https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

2 Nisan 2021 Cuma

His Terrible Twin

 

 

Filmimiz bir adamın evinde gizemli bir kişi tarafından öldürülüşü ile başlar. Bir ay öncesine dönüş yaparız John isimli adam Ray isimli bir başka kişiyi piyona çalarken seyrederken bahçede gezinen birini görür ve Ray ’ye Jacob geldi der. Jacob’a bakan Ray iyi parçaymış der. Bunun üzerine John Ray ‘ye Brad’in seni tasmayla tutuğunu sanıyordum deyince Ray evlenmedim ölmedim diye karşılık verir. Jacob evin içine girdiğine Ray ve John’a klimanın altında durup akıllıca davranmışınız der. John Jacob’a bu Ray sana bahsetmiştim der. Jacob Ray ‘ye umarım batı yakasına yaptığın seyahat nasıl geçti diye sorar. Ray aslında her sonbahar sürekli batı yakasına gelirim gelenek gibi bir şey oldu diye cevap verir. John Jacob Ray ‘ye ikinizin beraber kalmasından çok mutluyum deyince Jacob umarım kötü bir etki bırakmam diye karşılık verir. John imkansız ben yemeği kontrol etmeye gidiyorum size aranızda muhbbet edin diyerek gider. Ray ev pek büyük değil deyince Jacob bence harika tiyatroya yakın üç ay boyunca otel odalrınd kalmktn iyidir diye karşılık verir. yerel tiyatroya yzılmışın deyince Jacob Ray’ye tiyatro hayranı mısın diye sorar. Ray fanatiğim özellikle Miranda Lake’in oyunlarına hayranım der.  Daha sonra Ray Jacob’a senin bu taraflarda yaşayan bir ikizin yok muydu diye sorar. Jacob Richard’dan bahsediyorsun değil mi ona tıpatıp benzerim ama düşünce yapımız birbirimizin zıttı der. Daha sonra John yemek hazır der.


Yemek sonrası çakır keyif olan John Ray tarafından yatağına yatırılır. Ray John uyuyunca geçer der. Bunun üzerine John Ray ’ye bu gece benim yanımda kal deyince Ray güzel bir teklif diyerek John’un telifini kabul eder ama Jacob’u kontrol etmeliyim der. John Ray ‘ye Jacob ’un sızdığını top patlasa bile uyanmaz diye karşılık verir. Ray ilk başta John ile beraber olmak istemez ama John ısrarını sürdürünce Ray Brad’in haberi olmasın diyerek John ile günah dolu anlar yaşar. Üç hafta öncesine Rhoades adasına geliriz Jacob ve Rachel ’in rol aldığı müzikal için prova yaparken müziklin yönetmeni sürekli sakarlıklar yapan set çalışanlarına dikkat etsenize beni delirtme niyetinde misiniz diye çıkışır. Daha sonra filmin başında öldürülen adam Jacob tarafından aranır. Adını Doktor Ludonis olduğunu öğrendiğimiz adama Jacob bugünün gazetesinde eğlence kısmında çıkan haberi gördün mü çıkışır. Bunun üzerine Doktor Ludonis sesini duymam güzel oldu der. Jacob Doktor Ludonis’e ben Jacob değilim ben Richard ’im diye karşılık verince Doktor Ludonis şaşırır. Richard Doktor Ludonis’e her zaman kardeşimin tarafını tutardın der. Doktor Ludonis Richard’a ben ikinizin de tarafındayım buraya gel de konuşalım der. Richard Doktor Ludonis’e en ummadığın anda geleceğim diyerek telefonu kapar.

Doktor Ludonis hastası Carter ile olan terapisine devam eder. Carter Doktor Ludonis’e iyi misiniz Doktor Ludonis diye sorunca Doktor Ludonis mühim bir şey değil yalnızca eski bir hastam habersiz bir şekilde beni aradı diye karşılık verir. Carter isterseniz terapiyi iptal edebiliriz deyince Doktor Ludonis hayır diye karşılık verir. Carter erkeklerle olan saplantım peşimi bırakmıyor der. Doktor Ludonis Carter’a aklında böyle düşünceler varsa başka şeyler düşünmeye çalış der. Carter Doktor Ludonis’e başka şeyler düşünmeye çalıştım lakin pek işe yaramadı belki siz deyince Doktor Ludonis belki ben ne diye sorar. Bunun üzerine Carter Doktor Ludonis’e belki güvenebileceğim birisi ile beraber olursam belki bu meseleyi aklımdan çıkarabilirim der. Doktor Ludonis Carter’a iyi bir fikre benziyor belki bir fahişeyle beraber olursan deyince Carter yanımda rahat olabileceğim birisi olursa daha iyi olur diye karşılık verir. Doktor Ludonis Carter’a yakışıklı bir adamsın ama etik olarak bunu yapmamız doğru değil deyince Carter kendi erkekliğini tutup doktorumsan bana yardım etmelisin der. Bunun üzerine Carter ’in yanına gelen Doktor Ludonis Carter’a sen benim hastamsın ve seni tedavi etmek için her şeyi yaparım diyerek Carter ile yiyişir.

