ı arayarak Chris ’in mülakatta girdiğini ama kendisinden baş şarkıcı izlenimi alamadıklarını söyler. Bunun üzerine Richard aklım karıştı sana yolladığım adamın adı Danny değil miydi deyince Bill boş ver ha Danny ha Chris zaten ismini değiştireceğiz diye karşılık verir. Art Darren ‘in yanına gelir.  Darren gidemedin değil mi deyince Art sabah gideceğimi söylediler der. Darren sen öyle san der. Art Mark’ın sakladığı yedek anahtarı yerini söylerim ama bir konuda yardımcı olacaksın dedikten sonra günah dolu anlar geçirirler. Daha sonra Art gizlice eve girip anahtarları yürütüp çiftlikten kaçar. Art minibüste yalnız olmadığını ark eder ve Darren’e ailen merak eder deyince Darren onlar benim ailem değil beni kaçıran iki manyak der. Art Darren ‘in müziğe yeteneği olduğunu 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...