https://www.highrevenuegate.com/pqxbdf5xa4?key=0fa5a3e34ecb571364a40d5443900081

6 Ekim 2011 Perşembe

Flamenco Ecstasy



Filmimiz arabayla seyahat eden çiftle başlar. Adının Ursula olduğunu öğrendiğimiz kadının Erkek arkadaşı Carlo’nun bencil ve sorumsuz davranmasından şikâyetçidir bu arada ikili sokaklarda romantizmimin dibine vurmuşlardır. Carlo’nun bağlanma korkusunun ve rahat takılma felsefinden hoşlanmayan Ursula ayrılmanın yollarını aramaktadır lakin öğreniriz ki Carlo ve Ursula’nın romantik anları ise geçmiş anılar âlemidir.  Ursula kız arkadaşıyla dertleşiyordur.  Aynı esnada Carlo ise barda tek başına demleniyordur barmen kız ayrıldınız mı diye sorar Carlo bilemiyorum son zamanlarda benden uzaklaştı diye cevap verir. Bu arada balkondan dışarı bakan yirmili yaşlarında bir adam görürüz adını Elisa olduğunu öğrendiğimiz boyalı sarışın kadın arkasından yaklaşıp kelepçeyi takar. Genç adam ne oluyor yahu diyemeden boyalı sarışın Elisa genç adamı kolundan tutup içeri çeker. Yerde kelepçelenmiş bir şekilde duran adam senin sadist olduğunu tahmin ediyordum da ben mazoşist değilim kızım der. Elisa adamı yavaş ve erotik biçimde soyar ve sonra kendisi aynı derecede soyunur. Balkondan gelen kadınla pencere üstü lezbiyen şov yaparlar daha da azan genç adam içeri alsan daha zevkli olur dedikten üçlü takılırlar.

 Barmen Maria o karıyı boş ver sana kadın mı yok diyerek Carlo’ya yamulur. O sırada Ursula garda Carlo’yu arayıp gideceğinden bahseder. Bir süre sonra gara giden Carlo öperek Ursula’yı uğurlar. Bir süre gezinen Carlo Ursula’nın düzgün tipli adamla havuzda oynaştığını görür ve kendisini kısa bir süreliğine düzgün tipli adamın yerine koyar. Daha sonra otel odasında Ursula derin düşüncelere dalmış pencereden bakarken Ursula’nın tokmakçısı derdin nedir senin dedikten bir süre sonra Ursula’yı evire çevire düzer.  Daha sonra tipsiz Carlo buluşmak amacıyla Ursula’yı kayalılıklara çağırır. Öğreniriz ki Carlo zorlayarak Ursula’nın kürtaj olmasını sağlamıştır ve bir parçasını kaybetmesine neden olduğundan affetmemektedir. Carlo bir pavyonda arkadaşı Carmen ve Carmen’nin arkadaşı Monika ile tanışır Carmen Ursula’yı sorar. Carlo Ursula ile yollarını ayırdığını açıklar. Daha sonra Carmen çağırılır ve özel bir odada adamın biriyle seks yaparlar. Ertesi gün Carlo Ursula’ya barışma teklifi götürür. Teklif masa altı ayak okşamasıyla cevaplanır. Balkondan dışarı bakan Carlo Ursula’nın gelişiyle aramızda bir duvar olduğunu hissediyorum kürtaj isi benim hatam değildi der.  Ursula fakat ben çocuğumu babasız doğuramazdım der ve bir süre sonra ateşli bir pompalamanın başlangıcı bir öpüşmeye sonrada yiyişmeye başlarlar. Sevişme sonrası ateş almış gibi kaçan Carlo’yu Ursula fark eder lakin sesini çıkarmaz ve içine atar.