 


Provadan Jason ile çıkan Jacob diğer oyuncuların yanına gider. Jason diğer oyuncularla yönetmenin neredeyse sabaha kadar prova yaptırdığını söyler.  Söze karışan Jacob ’da belki yönetmen aşırı pratiğin yarar sağlayacağını düşünmüş olmalı diye karşılıkta bulunur. Daha sonra Jason Jacob’a aramıza katılmak istiyorsan katılış törenine iştirak etmelisin der. Jacob ne töreni diye sorunca Phil isimli oyuncu Jacob ’un yanına gelip gel göstereyim dedikten Jacob diğer aktörler ile grup halinde oynaşır.  Miranda tam tiyatro binasından çıkarken anahtarlarını soyunma odasında unuttuğunu fark eder. Soyunma odasına giren Miranda anahtarlarını aldıktan sonra Jacob ile karşılaşır. Daha sonra Miranda ’in konuştuğu kişinin Jacob değil de Richard olduğunu anlarız. Richard Miranda ’ya kardeşim Jacob ile şarkı söylerken birbirinize aşık gibiydiniz der. Bunun üzerine Miranda Richard’a zaten hikâyenin ana fikri bu seyirci Jacob ile beni birbirine aşık bir it olarak görmesi lazım şimdi müsaadenle gitmem gerek der. Bunun üzerine Richard Miranda ‘ya konuşuyorduk deyip arka cebinden bıçağını çıkartırken yönetmen gelir ve Miranda ‘ya bina kapanacak der. Bunun üzerine Miranda binadan çıkar.

Brad ve Ray gidecekleri plaj için hazırlık yaparken Jacob içeri girer. Brad sen şu pek görünmeyen Jacob olmalısın aslında var olduğundan bile şüpheliydim der. Ray Jacob’ı Brad ile tanıştırdıktan sonra Jacob Brad’e sonunda seninle tanıştığıma memnun oldum burada pek fazla bulunmuyorum provalar tüm zamanımı alıyor der.  Ray Brad’e Jacob ’un yerel tiyatroda çalıştığını söyler. Brad Jacob’a Ray ’in eve başka bir adamı aldığına biraz rahatsız olmuştum ve görünüşe göre şüphelerimde haklıymışım der. Bunun üzerine normalde yarı çıplak şekilde dolanmam ama başım çok ağrıyor ve aspirin almaya gelmiştim der. Ray Jacob’a aspirinin yerini gösterir. Brad Jacob’a uzun zamandır. Ray ‘in yanına taşınmayı planlıyordum deyince Jacob Brad’e ilişkiniz yeterince gelişirse ilişkiniz mutlu bir şekilde sürer.  Brad öfkeli bir şekilde ne demeye çalışıyorsun diye çıkışınca Jacob Brad’e sana hakaret etme niyetinde değilim özür dilerim diyerek Brad’in yanından ayrılır. Jacob gittikten sonra Brad Ray ’ye bu herifle ne konuşuyorsun ilişkimizin yeterince gelişmemiş saçmalığı ne demek deyince Ray Brad’e ben Jacob ile ilişkimizi hiçbir zaman konuşmadık gereksiz paranoya yapmayı kes der. Bunun üzerine Brad Ray ‘ye Jacob ’da bir gariplik var der. Ray Brad’e hıyarlık etme plaja gidecek miyiz diye sorunca Brad tabi gideceğiz zaten pek fazla izin günüm diye karşılık verir.


Doktor Ludonis sabah kahvaltısı için mutfağa giderken Richard ile karşılaşır. Doktor Ludonis Richard’ı Jacob sanınca hiddetlenen Richard Doktor ben Richard ’im der. Bunun üzerine Doktor Ludonis üzgünüm ışık çok az gösteriyor o seni tanıyamadım der. Bunun üzerine Richard Doktor Ludonis’e kardeşime duyduğun hayranlık yüzünden beni hiç fark etmedin der. Doktor Ludonis Richard Jacob ’un her zaman sende ayrılacağı vardı zavallı Jacob her zaman aradın peki ben numaramı hiç değiştirmedim der. Doktor Ludonis Richard’a istersen sana bir terapi yapalım deyince Richard terapi burada diyerek tabancasını çıkarıp Doktor Ludonis’i vurur. Bu arada Brad Ray ’ye kaba davranışlarım için özür dilerim der. Ray Brad’i affettikten sonra günah dolu anlar yaşarlar.

