https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

11 Eylül 2018 Salı

Sahara


Filmimiz çölde gezinen biri sarışın diğeri ise esmer entarili iki kadınla başlar. Daha sonra esmer uzun saçlı otuzlarında adı Louie olan bir adam sekreterine kararımı verdim şirketimi satacağım umarım deri işi ile ilgilenen birileri vardır Fas’tan gelecek birkaç alıcı var zaten der. Daha sonra ayağa kalkan Louie sekreteri Valeria’ya senin anlamayacağın bazı meseleler var diyerek Valeria’yı okşamaya başlar. Bunun üzerine Valeria şaşkınlık içerisinde patronu Louie’ye ne yapıyorsunuz diye sorar. Louie istifini bozmadan yalnızca sekreterime duyduğum hayranlığımı gösteriyorum diye cevap verir. Aldığı cevapla yelkenleri indiren Valeria patronu Louie ile ofisinde beraber olur. Rabat’ta ismi Ali olan kırk yaşlarında sarı dalgalı saçlı bir şahıs ortağı Abdül’e beni biliyorsun iş dışında kalmaktan zerre hoşlanmam der. Daha sonra o yüzden bir deri fabrikasını satın almak benim için ilgi çekici geldi ayrıca ürünlerden gelen payı bölerek ikimide yüzde elli pay almak iyi kazanç olabilir buda benim mütevazı görüşüm sevgili Abdül der.  Bunun üzerine Abdül Ali’ye temel olarak teklif bana cazip geldi ama yine de satın alma işlemlerinde bende bulunmalıyım işlerin düzgünce halledilmesini isterim der. Ali Abdül’e imadan bakarsak başarısızlıkla karşı karşıya geleceğimizi düşünüyorsun ve önceliklerimize bakarsak ikimizde sonuçlarla ilgileniyoruz der. Abdül Ali’ye bu doğru ama buna rağmen en iyi arkadaşımsın diye cevap verince Ali Abdül’e sana karşı arkadaşlığımı birçok kanıtladım ama iş hayatında riskler bölünmelidir yoksa böyle bir malikâneye asla sahip olamazdık der. Abdül Ali’ye evet senin gerçekleştirdiğin akıllıca yatırımlar sayesinde sahip olduk der. Bunun üzerine Ali Abdül’e vaktimizi daha iyi geçirelim o zaman yanlarındaki eşleriyle beraber olurlar.


Ertesi Ali, Abdül ve eşleri Louie’in Cezayir’de bulunan malikânesine giderler. Louie misafirlerini karşıladıktan sonra misafirlerini eğlendirmek amacıyla tuttuğu dansözlerle bir oryantal gösterisi sunar. Ertesi sabah Louie çayını içerken yanına Ali ve Abdül’ün yanlarında getirdiği Selen isimli kadın Louie’in yanına gelir. Louie Selen’e erkencisin der. Bunun üzerine Selen Louie’ye bu yerin manzarası etkileyici sanki buradan hiç ayrılmak istemiyorum deyince Louie Selen’e haklısın buraya gelen herkes buranın manzarasına hayran kaldığını belirtiyor diye karşılık verir. Bunun üzerine Selen tıpkı harika mekânı bulabileceğim gibi harika erkeği de bulmalıyım der. Louie peki bulabildin mi diye sorunca Selen kısık ve davetkâr bir ses tonuyla sanırım diye cevap verir.  Bunun üzerin Selen ve Louie bedenlerini birleştirirler. Öğlen Louie Abdül ve Ali’ye sizi çağırma nedenimi biliyorsunuz üç kuşaktır sülalemde olan malımı satışa çıkartıyorum siz Ali Bey siz Abdül Bey iş dünyasında tanınmış ve saygın iş adamlarısınız ve bu yüzden şirketimi satıyorum aksi takdirde asla şirketimi satmazdım der. Daha sonra ayağa kalkan Louie eşlerinizde alım satım işlerinde yanlarınızda görmem beni mutlu etti ayrıca arkadaşınız Selen ile kurduğum arkadaşlık sayesinde iki tarafında gönlü olsun diye fiyatı üç yüz milyon dolar olarak belirliyorum der.  Abdül ve Ali fiyatı makul bulduklarını söyleyince Louie o zaman bende anlaşmayı sonlandırıyorum der. 


Abdül’ün eşi Ayşe Ali’in eşi Fatima’ya kıyafetini giydirirken Ayşe Fatima’ya bu kıyafet sana çok yakıştı dedikten sonra lezbiyen ilişkiye girerler. Ali, Abdül ve Selen dansöz gösterisini izlerken Abdül Selen’e olağanüstüler değil mi dedikten sonra dansözler Ali, Abdül ve Selen özel danslarını sunarlar ve daha sonra Ali ve Abdül Selen ile aynı anda beraber olurlar. Bu arada Louie Ayşe ve Fatima ile banyoda beraber olur. Daha sonra Sahra çölünde gezmeye çıkan Abdül ve Ali Selen’in arkadaşı Karen ile beraber olur. Satış işleri tamamlandıktan sonra Karen Selen’e maksadın ne diye sorar. Selen burada kalabileceğim kadar kalmayı planlıyorum der. Bunun üzerine Karen Selen’e Louie ile evlenecek misin diye sorunca Selen hayır yalnızca biraz takılacağım diye cevap verir. Malikânenin bahçesinde gün batımını izleyen Selen’in yanına Louie gelir. Louie Selen’e burada mutlu musun hayatım diye sorunca Selen tabii mutluyum diye cevap verir. Bunun üzerine Louie âşık oldum sana Selen dedikten sonra Selen bende sana âşık oldum diye cevap verir. Daha sonra Louie Selen’e şu esintiyi hissediyor musun deyince Selen evet bizi cennetimize götürüyor dedikten Sonra Selen ve Louie malikânenin bahçesinde tek beden olurlar ve film biter. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...