Carlo barmaid Maria’nın tadının denize benzediğini denizin ona huzur verdiği söyler. Bu laflar üzerine Maria ile Carlo plajda açık hava sevişmesine girişirler. Sevişme sonrası Maria ben senin için ideal bir biriyim kısır olmam nedeniyle çocuğum olmaz ayrıca sana her türlü zevki tattırabilirim der.  Carlo istifini bozmadan ben martı gibiyimdir özgürlüğüme düşkünüm birine bağlanamam der ve bozulan Maria ne yapalım sağlık olsun eyvallah diyerek adamı terk eder. Bu arada imaj değiştiren Maria bayan arkadaşıyla beraber bir otelde oda tutarlar orada kelepçelenen adama gel beni becer diye işaret çakar. Otelde Maria’nın arkadaşı ne güzel bir ilişkiyi bitirdin lobide kestiğin adam gibi adamlardan bulabilirsin arkadaşına der. Daha sonra erkek avına başlayalım mı dostum der. Bunun üzerine yıkanayım parfüm sürüneyim diyip banyo yapmaya gider arkadaşına yıkanmaya ortak olur. Ardından lezbiyen ilişki yaşamaya başlarlar. Bir aktörün provasını görürüz prova başarılı geçer ve yüzünü yıkarken Maria’ya aktör olmak bana cazip ün şöhret bana cazip geldi o yüzden aktör oldum dedikten sonra Maria’yı bir güzel döşer. Daha sonra arkadaşına iyiydi lakin ateşimi söndürmeye yeterli olmadı diyerek aktörü elediğini açıklar.


Arkadaşı lobide kesiştiği genci önerir ve önerme kabul görür.   Akşam olduğunda lobideki yakışıklı genç kız arkadaşına ben fırtına gibiyim kızım aynı yere bir daha konmam diyerek sevgilisine çaktırmadan kesin uyarı verir. Aynı esnada Maria ve kankası adamın hakkında olumlu dedikodular yapar.  Flâmenko yapan Maria iyi giyimli bir adam tarafından düzülür. Maria koridorda gezinirken inilti sesleri duyup merakına yenilip bakar ve lobideki genç ve sevgilisi kelepçe takıntılı Elisa’nın yatakta ateşli bir şekilde seviştiklerine şahit olur. Kendisini tatmin etmeye başlar lakin genç adamın dikkati çeker ve adamı fark eden Maria utanç içinde kaçar. Daha sonra odasına giderken lobideki gençle göz göze gelirler aralarında tıpkı negatif kutbun pozitif kuptu çekmesi gibi birbirlerine bakarlar ve ardından koridorda çılgınca sevişirler. Sabah olduğunda gözüne koşu yapan Carlo’yu kestirir. Daha sauna da keyif yapan Carlo’nun yanında selamsız sabahsız he yönden becer beni der gibi hareketlerde bulunur ve hareketlerin karşılığını alır.



Arkadaşıyla yürüyen Maria diskotekte kurtlarını dökerken lobideki yakışıklıyla karşılıklı dans ederler.  Genç adam seni bu dans pistinde evire çevire becermek istiyorum diyip ortaya erotik bir dans yelpazesi sunarlar. Sabah olduğunda Maria’nın arkadaşı matadorlarla tanışmak için harekete geçtiği açıklar. Maria’nın arkadaşının  ısrarlı davranışlarıyla erkek arkadaşıyla beraber olur daha sonra lobideki gencin bir matador olduğunu bir boğa güreşi müsabakası seyrettikten sonra öğrenir.  Maria ve yancısı ile birlikte gidip senin matador olduğunu bilmiyorum dedikten sonra matador gayet rahat bir hava takılarak daha benim hakkında bilmediğin bir sürü husus daha var der kızlar yanından ayrılır. Kızlardan hoşnut olmayan Elisa bu yanından dibinden ayrılmadılar der eve giden matador kadının seni adam ben olmasam bir hiçtin gibi dırdırlarına sakin bir şekilde dinler. Elisa bitti artık köylü köyüne yolcu yoluna diyerek ilişkiyi bitirir. Kadın gittiğinde ne baş belası bir kadındı der demez Maria belirir ve boğa güreşi montajıyla birlikte ateşli bir sevişme yaşarlar ve film biter.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beauty Contest Caper

  Filmimiz Shaggy ’in yemeğe çıktık tabelasını asmasıyla başlar. Shaggy Scooby ’ye kimse...