https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

1 Eylül 2021 Çarşamba

Ranger In The Wild

Filmimiz orman bekçisi olan Eric Arizona’ya taşınmasının nedeni Büyük Kanyon’un eşsiz güzelliği olduğunu belirtir. Eric Büyük kanyonun güney kısmında bulunan eski rasathanenin yakınlarında çalıştığını ve turistlere bölge hakkında bilgiler verdiğini öğreniriz. Bir gün Eric turistlere Büyük Kanyon hakkında bilgiler verirken turistlerden birinin kamera ile kasıklarını çektiğini fark eder. Konuşmasına devam eden Eric o elemanı engelleyebilirdim ama bayağı yakışıklıydı konuşmam bittikten sonra yakışıklı genci aradım ama bulamadım der. Daha sonra Eric Büyük Kanyon’da çalışan gönüllerinin birbirleriyle iyi geçindiklerinden emin olmak amacıyla kulübeye gider. Kulübenin penceresinden içeri bakan Eric Josh adlı bir gönüllünün kendisini tatmin ettiğine tanık olur. Bu arada Josh’un yanına gelen Bart ne yapıyorsun bir an önce çıkmamız gerek diye çıkışır. Bunun üzerine Bart’in elini tutan Josh gel de bana yardım et dedikten sonra iki adam günah dolu anlara giriş yaparlar.

Devriyeye çıkan Eric kamp alanında dolanırken aşırı azgın olduğunu belirtir. Eric bu vakitlerde kampçıları iş üstünde yakalayabilirim şu anda San Francisco’dan gelen gruba bir bakayım der. Arnold John’un yanına gelince John Arnold’a Chris ve Jake’in iş üstünde olduğunu söyler. Bunun üzerine Arnold John’a manalı bakınca Arnold’in niyetini anlayan John Arnold ile oynaşmaya başlar. Bu arada Eric dört kişiyi izleyerek kendisini tatmin eder. Gece evine doğru giden Eric yolda iki kişinin saman balyalarını kamyonete yüklendiğini görür. Eric iki adamdan bir tanesini daha önceden tanıdığını adının Steve olduğunu söyler. Steve Eric’e yolda düşürdükleri saman balyalarını arkadaşı Billy ile dökülen balyaları kamyonete koyduklarını söyler. Eric gittikten sonra Billy ve Steve kamyonetin römorkunda günaha girerler.

Eric sabah evinin bahçesinde şezlonga uzanıp gazetesini okurken bir yabancının mülkünde gezindiğini fark eder ama yabancıda tanıdık bir şeyler sezer. Yabancı suya düşüp çırpınınca Eric yabancının yüzme bilmediğini anlar. Yabancıyı kıyıya çeken Eric sırtladığı yabancı adamı şezlonga nazikçe koyar.  Daha sonra yabancı adamın önceki gün kendisini kameraya alan adam anlar. Eric adama iyi misin diye sorunca adam Eric’e iyiyim beni sudan çıkardığın için teşekkür ederim diye karşılık verir. Adının Dave olduğunu öğrendiğimiz adama Eric seni tanıdım önceki gün beni kameraya çekiyordun buraya nasıl geldin diye sorar. Dave Eric’e belki seninle bir şansım olur diye düşünüp seni takip ettim der. Bunun Eric Dave ile oynaşır ve film biter.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...