Miranda ’in yanına giden Jacob Richard ile konuştuğunu söyler. Daha sonra geçmiş anılar alemine giriş yaparız. Jacob ‘un geldiğini gren Richard sinirlenerek Jacob’a defolup gitmesini söyler. Jacob Richard’a söyleyeceklerimi söylemeden olmaz diyerek Miranda’yı görmeye gitmişin der. Richard Jacob’a kaltak kız arkadaşın çok konuşuyor diye karşılık verir. Jacob Richard’ a Miranda ne bir kaltak ne de kız arkadaşım der. Daha sonra Jacob Richard’a ayrıca onu gözetlediğini söyledi deyince Richard geri dönmem senin suçluğunu ortaya çıkardı değil mi deyince Jacob Richard’a benim suçluluk duyacağım bir husus yok öte yandan senin için aynı şeyi söylemeyeceğim der. Richard Jacob’a benim neyim varmış vicdanım temiz diye karşılık verir.  O zaman Doktor Ludonis ’in kayboluşunu nasıl açıklayacaksın deyince Richard hiçbir ilgim peki senin var mı diye sorunca Jacob Miranda ve tiyatrodan uzak duracaksın diye uyarır.  Jacob ‘un uyarısını ciddiye almayan Richard Jacob’ı aşağılar. Günümüze döndüğümüzde Miranda Jacob’a aklıma bir şey takıldı Doktor Ludonis ‘in kayboluşu hakkında karısı bugün kayıp ilanı verdi der. Bu arada Richard Miranda ‘in arkasında belirir. Jacob Richard’a burada ne işin var der. Miranda şaşkınlık içerisinde Jacob’a kiminle konuşuyorsun der.  Richard alaycı bir tavırla kaltak sevgilin senin palavracı biri olduğunu anladı der. Daha sonra Jacob birdenbire korkunç bir kahkaha atıp Richard ’in beresini takar. Jacob ben Richard ‘im seni aptal kahpe der. Miranda Richard’a her kimsen git polise falan söylemem der. Bunun üzerine Richard Miranda ’ya iyi bir oyuncu olabilsin lakin berbat bir yalancısın diyerek Miranda’yı bıçaklar. Miranda ölürken Richard sahnenin sonu perde kapanıyor der.


Ray ’in yanına gelen Brad sana mühim havadislerim var diyerek masaya bir evrak koyar. Evrakta Richard Forrester ’in otopsi raporunu okuyan Ray eğer bu gerçekse sandığımızdan da hasta olabilir der. Bunun üzerin Brad Harperville mezarlığı buraya çok yakın deyince Ray Brad ile evden çıkar. Mezarlıkta Richard ‘in mezarını arayan Brad ve Ray bir süre dolandıktan sonra Brad aradığı mezarı bulur ama gizemli birisi Brad’i bıçaklayarak öldürür Brad’in yerde cansız bir şekilde yatık bir şekilde görünce hızla Brad’in yanına koşar ama kafasına aldığı darbe yüzünden etkisiz hale gelir. Ayıldığında elleri bağlı ağzı bantlı bir şekilde bulur kendisini Richard seninle ilgilenecek çok vaktim var diyerek yukarıya çıkar. Yukarıda bekçi ile karşılan Richard bekçiye buraya yasal olmadığını biliyorum ama gündüz seni gördüğümde senden etkilendim ve benimle aynı kulübün müdavimi olunca gece gelmeye karar kıldım dedikten sonra Richard bekçi ile yiyişir.  Yiyişme işlemi bittikten sonra Richard bekçinin tabancasını gizlice alıp bekçiyi vurur. Ray ‘in yanına dönen Richard seni ilk gördüğüm andan beri arzuluyorum der. Bunun üzerine Ray Jacob bunu neden yapıyorsun deyince Richard ben Richard ‘im der Ray Jacob sana ne yaptı da sen böyle bir manyak oldun zaten öleceğim en azından gerçeği bilmiş olacağım Jacob’ı kendisini nonoş olduğu öğrendiğinde hakir gördüğü için öldürdüğünü söyler. Bu arada gizlice bağlarını kesen Ray bıçağı Richard’a fırlatır. Daha sonra yere düşen tabancayı alan Ray Richard’ı vurarak öldürür ve film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Scooby-Doo and Cyclops, Too

  Filmimiz Daphne ’in millet fırtına yaklaşıyor demesiyle başlar. Bunun üzerine Shaggy t...